Nejedná sa o deti.Ženy dokážu mužov zapriahnuť ako ťažné zviera.
Nejedná sa o deti.Ženy dokážu mužov zapriahnuť ako ťažné zviera.
Ako je možné,že spoločný byt po rozvode ostane spravidla v užívaní žene.Muž má byť v budúcnosti vyplatený Rozhodnutie je takto uzavreté.Ale žena nie a nie dať korektnú ,etickú čiastku.Vraj preto ,lebo ona preukázatelne kúpila vstavanú skriňu a on keď aj vymenil plastové okná ,doklad nemá a o byt sa teda podľa ženy nestaral.Muž je rozvedený a je bzdomovec defakto.To nie je ani rovnosť.Uväznenie pri nezaplatení pohľadávky žene je pre muža takmer istá vec.A toto je porušovanie ľudských práv ,nejeden občan tvrdí.Osoba čo stavia hranicu medzi západom a Slovenskom ,píše články ako tanlmten hore.Potom sa niet čomu čudovať,že hranica je v spravodlivom svete symbol spravodlivosti.
Môže to byť aj vyslobodením.Chcel som poukázať na iné.Na to ako rozvod je záťažou.Neraz je tendencia záťaž preniesť na mužov ,ako keby kolektívnych vynníkov.Rozvod nie je taká jednoduchá vec.
Vzhľadom na to ,že relatívne menšia komunita cirkvi ,poberá príspevky od štátu ,ihneď nejaké panie k takej organizácií pristupujú necitlivo až kruto a zasahujú do jej fungovania ,do vnútorných vecí.Akým právom?Oni svojou nekvalitou komplikujú medzinárodnú politiku.
No napr. keď cirkev prekladá písomnosti a sobáši v republike ,tak iní rozvádzajú a menia prácu cirkvi.
Zahraničie mení prácu všetkého čo má akýkoľvek vzťah ku štátu.Ale či to nie je medvedia služba o to ide na Slovensku.
Ludia sa ku Kristovmu Krížu modlia ,od vzniku cirkvi prirodzene až doposiaľ.
Boh v starom zákone trestá predovšetkým toho,koho on chce.Napríklad Jóba.
Boh dal do rúk ľuďom ich osud a ľudia ho vždy môžu poznávať.
Odpovedať na otázku pohlavia Boha,nedokáže nikto ,ani podľa nového ,ani podľa starého zákona.Boh nikdy nevystupuje v rovine pohlavia ,ale len v charakteristickej autorite.
Plánovanie a regulácia.Je veľké nebezpečenstvo,že západ si vyžiada čerstvé a úpadkar z V4 bude musieť plniť plán.
Verejnosť chce zistiť, kto a prečo financuje mediálnu a politickú iniciatívu v oblastiach ľudských práv a ak je toto financovanie legálne,verejnosť chce vytvoriť kontrolu nad snaženiami ,ktoré uvedome iniciatívami osoby činia.Za čie peniaze,čo,a s akými dôsledkami na spoločnosť konajú svoje praxe také osoby,istotne aj s akým cieľom konajú,to všetko chce verejnosť preveriť.
Pre ateistov to naozaj asi nie je.Oni ,ak sú menej schopní slušnosti,nepríjmu žiadnu tézu.Ale ju poprú.Naviac násilne nastolia fundament.
V podstate ide o to ,že v 13 storočí sa ludia venovali ,takej praxi,ktorú teologicky a filozoficky poznávajú dominikáni.Okrem toho,zrejme sami prepisujú písomnosti,lebo v tomto diele sa neustále nastoluje nejaká téza a hladá sa k nej skúška ,či sa téza potvrdí.Je tam množstvo citácií z diel ,ktoré už zrejme neraz neekzistujú.Rôzne antické a pod.
Popierajúci ateisti zo sklonom k násilnému fundamentu,nesmú prejsť previerkou ,nesmú byť garantami vysokých škôl v demokratickej SR ,lebo tu je právny štát.
Vaše ateistické popieranie po ktorom následuje násilný fundament je svedectvom o zločinnom ateizme
Vzdali si česť na večné časy.Treba zdôrazniť ,že išlo o komuni*tov.To je im podobné.
Verejnosť nie je o ateistickom fundamentálnom militantovi ,takže na verejnosť bysi nemal chodiť práve ty,lebo práve ty si ateistický fundamentálny násilník a tvoje správanie patrí na okraj spoločnosti ,kde sa dostalo po usvedčení a spravodlivom etickom odsúdení.
Postav bu bustu a pôjde na starého železa,znárodňovanie je neprijatelné.
Ľudia nepotrebujú prácu.Dnes kombajn kosí a je riadený satelitom.Potrebujeme výsledky hospodárenia a peniaze z dividendy.Do chlieva choďte sám ,ak Vám treba.
Ja nepotrebujem mrazené marhule.Ale ani obecný úrad nepotrebujem ,aby ma úlohoval,podľa schváleného plánu ,čo mám sadiť na svojom.A školil a hodnotil a buzeroval.Nechápem prečo mám za sad obecnému úradu platiť 200€ ročne.
Odporúčame