Boh sa nemýli ,ale je ochotný sa sklamať.
Boh sa nemýli ,ale je ochotný sa sklamať.
Zmŕtvychvstanie Krista ich podnietilo s Duchom Svätým.
Otec, Syn i Duch Svätý ,sú 3 osoby jediného Boha.
Zhruba v 15 rokoch by mal začať lietať.Postupne sa do toho dostane.Je to tak bežné.
Tá modernizácia bola taká divná.Aj vždy je divná.Výrobca to raz urobil nejako celé lietadlo atestoval.A potom doň ešte vložili prístroje, od iného výrobcu a kto to celé zrovná?Aj to sa dosť spomínalo ,že modernizácie prebiehajú dosť náročne.
Ak máte takú dogmu zrušte si ju prosím Vás.Hriešny nebol jedine Kristus ,lebo bol Boh a človek zároveň.To sa nijako netýka toho ,že pápež je neomylný.
An 24 Podľa Mikušku malo na palube rádiovýškomer, ktorý meria výšku lietadla pod ním a aj trojdimenzionálny meteorologický radar. Ten v určitom režime monitoruje, či sa stroj neblíži k terénnej prekážke, akou je aj kopec.
Vedel pilot o kopci pred lietadlom?
Havarované vojenské lietadlo An-24 nemalo zariadenie EGPWS varujúce pilota pred priblížením k zemi. Tento systém je povinnou súčasťou výbavy civilných lietadiel. Od bezpečného preletu vrchu Borsó a pristátia na košickom letisku ho delilo iba 50 výškových metrov. Keby ho An-24 mal, do vrchu nenarazí.
Systém sleduje polohu lietadla prostredníctvom družíc.
Porovnáva si ju s trojrozmerným modelom terénu. Pilot ho vidí na "elektronickej mape". V prípade, že sa lietadlo priblíži k terénu nebezpečne blízko, ohlási signál "terén!". Pokiaľ sa priblíži viac, spustí signál "ťahaj kormidlo".
Čítajte viac: http://www.sme.sk/c/2569204/antonov-nemal-sy…
50 ročný človek už koná menej operatívne.Terén sa neustále mení
Nemyslím si ,že je tu taká nepoddajnosť židov ,Izrael je istotne vyvoleným národom a ostáva vo svojom zákone na roveň kresťanom aj moslimom ,z hladiska náboženstva.
Neviem čo znamená pod čapicou.Koncept onoho lietadla počítal so súčinnosťou posádky.K tej nedošlo minimálne pre vypnutú zvukovú signalizáciu,tá hlasito varuje posádku v kokpite ak sa lietadlo dostane nižšie ako je dohodnuté.Je to bežný zlozvyk pilotov aj na väčších dopravných lietadlách,známe sú vypínania ističov ,poistiek.Pilot sa tak vyhne nesmierne rušivému zvuku alarmu.
Rozumiem Vám ,že ste žili v inej násilnejšej dobe,ale teraz je rovnosť medzi ľudmi .Zomreli nevinní a spôsobom ,ktorý iniciuje snahu o zlepšenie spôsobu neptetržitého velenia voči pilotom.
Je možné ,že pilot by nemal mať viac ako 30 rokov.Súčinnosť a podliehanie pozemnému veleniu zásahu je nutnosť.Séria tragédií v systéme zaväzuje u záchranných vrtulníkov, je inšpirujúca pre nás všetkých a zvyšuje ohľad na zodpovednosť kompetentných aj zúčastnených vo vrtulníkoch.
Vzhľadom na minulú nehodu keď sa ich vrtulník nedokázal vyhnú drôto a všetci zomreli ,je ťažké myslieť si ,že teraz keď narazili do kopca je niečo iné ,je ťažké myslieť si ,že sa čokolvek zmenilo ,bolo by ľahké myslieť si ,že sa udalosť nebude opakovať stále znova.Nejde o nešťastie ,je na mieste potrestať vinníkov.
Naša vláda ich vyskladala.
Narazili do kopca ,je to hanba.
Činnosť vrtulníku ,nepripomína činnosť zachraňovania.Niet velenia,plánovania ,uvedomenia,žiadna kontrola ani riadenie činnosti To všetko je ,pri hasení aj keď len stodola horí ,len v letectve sme zvyknutí na Tv seriál.
“Zanechala som hnutie, v ktorom som v Brazílii bola 4 roky hlavnou postavou. Dnes som omnoho šťastnejšia a až teraz skutočne pomáham ženám. Nik mi už nemôže tvrdiť opak.”
Sara tiež odhaľuje, že bola nútená k bisexuálnemu správaniu, aby ju komunita rešpektovala: “Lesby a bisexuálky majú v hnutí väčší rešpekt, a tak som deň za dňom popierala moju heterosexualitu a nahrádzala ju umelou bisexualitou”. Podobným spôsobom bola nútená brať drogy a mať sex s neznámymi. Dokonca ju zneužila samotná žena v mene boja za rodovú rovnosť.
Zvrat nastal, keď náhodou stretla “konzervatívca” a “antifeministu”, ktorý jej preukazoval úprimný záujem, ktorý nikdy v hnutí nepocítila. Vďaka tomuto stretnutiu začala nový život. Girominiová v súčasnosti bojuje za zákaz potratov a celý výťažok z predaja jej životopisnej knihy putuje práve na podporu organizácií, ktoré bojujú za záchranu nenarodených detí. Okrem toho cestuje po svete a spolu s brazílskou psychologičkou Marisou Lobovou prednáša o zradnom feminizme, gender ideológii a kultúrnom marxizme.
Odporúčame