Mečiarov dejepis už ministerstvo zrejme skartovalo.Nevsťahovala sa naň amnestia.
Solárny panel ,dotovaný USD pôžičkami vyrobený v Číne ,je pri nákupnej veľkoobchodnej cene,drahší ako elektrina ktorú počas svojej životnosti dokáže vyprodukovať.Vznikajú velmi,velmi početné dlhodobévpoplatky spojené s fyzikálnou prevádzkou systému a naviac nespoľahlivosť ,elektroodpad aj hrozba výbuchu batérií ,hrozba požiaru v dome,hrozba tvorby nebezpečného napätia pre zdravie a život.
EK sa vyjadruje niekedy k utečencom ,inokedy k migrantom ,inokedy k azylantom.Pritom experimentálne sleduje cieľ urobiť zmenu skladby trvalého obyvateľstva hoc v pomere 1:1.Taký postoj EK je nekorektný.Utečenec patrí do bezpečia a na deku,žiadne občianstvo,lebo kríza v jeho domovine sa bude zhoršovať.
Izrael bráni svojich ľudí.Palestínčania nedokážu ochrániť Palestínu.
Treba si to lepšie prečítať.Vínny a vinný.
Nie ste lokaj vojnového štátu ,nie ste povinný vidieť všade nepriateľa.Ukludnite sa.
Európa potrebuje kotektnosť USA ,aby zmiernila výhrady a naopak.
Dnes už naši letci nemajú ,podľa dohovorov ,možnosť narábať zobsystémami pre nukleárne zbrabe tak ako za čias Waršavského paktu.A to je zásluha NATO.
NATO je dobré pre udržanie mieru a bezpečia.
Učíme sa o našich spoločných fundanentoch NATO o trvalom bezpečí.
Na túto hrozbu sa zabúda,lebo výhody NATO sú pre verejnosť nesporné.
Terorizmus je hrozba.V tom je pointa.
Slovensko potrebuje umlčať výhrady disociálov.PožiadavkayNATO sú pre Slovensko dobrá príležitosť.
Treba nepretržite zvyšovať výdaje na obranu v SR.
Inak ak by knižky dejepisu zo základných škôl z 90-tych rokov, boli niekde na download ,odporúčam ich,boli velmi kvalitne ,pútavé.Na vyučovanie však majú ďaleko od dovolených.Už som ich pred časom hľadl ,nikde ich niet,ani v knižniciach ,alebo nesmú opustiť čitáreň.
Musím dosvedčiť ,že vyučovanie dejepisu bolo hutné už na základnej škole.Trvalo veľa rokov.Obrovské dáta ,letopočty a písomky.Bežná otázka z dejepisu bola: Kedy,v ktorom roku popravili Dekabristov?Efektivita spočíva však v tom ,že sa vytvorí hrubší rámec dejín,osnova a tá sa prehľadne v ďalšom čase prehlbuje a poznanie je posúvané k zmysluplným obsahom.Na základnej škole sme však detailne začali pračlovekmi ,prešli sme úplne všetko až po Mečiara.Chronologicky.Na strednej bol profesor zvedavec ohľadom pohanov v Egypte celé 4 roky,napriek tomu v pondelok antiku v stredu 1.svetovú v stredu a v piatok rimanov.Za to bral peniaze od štátu.Dokonca raz nechal aj prepadnúť ,ale to už bol iba populizmus a formalita v prípade spolužiaka ,ten to vzdal aj v iných predmetoch.
Je na čase žiadať personálnu reformu EK.
Väčšina verejnosti v EU ,má výhradu voči európskej komisií.
Odporúčame