Obyvatelia Krymu sú utláčaný ,keď chcú demonštrovať násilie Moskvy.
Obyvatelia Krymu sú utláčaný ,keď chcú demonštrovať násilie Moskvy.
Sťažovali sa na neuskutočnenie toho čo Moskva deklaruje.
Je namieste pripraviť sa na násilie Ruska voči Krymu a jeho ľudu.
Ruska ,ako bitkára sa nebojíme,aj keď nám demonštruje svoje násilie ,ktoré koná voči ľuďom na Kryme.
Nedávno obyvatelia Krymu mali ptejav odmietnutia pomerov zavedených Ruskom na Kryme.Zdá sa však ,že napriek ich nespokojnosti sami sa ešte nedokázali priblížiť k poznaniu ,že už im bude len horšie a podvod Ruska bude len ťažšie aťažšie si uvedomiť ,pre očakávania samotné.Bude to pre ľudí na Kryme ťažké ,zmieriť sa s Ruskou násilnou iniciatívou .
Stále nechápem na čo by sa bolo treba sťažovať.Vylietaný vrtulník čo čestné slovo naozaj nehavaroval a jeho OEM boli skladované podľa štandardov.Bell je značka ,čo budú robiť s výrobkom zo segmetu pre nich relevantného priemyslu ,to je cudzia starosť.
Po vzlete zašiel za kopec a bolo počuť náraz až výbuch a po sekundách niečo podobné.(Podľa mňa sa orientoval nočným videním podľa nerovnosti terénu,a to nad priepasťou nefunguje,vrtulník má istotne množstvo ďalších detektorov ,hlasitých alarmov proti kolízíí s terénom.Prístroje pre návrat ,a iné konvencie.)
Havarovaný vrtuľník popradskí záchranári predstavili len pred dvoma týždňami.
„Zmena vrtuľníka v leteckej záchrannej službe si vyžaduje dôkladnú prípravu všetkých členov posádky. Nasadeniu vrtuľníka Bell 429 predchádzala séria školení posádok ako aj servisných pracovníkov. Je potrebné si uvedomiť, že na Aguste lietali naše posádky takmer pätnásť rokov. Niektoré ich pracovné postupy sa novým vrtuľníkom značne zmenili. Je pre nás dôležité, aby každý člen posádky bol maximálne pripravený na všetky možné situácie, ktoré môžu počas záchrannej akcie nastať. Celý proces prípravy trval takmer deväť mesiacov,“ citovali ešte v auguste riaditeľa divízie vrtuľníkovej záchranky Jána Kubošiho.
Letecký mechanik ,bol na palube ako záchranár ,musel tušiť ,že zomrie pri invidente .Jeho priatelia vedia všetko.Dalo by sa špekulatívne pripustiť ,že išlo naozaj o obetavosť.Zatiaľ ide o incident a nedbanlivosť minimálne.Ja to vidím tak.
Pravdepodobne ide o supervrtulník, na ktorý pilot nemal žiadnu schopnosť.Mal by byť schopný návratu z miesta záchrany bez akejkoľvek účasti pilota,len pomocou autopilota.
Ak by pilot dôveroval prístrojom ,vrtulník by pristál bezpečne.
Už nepotrebujú znalosť terénu ,to nie je MI2.Seniori musia von s kokpitov ak im nerozumejú .
Ak nadviažeme na takúto verziu ,tak by pomohol odchod skúseného pilota na dôchodok a po reálnom nadobudnutí kvalifikácie ,mohol by pôsobiť na inom zaradení.Napr.mohol vyučovať 15 ročných pilotov.Vrtulník vktorom sedel bol nad jeho vedomosti.S nočným videním ,alebo reflektorom môže lietať ako tandem za vedúcim roja.Alebo spôsobí incident s reflektorom ,ako aj s nočným videním.
Podlamňa pilot pomocou kontaktu s terénom nočným videním viedol vrtulník k návratu.Preto neletel vyššie ,pre výhodné vedenie sledovaním terénu z malej výšky.Narazil do kopca nad roklinou ,prehliadol prekážku.Ani dvaja piloti nie sú väčšou zárukou.Naďalej by bolo nejasné prečo narazil ,alarm ho musel varovať.Možno nevedel vyhodnotiť ,nebol naň zvyknutý ,alebo naň nedbal ,lebo letom nad terénom neustále mohlo dochádzať k spusteniu varovania pred zrážkou ,ale na tieto varovania nedbal ,spoliehal sa na kontakt s terénom pomocou optického prístroja na nočné videnie.Ak by boli piloti dvaja,velí skúsenejší a to je v tomto prípade len k horšej bilancií incidentu.
Nie dvoch pilotov ,ale všetky letové údaje ,vrátane výšky GPS a všetkého o charakteristike letu ,kamerové záznami je nutné zdielať so strediskom plánovania a uvedomenia a tak ako pri každej záchranárskej činnosti aj tu musí byť velitel.Je neprijatelné ,aby klasickej záchranárskej činnosti vrtulníku velil pilot.Pilot je iba na pilotovanie ,veliť musí iná osoba.
To sa úplne mýlite a preto sám ste prispelna nevedome prispievate k nepresnému pohľadu na učňovské školstvo.Absolventi sú univerzálny.VW nebude brániť študentom ,naopak naučí ich nájsť dvere hlavou ,bez toho ,aby si ublížili.Oni nebudú majetkom VW ,ich schopnosti budú profesijné nie len pre VW.
Školu pod VW odporúčam.Študenti sa nehrajú na život.Vedia ,že na nich sú kladené očakávania.Nejde o ľudí k pásivej výrobe.Ide o odborníkov ,nie však vedcov ,zároveň ,nie sú to robotníci živiaci sa kopaním kanálov.
Takmer sa nedá dostať za volant nákladného automobilu.Každý kto už má na Slovensku financie ohrdne mladým človekom s výhovorkou na päť rokov praxe ,čo nie je iné než výmysel majiteľa vozidla.Na druhú stranu 60 ročným deduškom s belavími vláskami ten istý zamestnávateľ rozpráva ,a to úplne každý jeden,že niet vodičov celkom nemá kto iný šoférovať dedo potiahnite ešte.No a dedo potiahne kamión cez celú Európu rád ,lebo to sú najlahšie peniaze menej ako 1000€ to nebude a dôchodok rastie.Mladí čelia nenormálnym okolnostiam na Slovensku.
Odporúčame