Škoda padá na autority ,povzniesli sa ľahostajne nad dôsledky v BBSK kde je Marián K. ,,guvernérom“.Na Slovensku sa ľudia tradične zatvrdzujú aj teraz vytrvajú v ceste k vrcholovej demokracií ,to je aj verejne oceňované touto slobodnou verejnosťou.
Škoda padá na autority ,povzniesli sa ľahostajne nad dôsledky v BBSK kde je Marián K. ,,guvernérom“.Na Slovensku sa ľudia tradične zatvrdzujú aj teraz vytrvajú v ceste k vrcholovej demokracií ,to je aj verejne oceňované touto slobodnou verejnosťou.
Okolností je celý reťazec,už predtucha sa zmocnila ,dni pred pádom,tu erudovaných letušiek,vytrvali v sentimente zatratenej kultúry dôsledkov.Staré A320 ,vo vrcholovom výkone,na okraji servisného dostupu,pod troposférou ,vydržalo v medzi pevnosti ,no korektná deformácia a tvárnost trupu prispeli spolu s tlakom a pôsobením tepla i mrazu ,-59 stupňov celzia,k technickému prierazu dielektrika kabeláže ,alebo roztrhnutia ich spojov.Požiar bol napájaný kyslíkom pre posádku a cestujúcich a šíril sa pod podlahou,tam v skrytosti našiel rozsiahle bezpečie a útočište.Zlyhalo dlhé vedenie a verné riadenie.Dekompresia mohla nastať únavou trupu tiež.Pád atmosférou prechaádzal do vývrtky.V 4500 metroch ,štrukturálnou deštrukciou zanikla celistvosť a tlejúce trosky jednotlivo dopadali na hladinu mora ,v noci poníženia.Horiacu hviezdu sledovali na loďke v stredozemí rybári.
Mala už veľa rokov.Ak je misionárka už staršia, tak potom je v poriadku ,že sa nachádza na fronte ,kde sa strieľa na ľudí bez varovania.Mladí majú menej pestrú voľbu ,musia si plniť aj povinnosti muža a ženy.V misiách by mal byť zreteľ na hospodárnosť.
Tleje vo Vás súdržnosť,upravte sa slobodne ,ožite inšpiráciou.
Letuška sa obávala práve preto ,lebo bola erudovaná.Tam oheň,tam prasknutie okna v kokpite,ešte,že je dvojité.Chodí do kabíny vie ako sa trápia.Je to nízkou kultúrou dôsledkov v dopravnom podniku.Aj bombu by vydržal A-320 v 6km.V 11km ani odtrhnutý nit.
LGBTI výbor by nemal rozhodovať o odškodnom.Téma rodiny je široká.Neraz dieťa 5 ročné pracuje na svojej profesionálnej vrcholovej športovej kariére.Rodičia dohliadajú na zmluvu s kupujúcim klubom a klub vychováva aj hospodári z úmyslom dosiahnuť predaj odchovanca do zahraničia.Je bežné ak má dieťa,dorastenec nízky pulz ,to je zo dôsledku záťaže.Normálny pulz má iba pri tréningu,či vrcholovom zápase.Vrajvdo toho nikoho nič čo je otcovo.
Noc odpovie meno verné,vášeň povýši párenie na plodenie.
Staroba káže loďke kam sa vrátiť,Baránok verejne na kríži sníma pozvanie k nutnej práci.
Prísaha skláňa k uspokojujúcej službe ,sloboda je požehnaným víťazstvom Syna človeka.
Patríme k pastierovi ,prospech je v jeho palici,poddiel na bezpečí je v národe pospolitom.
Plán spasiteľa pre misie je pokoj a zmierenie,ospravedlnené je manželstvo ,muža a ženy,domov Ducha Svätého.
Hviezdy jagali,lúčia sa v dôvere prijali spánok,oživenie viery je v miernosťi kňaza a väzení v Kristovi.
Odpočinok vráti nádej pre spásu,slávny je Kráľ ,on je záštita,kríž má ovocie blaženosti ,je úľavou utečencov a rodín.
Budúcnosť poďakuje za Dávidovo vedenie a vernosť sestier,trvať bude bezpečie u bratov a bozky sestier od Krista.
Podľahnutie pokušeniu bývať v dôvere osamelo,mučí radosť z milovaného objatia Ducha
Keď bol pred časom u nás v kostole kňaz z ďalekého zahraničia ,ako po omši vysvetlil ,boli všetci pozorní ,kňaz sa rozdával ako kedysi.
Bieda ako hanebný omyl moci,kruto odcudzuje myseľ a nehu.
Teraz sú dobré nové radenia s možnosťou zaradiť najnižšií možný stupeň za ani nie dve sekundy.Stačí podržať páčku prstom vzadu,rozsvieti sa stupeň najnižší možný na displeji predvolieb ,stlačiť spojku,pustiť spojku a je tam najnižší možný stupeň.Na tamtom už asi len pojazd.
V prospech záchrany prekonávali v službe beznádej,nevyhli sa hrobu.Sklamanie nad zrútením stroja uväznilo vzdych
Defekt,štrukturálna porucha,až otvorenie dverí.Zadržiavali sa rukami ,aj tak ich podtlak vyťahoval a usmrcoval ihneď náraz vzduchu.Pripútaní ďalej od dier v trupe strácali bez kyslíku vedomie,z pľúc im podtlak vysal vzduch.V krutom mraze mohli žiť takmer 5 minút .Ak sa do vtedy stroj nevyrovnal bezpečnej výške,umreli na udusenie,vrátane pilotov.Na silný mráz -59 stupňov celzia mohli rovnako zomrieť.Mohli sa prebrať,ožiť ak stroj autopilot vyrovnal na 4 500 metroch.Mohli zomrieť aj na dôsledky mrazu.Stroj sa však rozpadal a zhorel.Pád z hranice troposféry je viac nebezpečný ako z výšky 6 000 metrov.V nižšej výške má nízkonákladovka výdaje na palivo väčšie.Vo výške 6 000 metrov lietadlo znesie aj výbuch nálože.Pilot pri vedomí komfortne zníži rýchlosť a výšku.Bez náklonu a pádu.
Odporúčame