To si pletiete so 48-mim.
To si pletiete so 48-mim.
Fanatický extrémizmus, záujmové uvolňovanie nenávisti, prevrat.
O osud sa zaujímať študenti môžu to je v poriadku. Negatívny sentiment, sankcie a zle od horšieho. To je deviácia od osudu. Osud je vyvážený, je komplexnou kultúrou. Mladí sa nezaujímajú o náboženskú filozofiu, ani o osud. Letia len na jeden motor, strácajú výšku. Sú len v negatívnom sentimente. Pre iniciátorov asi nemali väčšiu cenu. V podstate darebáci.
O tomto ti odpíšem hore, o 20 nula sedem dajme tomu.
Študenti uvoľňujú priebeh nenávisti. Odmietanie nenávisti prirodzene odmietli, v záujmovom prípade.
Nevedome a vulgárne sa časť mladej generácie a nešťastne zároveň, prezentuje spoločensky ako generácia namyslená a závislá na zovňajšku. Dokladuje sa duševné postihnutie časti mladej generácie.
Dôchodcovia sa ďakujú za dôchodok vláde, ak im pridá žobráčenku až tak štebocú a zatĺkajú skazu. Dôchodcovia dnes sú takého postoja, že ak oni nebudú mať, tak stále budú voliť Fica, aby nikto nič nemal. Takých máme heavy dôchodcov.
Kde je dnes socialistický tábor? Otvor oči. Žiadny nie je.
To je nepostavená a odignorovaná dialnica. Tá dialnica mala byť postavená ihneď po tom ako tu bola drnduliť claudia shifer. Teraz je z toho cesta túžob Berlín Banská Bystrica, zastávka Bánovce nad Bebravou.
TTy si trúba. To je vlak, na tom mieste. To nie je premávka. Je to cesta z EÚ na Banskú Bystricu. Ak sa medzi vagónmi nájde trhlina musíš urobiť hop a preskočiť buď do vlaku Berlín Banská Bystrica, alebo ideš cez dva pruhy rovno na ceste 3 triedy.
Môže Fico megaloman staviteľ estakád Žilina Kysuce občanom pohliadnuť do očí a povedať dôvod prečo cesta Brusel Banská Bystrica je úzkorozchodná betónka z roku keď on ešte nežil, bez pripájacích pruhov, bez mostov, s križovatkami do X, so sťažnosťami po hromadných a opakovaných úmrtiach, križovatky SAD s cestou EÚ, križovatky do x bez ničoho na smerovku, s cestami 3 triedy?
Táto križovatka už bola aj vo večerných Tv novinách. Podľa dopravného inžiniera to ale je celé o tom, že cesta na Banskú Bystricu má hospodársky význam reálne je o 60 rokov za tou čo je kúsok na českej strane. No a my sme na Uhorskej strane tak tá cesta je cesta smrti aj v nedeľu. Ona je totiž Európska, nikoho to nezaujíma, že je na Uhorskej strane. Cestu z Turnej považuje inžinier za takú čo po nej chodí MB éčka. Hlavne, že tam jazdia MHD celý deň. Je to tam ako na Kosovom poly. Mŕtvol by ste sa nedopočítali. Nič nespraví ani ľudom zvolený predstaviteľ. Dialnice sú v tuneloch a obchvat okolo Bánoviec zhltol 30 rokov peňazí a zase sme len v Uhorsku a cesta je Európska a dopravný inžinier vie svoje aľudia sú v zemi pochovaní. PS. kamión Vás tam zomelie, oni majú za sebou fyziku idú dole brehom. V podstate je to iba ruleta.
Je to paráda. Pôjdem tam a nafotím. Mosty u nás vydržali viac ako 100 rokov a jazdia po nich namiesto vlakov autá.http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4690-1 …
Som za sankcie voči Rusku. Ale to nie je odpoveď na otázku občianskej vojny na Ukrajine, presnejšie prečo vyprovokovala zneužitím tamojšej občianskej spoločnosti vojmu? Kedy pôjde Merkelová pred súd? Má Junker amnestiu? Tak zrušiť. Žiadne také, že politik má imunitu, spôsobí vojnu, vyrabuje migráciou krajinu a je nevinný? Pre d súd s nimi!
Myslím si, že to čo EÚ podpaľavala, USA vojskom zahasila. Nezdá sa my už v EÚ nič na poriadku. Ako dlho vydrží tento neporiadok? Dva tri roky? EÚ chce vlastnú- Nemeckú armádu. To bude náš koniec.
Ľudia okolo Merkelovej zapríčinili na Ukrajine občiansku vojnu s globálnym potenciálom k jej rozšíreniu. Migrácia z Ukrajiny do Nemecka na prácu, to je rabovanie Nemecka na Ukrajine. Naš prezident je rád... Našťastie v poslednom okamihu tam do pobaltia prišli vojaci USA, a vojna sa nerozšírila. Ale EÚ už vidí v američanoch problém a tomu sa nemôžem radovať. EÚ je u mňa štváč. Všetko vadí EÚ. Erdogan, Poľsko, Maďarsko, Grécko, Amnestie, Čr- akýsi Babiš je podľa SME na rade,. Breti radšej utiekli. Francúzsko na pol ceste preč z EÚ.
Na Slovensku sú v lesoch skryté mosty nad geologickými zlomami, sú to viac ako storočné stavby parných železničiek. Po vrstevniciach sa vozilo ťažené drevo. Dole kopcom z miesta ťažby a do kopca z mesta cez celý región lesmi až na najvzdialenejšie miesta v regióne. Bolo to energeticky veľmi dômyselné a efektívne. Poznám v obciach kamenné mosty, po vstupe do EÚ sa zrekonštruovali a po asvaltke teraz jazdia osobné autá. Je veľa takých mostov, treba ich spevniť. Omietnuť. Stavať ich znova je nepredtaviteľná robota.
To nebude z hipís (rozvedená Clintonka, tá má hlavu plnú bieleho domu)
USA. Zrušenie amnestií to je povýšenecká tendencia po vzore súdu s Nižňanským z edelwise.
Aj otvorenē ústa môžu byť zo strachu, aj zavreté ústa môžu byť zo strachu. Aj celá tendencia rušenia amnestií a pranierovania spoločníka v EÚ konkrétne SR, je rovnako povýšenectvom ustráchaných strádateľov.
Odporúčame