Rómovia majú stále väčšie možnosti v demokratickom Iraku. Nemrzne tam veľmi, jazyk poznajú tak ako ten náš, je tam veľa zdrojov napríklad nafta, je tam veľa príležitostí pre podnikateľov. Sláva náborom!
Rómovia majú stále väčšie možnosti v demokratickom Iraku. Nemrzne tam veľmi, jazyk poznajú tak ako ten náš, je tam veľa zdrojov napríklad nafta, je tam veľa príležitostí pre podnikateľov. Sláva náborom!
EÚ nie je pre ľudí, ale pre úradníkov. Je samoúčelná a radodajná, je to sankčná podvodníčka. Sme v dostrele rakiet z Kaleningradu, onedlho budú na Ukrajine a v Srbsku tiež. Nevie zastaviť túto situáciu ani jej čeliť. Potenciálne hrozí aj veľa iného.
Šéf NATO, myslím, že jeho ústami bolo povedané, že priam vyzýva EU k jednote. Ale napriek tomu si myslím, že USA budú všemožne podporovať jednotlivé krajiny na ich prijatí slobody a na ich snažení sa o demokraciu, USA podporia aj predstaviteľov týchto krajín. Mali by sme konštruktívne využiť inovácie USA v armáde. Inou alternatívou je prijatie mohutnej misie USA na našom teritóriu, v našej zemi. Žiadne tretie možnosti neekzistujú. Protiváha strategického radaru NATO v ČR, je 24 kusov F35 v našom krídle na Sliači. Kongres USA dovolil predaj týchto krásavíc spojencom. Češi si z Gripenmi vôbec nijako nepomohli. Myslia si, že ich bude kryť Poľsko, ale nevedeli, že Slovensko má ČR po boku sťa otvorené vráta na stodole.
Lockheed Martin F-35 Lightning II je trieda jednosedadlových, jednomotorových viacúčelových stíhacích lietadiel piatej generácie vo vývoji, určených na vykonávanie pozemných útokov, prieskumov, a vzdušných obranných misií s technológiou stealth.
Dole na obrázku je obnoviteľná prepravná stavba pred rekonštrukciou
Približne 105 rokov staré betónové piliere už bez mosta, vzadu kamenný násyp funkčnej obslužnej cestnej komunikácie, dnes zvážnica. Železnička prepravovala drevo na prekldisko pre zahraničie a na pílu. V píle pracovalo 120 stálych zamestnancov, ktorí spracovali ročne cca 20 až 30 tis. m3 dreva.
Z ocele US Steal, alebo z Podbrezovských železiarní, sa dá budovať aj iné, nie len vežiaky. Nadchody zjednotia regióny. Nadhodnotené komunikácie križujú regióny a peším radikálne komplikujú úroveň dopravy. Podobné konštrukcie sa zrealizovali pri umiestňovaní radarov ponad cesty.
Išiel som tade ako spolujazdec v kamióne s náveso axželezom v návese. Takmer si vodič rozbil čelo. 4 metre výška červenej kabíny, aj tak vošiel s rodinkou na cestuvTrenčín Brno, ani nebolo vidieť či ich netlačíme.
Ospravedlňujem sa, ak išla na Lučenec, ta sa musí od nákupných centie otočiť kolmo na cestu Brno Banská Bystrica a ak má dobrú ťažkú nohu na pedál tak nič nehrozí.
Je to furmanská križovatka Európskeho hospodárskeho významu
Ty si potom asi bosorka. Už som to dole nakreslil, zomrelo tam veľa ľudí, do Stankoviec nie je odbočovací pruh, kamióny obchádzajú nedovolene v pravo. Ak ideš z tej Turnej tak ťa zošrotujú a nájdu len trosky v kukurici. Potom je tam to, že zrejme nedali prednesť v jazde. To zrejme je proste o princípe, že na čiaru sa odbočujúci z Turnej nesmie tlačiť. Tá pani z Lučenca tovtam nepozná. Zomrela aj s deťmi. Aj autobusov tadiaľ ide do tovární či čo to tam je. Veľkosklady Tesco Beckov. Ak to vodič autobusu nebude vedieť tak ako to vedia miestny, že kamióny vo veľkej hybnosti a rýchlosti dole kopcom myšičkujú a nedovolene obchádzajú v pravo tak potom už bude NRSR vzdávať česť minútov ticha ako keď padne ATE vrtuľník záchranárský. Vždy vzajú v NRSR česť minútov ticha. Tam sa k čiare nejde kamión obchádza luteránov v pravo a šrotuje odbočujúcich z Turnej. SAD vodiči to vedia, ale chodia aj do Hela všeliakí šoféri a to bude len otázka časuva 100 mŕtvol.Križovatka Kosovo pol,
Skús povedať v čom... Komu chceš klamať a kto sa ťa má zľaknúť? Teraz tam bude ,,Pohoda" tak si tých dôchodcov pôjdu pekne natočiť na video ako atrakciu toho ich pote*ovanēho festivalu. Je to fuj. Už sa tam vraj kdesi v regióne robil geologický priskum a nová cesta má byť úplne preložená aj o kilometer bokom.
Luteráni z Trenčína na Stankovce odbočia, katolíci by sa možno aj znepooojili. ;-) Keď tam zostane v prostriedku zavesený a kamióny obchádzajú z prava hoc sa to nesmie lebo to je X to nie je T križovatka potom sa už boja aj protestanti, aspoň si myslím. Valia dole kopcom kamióny naložené a z Turnej ak tam niekto odbočuje tak ten kamión obchádza odbočujúce vozidlo z prava, to sa na takej križovatke nesmie robiť, ale tá cesta je rýchla a je na uhorskej strane taká aká je. Aj toto sa tam mohlo stať, deje sa to tak bežne, že v križovatke stojí luterán ide na Stankovce a kamióny ho obchádzajú z prava, potom zomelú auto čo odbočuje z Turnej, ešte jedine ,že by sa pokúsili nejako opustiť tú križovatku smrti v krajnou núdzou. Ale to je celé na hov*o.
Táto cesta je cesta smrti a rozdeľuje regióny. Bude asi aj blokovaná skazenou dopravou. Je to nadhodnotená, škaredá cesta a je len na tejto jedinej križovatke možno aj niekoľko desiatok úmrtí. Tá cesta je výkonná lebo sa na ňu nedá odbočiť. Ani sa cez ňu nedá prejsť krížom. Je nesmierne variabilná pokiaľ ide o rýchlosti na nej, záleží na počte áut. Onedlho po pripojení cesty od Topolčian, bude už táto cesta možno aj úplne zapchaná a doprava sa skazí aj na nej. Regióny kadiaľ prechádza rozťala vo dvoje.
To je jedno, že je to panelová. Ale ide o to, že tam niet mimoúrovňovej križovatky. To je len ,,hradská štreka" 10 000 áut denne a ešte tam zavesia onedlho R-kovú cestu Nitra Topoľčany...
Pomrelo tam veľa ľudí. Všetci o tom vedia.Je to cesta Berlín Banská Bystrica cez Bánovce nad Bebravou. Cez významnú cestu E chodia krížom traktormi na roľe. V socializme si za všetko môže ,,občan" . Dialnicou cestu preťažil dnes paradoxne diskutovaná osoba Vladimír M. Veľa sa vtedy hovorilo, že do Trenčína má ísť dialnica, ale ak tak z Topoľčian. Ďalší úder pod pás Slovensku nastal keď do vrtuľníku nečakane naložil kórejcov tiež v Trenčíne Slota a KIA sa ocitla v Žiline. To bol vtedy šok. Rozbabrala sa preto narýchlo nechcená dialnica Trenčín Žilina, lebo v Žiline mešťanosta Slota zrobil Kiu, hoc mohla byť aj inde. Cez Považskú Bystricu to bol horor, tuším to doriešil až Fico. Doposiaľ sa ten istý Fico nedostal ani do Martina. cez Strečno hoc mohol z Prievidze. Padajúce kamene zo Strečna sa nemuseli nikdy prejaviť, ak by sa Žilina pripájala od Topoľčian, Prievidze, Mertina. Ďalší úsek dialnice Hybe Prešov je málo platný, za tie roky už je ťažko využiť úsek Trnava Bratislava.
Časom prezradia aj ak nechcem vedieť.
Neviem ako v Rusku, ale u nás má transformácia na demokraciu v prvom rade schválené obete i keď sú aj výnimky. Určite je tu zneužívanie tohoto procesu aj snaha o rôzne iné transformácie.
Má organizátorka vymodelovaný penis?
Prevrat narúša poriadok.
Odporúčame