Obete tragédie záchranárskeho vrtuľníka identifikuje až test DNA
Lietať podľa nerovností terénu a kopírovať ho v hmle, je nedostatok, kde svetlomet je len špekulácia.Cez hmlu nevidieť ani svetlometom a už vôbe nevidieť terén nad priepasťou.A preto sú návratové techniky, kde niet dôvodu pre zaťažovanie pilota ,návrat dokáže uskutočniť autopilot, vrtulník sa vráti riadený autopilotom až na letisko, kde aj bezpečne pristane aj v hmle pomocou autopilota. Aj bez toho je množstvo účinných prístrojov a všetky systémi varujú obrazom aj zvukom pilota o hrozbe nárazu a aj o tom ,že letí nízko a zachraňujú rovnako ako pilot sám.Piloti aj skúsený ,všetky hlasité alarmi odjakživa zvyknú vypnúť a spoliehajú sa len na znalosť a skúsenosť sebe vlastnú.A to by bol incident a nedohodnutý spôsob využitia prístrojov.Pilot by mal len pilotovať ,plánovanie a uvedomenie by malo nepretržite robiť velitelské riadiace stredisko na zemi.