Ano to je správna cesta.
Podľa mňa bosorky ekzistujú.Ako inak by sa dali vysvetliť mimovládky kľajúce na právo na život od počatia.
Porušenia práva na život ,svojou vôľou ignorujú páchateľské , potratárske mimovládky ,lsťou o tom,že svedomie je založené len na voľbe názoru.
Život človeka vzniká od počatia a od vtedy má väčšie právo ako je právo na voľbu názoru,
Právo na život ľuďí ignorujú fanatickí extrémisti z mimovládok,kononím potratov sa posmievajú princípu svedomia a slobodnej spoločnosti.
Škodiaci teroristi ignorovali zákon, právo na život upozorňuje ľudí, hoc si aj nepamätajú,že ide stále o princíp svedomia,
Amerika bez práva na život je bez spoločnosti bez svedomia a bez slobody.
Právo na život ľudí je svedomie slobodnej spoločnosti.
Sviatosť krstu evanielikmi katolícka cirkev uznáva.Dôvera vo svedomie vedie ku vytrvaniu vo viere.
Pán Obama ,skutkom preniknutý milosťou zmŕtvychvstania Krista.Kde sú skutky tam by mala byť aj viera v právo na život.Načo sú skutky bez viery?
Filmová rekonštrukcia nedávnej tragédie letu Flaydubai v Rusku,
Fly Dubai FZ981 tragedy simulation.avi
V našom systéme jednokomorového parlamentu hľadáme nového Vladimíra M.Vláda pretrvá max. do konca dovolenkového obdobia a v marci ľudia prídu k urnám voliť .
Rekonštrukcia zrútenia v Rostove. Boeing je zastúpený americkou A10-tkou.
Podľa predbežných zistení kapitán zatiahol za riadeni a unáhlene dostal lietadlo do stúpania na 900 metrov,aby sa ozvalo minimum spead.Potom sa naklonilo na ľavé krídlo a v rýchlosti 300km/h vrazilo do zeme.
Fly Dubai FZ981 tragedy simulation.avi
Rekonštrukcia zrútenia sa lietadla Flydubai.Boeing je zastúpený americkou A10-kou.Búrka na letisku v Krasnodare
Ulož to.sk
Fly Dubai FZ981 tragedy simulation.avi
Pre lietadlo TU154 v Smolensku nešťastie poliakov (prezident a armádny spol) v hmle v roku 2010
Stanovené minimá dohľadnosti 1 000 m a výšku rozhodnutia 100 m (minimálna výška nad letiskom, na ktorú môže pilot klesnúť, a ak v túto chvíľu nemá vizuálny kontakt s pristávacou dráhou, musí ihneď začať procedúru nevydareného priblíženia, teda zahájiť stúpanie).
systém TAWS vydal opakované varovanie pred blízkosťou terénu, niekoľkokrát aj signálom PULL UP (pritiahni). Následne armádna posádka začala procedúru nevydareného priblíženia a snažila sa nabrať výšku, čo za daných podmienok bolo možné iba zvýšením ťahu motorov.TU 154 v tejto situácii citeľné má však pre svoje motory presadnutie.(Pokles)
Stroj opäť začal stúpať, ale len do výšky približne 920 metrov
Ale otázkou je či už neboli pod minimálnou výškou kedy sa ešte mohli pokúsiť o prerušenie pristátia.Lietadlo klesá vo veľkej kinetickej energií v charakteristike klesania a nemože opäť vzlietnuť len z vôle pilotov.Minimálna výška pre vzlet už mohla byť porušená.Vtedy sa už rozhodlo.Buď sa pristátie podarí,alebo je zle.
To je určite zle preložené.Lietadlo totiž pristáva so zdvihnutým nosom.Druhý pilot chcel vyrovnať zdvihnutý nos a späť do vodorovnej polohy uviesť klesajúce lietadlo.Až potom má pridať motorom.Po zvýšení rýchlosti vodorovným letom a dosiahnutí vztlaku chcel začať stúpať.Prvý pilot však aj s nadvihnutým nosom klesajúceho lietadla chcel stúpať ,jednoducho pridaním plynu a prípadne aj pritiahnutím kniplu k sebe.To aj urobil.To však bolo nedodržanie procedúry pre prerušenie pristátia.Lietadlo už v rozkole dvoch pilotov stratilo nesprávnym stúpaním rýchlosť aj vztlak pri unáhlenom a zrútilo sa.Kapitán ,prvý pilot mal poruchu pozornosti.Nepripravil lietadlo k procedúre stúpania.Aj jeho dôvera v predpokladané zlyhala,aj tu vidieť jeho nepripravenosť.Druhý pilot bol pripravený a jeho pozornosť bola neporušená.Je predpoklad ,že do kabíny nikto nevstúpil,aby pilotov upozornil-úlohoval.Konanie opovážlivo sa spoliehajúceho kapitána bolo ovplyvnené skôr,alebo nejak inak.
,,Pojednávalo“ sa na googli o pašovaní usd dolárov pilotom,na palube mal byť činiteľ USA/CIA.
Upozornenia činiteľa k pilotovi by porušili pilotovu pozornosť-to je isté,že on pilot nevyužil záložné letisko.Dôveroval,spoliehal sa už s porušenou pozornosťou na dispečera letiska,na tom letisku sa za určitých okolností manéver urobiť istotne vôbec nedá to je pilotovi rutinne známa vec.Dispečer manéver pristátia preukázatelne sprevádzal a informoval pilota dôsledne o počasí a vetre.Ale pilot sa s porušenou pozornosťou sa zameral len na dispečerov súhlas a navádzanie .Rozkolom v stresovej dráme bol ovládnutý aj na druhý pilot.Kto zradil,je rovnaká otázka ako po páde poliakov v Smolensku.
Odpoveďou je zradila pripravenosť.
Odstrániť tie zbrane z krajín odberateľov nebude lacné.Zisk z predaja je nič v USD.
Odporúčame