Francúzsko sa môže inšpirovať Izraelským postojom, za všetko na území jeho suseda, je zodpovedná tamojšia autoritárska moc.
Francúzsko sa môže inšpirovať Izraelským postojom, za všetko na území jeho suseda, je zodpovedná tamojšia autoritárska moc.
Teraz je veľa tekvíc a dýň, je z nich chutná omáčka, dnu sa vkladajú sviečky a kahance, do stien dýň sa urobia ústa, oči, nos, a tma je začiatok večernej hry.Deti sa pre zábavu naučia hľadať miesta, kde sentiment viac vyniká a tam sa priblížia svojej spokojnosti.Dva až tri krát sa dá krásny večer hrať,ale potom tekvica od sviečky vyschne a zapáli sa vrchlí.
Na cestách I a II triedy niet reflexných prvkov,bodo ani stĺpikov.Práce je dosť,žiadne znepokojovanie.
V Sýrií zomrie Assad ,ako Herodes a utečenci začujú volanie a vrátia sa do zeme ,jej meno im patrí..
30. Pred každou rodinou sa črtá ikona rodiny z Nazareta, s jej každodennosťou tvorenou námahami, ba aj úzkosťami – ako keď musela znášať nepochopiteľné násilie Herodesa –, čo je skúsenosť, ktorá sa tragicky opakuje aj dnes v mnohých rodinách odmietnutých a bezbranných utečencov. Tak ako mudrci od východu, rodiny sú pozvané kontemplovať Dieťa a Matku, padnúť pred ním na zem a klaňať sa mu (porov. Mt 2, 11). Ako Mária majú s odvahou s pokojom prežívať rodinné výzvy, smutné i oduševňujúce; uchovávať si v srdci Božie divy a premýšľať o nich (porov. Lk 2, 19. 51). V poklade Máriinho srdca sú takisto všetky udalosti každej z našich rodín, ktoré ona starostlivo uchováva. Môže nám preto pomôcť interpretovať ich tak, aby sme v rodinnom príbehu rozpoznali Božie posolstvo.
Pre mládež sveta - spoločenstvo,
V kontexte globálnych konfliktov medzi národmi, ako aj našich lokálnych rozdielností v spoločenstve je znak jednoty mladých, ktorí sa stretnú v mene Ježiša, náukou budovania mostov, hľadania hodnôt, ktoré mladých spájajú, no tiež otvorenosti, na inakosť a úctu k blížnym, čo nás odlišuje od iných národov, spoločenstiev aj kultúr. Je to znak nádeje a svetla pre toho, kto je ponorený do chaosu a deštrukcie sveta
Politika ak je negatívna ,verejnosť ju prekoná.
Myslím si ,že rodičia atentátnika sú príliš založení na dobrom svojom mene.Nezdá sa mi ,že náboženstvo obaja potrebujú pre svoj život úprimne to mohlo dopomôcť k ľahkej radikalizácií atentátnika.
Dobreczačal.Matka zdevastuje dcéru a učí ju na homosexualitu ,umiestnením do polepšovne kde chovateľ pracuje na dohodu za tri stovky.Ateista ju opustil a ona sa zúri na potomkovi.Netvrdím ,že toto je prípad fóbickej feministky ,ale je dosť možné.
V právnom štáte a tejto krajine ,je krása slobody obohatená rovnosťou medzi ateistami a občanmi ,tak isto ako v únií.
Spravodlivosť upozorňuje na to, že výchova feminizmom, iná ako v konvenčnej slušnej rodine, je pre poškodenia opravitelná, ale len snahou odborníkov o to a v partnerstve so spoločnosťou, aby sa obetiam takého násilia polepšilo pre budúci život.
A čo potom tvoje dieťa ,keď si tak nemierny?
U slušnej rodiny ,by dievča pekne rozprávalo ako feminizmus ,práve objatím manželov je na nadbytočný ,lebo obava ženy je popretá presvedčivo partnerstvom samotným, dôvera je aj polepšením.
Žena a jej voľba pre feminizmus je obavou z rozkolu .Muž musí byť antifeministom ,aby sa spojil s partnerkou a úžas života pocítil so soľou ktorá chutí.Práve vzťah ,tu na Slovensku, je o antifeminizme a je základom budúcnosti a šťastnej spolučnosti.
Ženy sú také vo vzťahoch zmetené ,až sú feministkami ,keď sa pri mužovi obávajú partnerského rozkolu.Preto som antifeminista ako muž ,ako aj iní čo chcú mať úžasný život.
Nie je premeneným Luciferom ,ale nasledovníkom apoštola Petra.
Vzbura a pád anjelov a archaniel Michal ,patrón obchodníkov,záchranárov.
Lucifer bol dokonalý, kým bol zodpovedný.Bol spomedzi anjelov najbližšie k Bohu.Pre svoju pýchu povstal ,,Nebudem slúžiť" povedal Bohu ,spochybnil stvorenie človeka,Adama.Satan tak zo sebou strhol ďalších ,,Vzbura anjelov".Archaniel Michal (znamená ,,Kto je Boh?"),s Bohu vernými anjelmi vyhodili Satana z neba.
Členka FEMEN konvertovala na kresťanstvo a šokovala všetkých pravdou o agresívnom feministickom hnutí
Sara tiež odhaľuje, že bola nútená k bisexuálnemu správaniu, aby ju komunita rešpektovala: “Lesby a bisexuálky majú v hnutí väčší rešpekt, a tak som deň za dňom popierala moju heterosexualitu a nahrádzala ju umelou bisexualitou”. Podobným spôsobom bola nútená brať drogy a mať sex s neznámymi. Dokonca ju zneužila samotná žena v mene boja za rodovú rovnosť.
Zvrat nastal, keď náhodou stretla “konzervatívca” a “antifeministu”, ktorý jej preukazoval úprimný záujem, ktorý nikdy v hnutí nepocítila.
Ako katolík tvrdím ,že v modernej dobe ,už nie je dóležité ,aby deti ostávali zo svojimi rodičmi bité v rodinách ,založených na fundamentoch násilia.Ak nie je duchovná blízkosť medzi rodičmi a potomkami dosiahnutelná ,sama cirkev by mohla odporúčať dosiahnuť uspokojivejší stav ,ponúknutím náhradnej rodiny ,iniciatívou partnerstva.Rodina nie je väzenie a bitka spútava do pút hriechu , rodina má viesť k ochrane aj volnosti duše.
Odporúčame