Zatiaľ padali skôr semafory...
Zatiaľ padali skôr semafory...
Neuveriteľna rozpoltenosť zahraničnej politiky...
Obce však nie sú napojené na rozpočet samosprávneho kraja, takže Vasa rada je nemiestna.
terajšia autobusová/osobná železničná stanica vo Zvolene sú práveže jedným z tých komunikačných miest na Slovensku, ktoré si zachováva ľudský rozmer, napriek LIDLU nie je zapratané, skôr naopak je otvorené a vzdušné. Nič nebráni, aby autobusovú stanicu prevádzkovali počas dlhších hodín - záujem skôr závisí od počtu a frekvencie spojov, prípadne doplnili nejaké zastrešené chodníky - keď to neboli schopní v rámci budovania terajšieho objektu ani v kontexte s umiestnením LIDLA. Lokálny aj diaľkový cestujúci asi nemá veľa potreby stráviť okrem cesty svoj čas i v nákupnom stredisku. To len zaprace priestor a do komunikačného uzla privedie ešte viac ľudí a vozidiel, teda zvýši zahustenie...
Možno sa treba pýtať aj vodičov autobusov, aká je manévrovateľnosť v autobusových staniciach, ktoré sa menia na obrovské komerčné objekty (BA, BB). A nemyslite si, ak ich máte na trase viacero, spolu s komplikovanými príjazdmi, nijako sa tým nezrýchľuje autobusová doprava...
najlepšie je zachovanie výčapov a búd pri zadnej príjazdovej ceste na AS - tie budú veru dobrým kontrastom k zamýšľanej stavbe. Ťažko robiť urbanizmus a riešiť priestor, keď ho predtým rozpredám a napovoľujem stavebný smog... Navyše, búdy ostanú pri vjazde do garáží, takže zase len budú priestorom pre asociálnych štamgastov...
Žiaľ. úplne rozbíjajú urbanistický koncept, kde hlavným objektom je areál Technickej univerzity. Žiaľ, s autobusovou stanicou okrem bežného zastavania posledného štvorcového metra nespravia nič, navyše akékoľvek riešenie limituje LIDL, ktorému dávnejšie predali pozemky, a teda napratal tam prvú lacnú stavbu... Ale takto sa u nás hospodári s verejnými priestormi.
Navyše, ak na tento koniec fúknu nákupné stredisko, spolu s "Europa SC" úplne zničí centrum mesta - jednoducho spôsobí jeho vyľudnenie a krach tamojších prevádzok. Aj takto si mestá likvidujú svoju identitu.
Kríza na okrajine sa dotýka ďalekého východného územia, tak zbytočne sa nadejaju prizivenia na "rozvoji" tzv. Zakarpatska a tým menej dvoch krajov východného Slovenska... Veľmi nechápu geografické súvislosti.
Odstrihavat od ruského plynu sa začali odberatelia, nie dodávateľ, rovnako dovoz z iných častí sveta je rozhodnutím odberateľov. Dovoz k nám nezastavil ruský dodávateľ, ale tranzitná krajina...
Píše sa Brandenburska brána, vypúšťa sa posledné písmeno (g) základného tvaru, podobne Norimberg - norimberský!!!
Podľa množstva drahých áut a EČV z oblastí bez akéhokoľvek konfliktu vratane Kyijiva ide jednoducho o ekonomických migrantov, ktorí zacítili možnosť a navyše aj podporu v prijímajúcich štátoch... Veď to potvrdzujú ich tvrdenia o neochote vrátit sa!!!
Nemal by ísť na dôchodok?
Žiadny vstup nebude, veľké štáty ako Francúzsko a Nemecko sotva pripustia konkurenciu svojim ekonomikám...
Tento tajtrlik hovoril za seba, alebo mal nejaké schválenie pozície?
Nočník N: Rusi už dobyli takmer celú Bilohorivku, o ktorú prebieha jedna z najúpornejších bitiek celej vojny. Ak sa strata potvrdí, bude to veľmi zlá správa. Dedina bránila prístup k ešte dôležitejšiemu mestu Siversk a z juhu obrancov Serebrianskeho lesa.
Nuž nevedia, lebo SNS nemá hodnoverné a odborne akceptovateľné kádre, ktoré by mohla postaviť do funkcie, a ostatni si nepôjdu špiniť ruky a profil...
Nepochybne nižšie úrovne v MK SR manipulovali a zvýhodnili "svojho" uchádzača, rovnako však premnožené riaditeľky úsekov SNG by sa chceli dostať ku korytu. Nedávno dávali ostentatívne výpovede ako protest voči Simkovicovej, ale teraz chcú byť jej podriadené? Pozor, všetky sú predĺženými rukami Kusej!
Myslím, že správy len potvrdzuju postupne umieranie pápeža...
Ján chce odchádzať, keď už nemá žiadnu funkciu?
Ako mohla byť 'generalna komisarka', keď v galérii mala monopol na kurátorsku funkciu!?
Odporúčame