+ + + + +
. . . 1.2
Implementation of this procedure does not entail any obligation to award the contract; the competent authority may either decide not to let the contract or set the procedure in motion again, if necessary in a different form.
1.3
When the contract covers several lots, the competent authority reserves the right to allocate some of them only and it may even decide that the other lots will be covered by one or more contracts, if necessary under a different procedure.
. . .
Ako je to vlastne v tom NATO, ktoreho sme clenmi a chceli sme nimi byt, pretoze nam hrozilo, ze nam budu diktovat vsetko znovu Rusi. Ako sa vykonavaju rozhodnutia v NATO vid. https://www.nato.int/cps/en/natohq/topics_49…
Consensus decision-making is a fundamental principle which has been accepted as the sole basis for decision-making in NATO since the creation of the Alliance in 1949.
Consensus decision-making means that there is no voting at NATO. Consultations take place until a decision that is acceptable to all is reached. Sometimes member countries agree to disagree on an issue. In general, this negotiation process is rapid since members consult each other on a regular basis and therefore often know and understand each other's positions in advance.
Podobne je mozno citat v https://www.nato.int/structur/procurement/ga…
General Administrative Clauses
Nezaujimaju ludi ine veci ako to ci tu bude stovka Americanov pre servisne sluzby na slovenskych letiskach ? Nie zdrazovanie, nie zadlzovanie statu, nie nedostatocna kontrola uniku ziskov z vyroby a sluzieb mimo Slovenska, nie znizovanie zakladu dani tychto firiem roznymi fintami od poradcov (ktori v podstate vykonavaju trestnu cinnost; plati sa za kupovane know how, za falosne, vymyslene poradenstvo, cyklicke predaje su tiez prostriedok), nie korupcia a neprehladne nekontrolovane prijmy u ludi pracujucich v justicii a v statnych uradoch, a pod. su problemy, ktore tazia nas vsetkych a nedari sa v dosledku tychto stale pretrvavajucich chyb v riadeni statu zbavit ho dlzob? Statu, teda vlastne nas vsetkych.
Pozrel som si diskusii v SME co tam pisu k tejto teme prieskumu preferencii. Neziskal som dojem, ze tam diskuteri kritizuju ci prispievaju v inom duchu. Je to tam rovnako chaoticky podavane ako tu. Nerozoberaju sa chyby stran, nedodrziavanie ich slubov, meskanie v plneni planovanych ulôh.
"sa tu nič nezmení a bude to iba pokračovanie tejto vlády". Teda co by ste chceli menit? Lebo privrzenci tejto vlady stale cakaju na zmeny, ktore tato vlada pred volbami slubovala:
- doslednu kontrolu a zverejnovanie financnych tokov, hlavne platieb do zahranicia za take tovary a sluzby ako su KNOW HOW, PORADENSTVO, vyplacane DIVIDENDY
- dosledne oddelenie sudnej moci od statnej moci i vladnej moci, zverejnovanie pripadov kedy stat (teda napr. specialni prokuratori a prokuratori) zasahuju do rozhodnuti sudov alebo kedy sa zistilo uplatkarstvo v sudnictve
- pozastavenie odpredajov statneho majetku (SaS s diletantom Sulikom na cele to nedodrziavaju uz aj teraz) i mestskeho a obecneho majetku
a vsetkych tych 500 bodov, ktore zozberali v OLaNO pred volbami ako specifikovanie ich uloh po volbach.
Naviac maju zaruceny pravidelny platovy vzostup.
Mnohi ludia vsak opovrhuju Vami pre obsah Vasich prispevkov.
Podla toho co pod pojmom 'politicka' chapeme. Riadiaci pracovnici v statnych uradoch a veduci ministerskych odborov by mali byt nakloneni aktualne fugujucim ministrom. Bezvyhradne. To sa asi nedosiahne ak na tieto posty nebudu dosadeni ministrami vlady. Avsak je tu ovsem kontrola od podriadenych tychto sefov , ktori su apoliticki a dodrziavaju prisne platne zakony. Ak ich neporusia, mozu aj odmietat prikazy svojich sefov a nic sa im nesmie stat. Tak to funguje uz velmi dlho v zabehnutych demokraciach. Inac su lojalni k akejkolvek vlade za co maju vysadu, ze nesmu byt prepusteni.
Pan Magdosko chce chranit vlastne politikov ked chce znemoznit 'odvolávanie nadriadených v štátnej službe'. Totizto nadriadeni, teda veduci vysokych statnych uradov sa v demokraciach vzdy na tychto poziciach menili po zmenach vlad na rozdiel od radovych im podriadenych uradnikov, ktori mali obvykle tzv. definitivu za cenu toho, ze museli byt lojalni ku kazdej vlade. Na podporu nazoru, ze aj veduci vo vysokych statnych uradoch su politici uvediem clanok https://www.vanderbilt.edu/csdi/TheoryofPart… , v ktorom vyznamni politologovia pisu o 'office holder' -ch ale myslia tym, ze su to vlastne tiez politici a explicitne to poznamenali aj v poznamke k textu c. 16 na strane 7 (tato je uvedena na strane 39). Takymito v poslednej dobe casto uvadzanymi postojmi sa aj pan Magdosko zaradzuje medzi politikov, hoci ako sef odboroveho zvazu by mal byt vyhraneny apoliticky.
Mal by sa starat skor o postavenie a pracovne podmienky zamestnancov vo vyrobnych podnikoch a sluzbach.
Tu vidiet, ze tieto noviny citaju iba zanieteni v hrabani penazi a v hasteremi o politike. Nereagoval ziadny citatel.
Pritom takato zdravotnicka osveta je velmi uzitocna a nou uvadzane poznatky su prinosne pre uvedomelost ludi v ich chovani a v prevencii proti poskodzovaniu zdravia.
No lenze ak poslanec nedodrziava opakovane jednotu strany, cez volbu ktorej sa dostal za poslanca, tak moze byt zo strany vyluceny a bude to jeho posledne volebne obdobie kedy sedi v parlamente a pravdepodobne aj jeho posledny sabotersky krok v jeho zivote.
Ak by boli poslanci navrhovani za regiony, ako to tu opakovane navrhuje p. Mamamia, tak vtedy by mu to nehrozilo, ale je otazne ci by nevznikol v state este vacsi chaos.
Pozrime sa ako na tieto problemy pozeraju v INESS:
K referendu o skrateni volebneho obdobia je v clanku uvedene, ze sa nevedia strany dohodnut. Vodu muti poslanec Svrcek. Dnes bol tusim v rozhlase debatovat aj s Eštokom. Opozicia cez tohoto svojho propagandistu (za tamer 5000€ povolanie ´hašterivec´) na zaklade pochybnych prieskumov verejnej mienky ( velmi podozrive vysledky, takmer urcite kupovane a takto manipulovane) tvrdi, ze opozicne strany preferuje vyse 80 % volicov (dnes to hadam 3-krat zopakoval v rozhlase Eštok; opakovana loz sa stava pravdou?!) Uz len to, ze o poliku sa zaujima iba okolo 60% ludi vyvracia toto Eštokove frekventovane opakovane tvrdenie.
https://www.trend.sk/blogy/politiku-slovensk…
Z toho vychadza, ze opozicia ma v sucasnosti maximalne cca 48% privrzencov. Priblizne. Skôr vsak menej.
Vobec nemam dojem, ze jej vystupenia su prejavmi nevedomosti alebo hluposti. Taketo prejavy su dokazom, ze este tu mame aku taku demokraciu, je v akcii Gorbacovovska glasnot.
Horsie je ine: Opozicia na zaklade pochybnych prieskumov verejnej mienky ( velmi podozrive vysledky, takmer urcite kupovane a takto manipulovane) tvrdi, ze opozicne strany preferuje vyse 80 % volicov (dnes to hadam 3-krat zopakoval v rozhlase Estok; opakovana loz sa stava pravdou?!) Uz len to, ze o poliku sa zaujima iba okolo 60% ludi vyvracia toto Estokove frekventovane opakovane tvrdenie.
https://www.trend.sk/blogy/politiku-slovensk…
Z toho vychadza, ze opozicia ma v sucasnosti maximalne cca 48% privrzencov. Priblizne. Skôr vsak menej.
Cize neschopni policajti, vysetrovatelia, vytvaraju policajny stat?
To je iba Vasa propaganda ako opozicnika.
A=>B C=>D ale neplati, ze B<=>D ani, ze C<=> A.
A ... okupovanie Ceskoslovenska B ... Zabijanie obyvatelov okupovanych krajin
C ... Oslobodzovanie krajin Sovietskou armadou D ... Zatvaranie opozicie v novonastolenom rezime
Mate prestudovanu tu 363-ojku? Predpokladam, ze velmi nie ak takto pisete. Ak v tom bude takto ako doposial pokracovat, vyprodukuje vseobecny odpor voci statutu Specialnej prokuratury a podporu jej vyradenia z funkcii, ktore jej ustanovili.
Odporúčame