Grafikon sa určite nemení kvôli zrušeniu vlakov IC, ale jednoducho pre vyprsanie jeho platnosti. Zverejnenie nového trvá dlho kvôli prekresleniu trás s časov nových zrýchlených vlakov...
Grafikon sa určite nemení kvôli zrušeniu vlakov IC, ale jednoducho pre vyprsanie jeho platnosti. Zverejnenie nového trvá dlho kvôli prekresleniu trás s časov nových zrýchlených vlakov...
Grafikon sa určite nemení kvôli zrušeniu vlakov IC, ale jednoducho pre vyprsanie jeho platnosti. Zverejnenie nového trvá dlho kvôli prekresleniu trás s časov nových zrýchlených vlakov...
Výsledok benesackej politiky deportácie sudetskych Nemcov, ktorých logicky nahradilo iné etnikum...
Nechceli mať D1 v úseku BA - TT ako plnohodnotný šesťpruh??
Bežný majiteľ
Klampiarinu si môžu dovoliť buď boháči s SUV, alebo chudáci či skôr kseftsri s vrakmi, ktoré sú pozvárané z mnohých buraciek. Bežní majiteľ príliš nerieši kozmetické chyby práve kvôli cene neúmernej výsledku...
Podla všetkého servis má klientelu, keď potrebuje mať ľudí na poskytovanie výkonov...
Sám to tvrdí, že musí ponúknuť vyššie ohodnotenie, a s tym veru nepocital. Písali to už včera, ale poukázanie viedlo iba k hejtu...
Ťahanie zahraničnej pracovnej sily len poškodzuje mzdové pomery, ktoré takto navždy ostanú na úrovni zaujímavej iba pre chudobných cudzincov...
Nemecko zrejme vykazuje ústrednú spolkovú správu (Bund), ale už nie krajinskú správu (Land) - pričom spolkové krajiny majú svoju štátnosť, riadia ich poloautonómne vlády so snemom, premiérom a ministerstvami... A to nehovorím o správe okresov (Kreis), miest a obcí...
notoricky opakovaná chyba: 37,5 hodín za týždeň + 0,5 hod/deň prestávka na obed, ktorá nie je prenosná na začiatok alebo koniec dňa; teda v súčte ide o štandardných 40 hod./týždeň.
Je otázne, či Nemecko počítalo iba zamestnancov spolkových inštitúcií, alebo aj krajinských a dokonca mestských. Spolkové krajiny majú totiž v niektorých oblastiach priznanu štátnosť a riadia ich krajinské vlády so snemom, premiérom a ministerstvami...
Servisak priznáva vysoký rozdiel v plate, preto sa nemôže čudovať nezáujmu o voľnú pozíciu...
Článok si odporuje, akási Filova tvrdí nadbytok absolventov z odboru automechanik... Zdá sa teda, že vyplakavaju priami zamestnávatelia, ako hovorí prvý príklad, keď i zapracovany odborník môže dostať nižší plat ako inde...
Sociálny inžiniering nikdy nepriniesol nič dobré a len manipuloval s ľudmi. A 'nezavislemu' servisakovi by možno pomohlo vyrovnať odmeňovanie aspoň k úrovni značkových, možno by našiel viac záujemcov. Hlavné však: klienti lacných servisov asi neriešia kozmetické závady dávno pozarukovych vozidiel...
nálepky SQ boli na trhu najneskôr po januári 1993, možno už predtým, na vyjadrenie postoja k medzinárodnej samostatnosti Slovenska
veru, most pri Kremničke a Pršianska cesta mali tvoriť akýsi segment juhovýchodného obchvatu mesta, ako-tak uceleného v rámci možností terénnych a sídelných podmienok...
v normálnych pomeroch by NAJPRV riešili infraštruktúru do "rozvojového územia" - keď vo Viedni vedia postaviť metro "nikam", u nás by sme mohli zvládnuť cestu...
A v súlade s domácimi pomermi by som brzdil nadšenú vieru samospráv, že "dodatočnej" investície sa zhostia developeri...
V roku 2024 nadislo 130. výročie narodenia Janka Alexyho (1894 - 1970), reprezentanta klasickej maliarskej moderny a osobnosti presahujúcej do mnohych sfer; pravda, výročie si nevšimla žiadna zbierkova organizácia...
ad) výstavy:
v ostatných dvoch rokoch prevažovali expozície, zostavené z darov alebo rovno výstav súkromných zbierok domácich aj zahraničných - čím sa tvorilo "renomé" konkrétneho darcu alebo zberateľa. Podstatne menej sú schopní pracovať s vlastnými zbierkami a prípadnými výpožičkami - asi to bude tým, že ktovie, kde sa vôbec nachádzajú, aký majú obsah/kvalitu a vôbec stav. Nebudem sa rozširovať o prevládajúcom špôsobe vystavovania "otvorený sklad", keď je cieľom najväčšia úspora výstavného nábytku a zariadení. Stále / dlhodobé expozície starého umenia a moderny, príznačne kvôli nepredvídateľnému správaniu sa premostenia, umiestňujú v tradičnom, ale výstavne obmedzenom priestore Vodných kasární; tie otvorili v roku 2023 takmer úplne PRÁZDNE (zato však s mediálnym jasotom tohto denníka), kým teraz ich zase preplnili nad únosné maximum... Celkovo však v SNG ostáva viac prázdnych chodieb a hluchých priestorov, než miestnotností s inštalovaným umením...
Odporúčame