Pochopia tieto riadky vsetci citatelia ako ironiu?
Pochopia tieto riadky vsetci citatelia ako ironiu?
Suhlas s tymi zdrojmi financii.
Nevidim to rovnako ako Vy co sa tyka rozhodovania sucasneho ministra financii. Vela spomina timy uradnikov, teda asi rozne odbory ministerstva, ich veducich a liči ako su v sucasmost az pretazeni. Neverim, ze minister chce hovorit do vsetkeho, iba rozkazovat, sam robit konecne rozhodnutia. Spomina casto rokovania koalicnej rady i prediskutovania a schvalovania v parlamente.
pokracovanie:
Odputavaju ich pozornost falosnou propagandou ako politicke strany, tak teleivizie, rozhlas, casopisy, noviny.
Este aj v poistovnictve (toto bolo povodne vymyslene pre solidarnu pomoc ludi v nestastiach) sa z platenych poistiek straca vo vreckach a na uctoch sukromnikov pre ich tiez zamestnancov byrokratov i samotnychvlastnikov ci akcionarov straca zhruba polovica poistneho. O tom sa tiez mlci, resp. poskytuju sa nepravdive informacie.
Mne sa to vidi, ze tento posr... kapitalizmus je sialene prebyrokratizovany. Napln cinnosti tych biznismanov so statom je vacsinou zamerany na nevyrobne cinnosti. "Partner verejného sektora sa nezapisuje do registra partnerov verejneho sektora sám. Na tento účel si musí zabezpečiť oprávnenú osobu (v zmysle zákona je to advokát, notár, banka, pobočka zahraničnej banky, audítor či daňový poradca so sídlom alebo miestom podnikania na území SR), s ktorou musí uzavrieť dohodu o plnení povinností oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora. Následne táto oprávnená osoba vykonáva za partnera verejného sektora všetky úkony týkajúce sa RPVS (teda nielen prvozápis, ale aj zmenu či výmaz zapísaných údajov)." - vid https://www.justice.gov.sk/stranky/registre/… . Takto su z penazi verejneho sektora odcerpavane obrovske miliony do sukromnych vrecak. Ludia, bezni obcania, o tychto skutocnostiach takmer nic nevedia.
Mne to pripada prave naopak adekvatna odpoved. Preco sa ludia s cimkolvek obracaju na Organizatora Hnutia v sucasnosti vo funkcii ministra financii vo vlade. Cudujem sa. Penazi pre odmenovanie statnych i akychkolvek verejnosti sluziacich ludi je len tolko kolko si obcania vyzberaju cez odvody a dane. Pridelovanie tychto penazi na odmenovanie za pracu pre rezorty sa uskutocnuje na zaklade rokovani vlady, jej navrhoch predkladanych do parlamentu. V parlamente moze dojst po navrhoch poslancov ku korekciam ak ich parlament schvali v hlasovani. Diskusie v parlamente mozu (teda mali by!) prebiehat ozaj iba o rozdeleni disponibilnych penazi (bez navysovania deficitu rozpoctu). Dufajme, ze v parlamente sedia len zodpovedni a mudri poslanci a nezahlasuju za nejake nezmyselne rozhodnutia, ktore nebudu vychadzat z reality, teda zo stavu disponibilnych financii na vsetky vydavky statu.
Vsak nic nemame voci napr. Sotakovi ak pouzije zisky od roku 2008 na udrzanie Zeleziarni v chode dovtedy, pokial sa nestabilizuju.
Rok Zisky v mil.
2008 12,98
2009 -5,86
2010 10,8
2011 14,7
2012 8,4
2013 5
2014 7,3
2015 3,74
2016 36,2 3
2017 4,05
2018 13,31
2019 7,3
2020 -3,01
Spolu 114,94
Ci ich rozmetal na budovanie svojho ''kniezactva'' so sukromnymi skolami a sportoviskami ci klubmi?
Zdroj udajov https://finstat.sk/31562141
Tie vysoke preferencie z prieskumov su podozrivo vysoke, aj ked vezmeme do uvahy, ze +/-2% moze byt ich bezna chyba. SaS si buduje cez svojich clenov organizovane klientelisticke struktury po celej krajine. Je to lobby v podstate pre tych, ktori vlastnia male podniky sluzieb (evidentne z neprestajnej podpory danovych vynimiek, dotacii pre tuto vetvu). Tiez dotacie pre energeticke a plynarenske podniky, zial u nas uz iba sukromne, a pre ich velkoodbertelov. Maloodberatelom zase presadzuje kortesacke predvolebne sluby a ponuky na udrzanie doterajsich cien, pricom pomlci, ze to zaplati stat, teda vsetci jeho obcania. Niekto by mal spocitat kolkokrat Sulik ukazoval v televizii graf o cenach kde zdoraznoval, ze ceny sa v roku 2022 iba vratia na uroven 2019. Odhadujem, ze to ukazoval tak cca 10 krat. Kortešovka za ktoru by ho mali clenovia SaS okamzite odvolat z postu predsedu. Ziska par percent volicov, ktori ho neprekukli, ale poskodi meno strany u vacsiny pozornejsich a bystrejsich.
Prekvapuje, ze pani Schmognerova, si dala tu pracu a straca cas rozborom kariery tohoto hochstaplera, cloveka bez socialneho citenia, skrachovaneho poslanca v Europskom parlamente, v podstate bezzasadoveho politika i ako cloveka, ktory nedodrzuje takmer ziadne zo svojich prehlaseni, robi svojvolne osobne rozhodnutia bez schvalovania v parlamente az do takej miery, ze obrovsky poskodzuje financne stat i jeho hospodarstvo. Narobil zle meno Slovensku uz niekolkokrat solovou kritikou rozhodnuti EU (pri Grecku a pri migraciach) vystupovanim voci nej akoby on bol povereny takymito ulohami celou statnou mocou na Slovensku. Najnovsie je uz taky drzy, ze vyhlasuje ako on kazdu kritiku zo strany kohokolvek (teda zrejme aj zo strany ludu) tejto krajiny "pusta jednym uchom dnu a druhym von". Ine neduhy tohoto cloveka vymenovala pani Schmognerova v clanku.
Asi je to pravda. V opacnom pripade by nevymyslal ci neschvaloval loterie.
Ten zakon si musime postrazit vsetci obycajni chudobni ludia. Len tak klesne deficit statneho rozpoctu. Pre nas su nepohodlni vsetci, ktori nevedia preukazat ako sa dostali k akemukolvek majetku s hodnotu prevysujucou vysku ich rocnych legalnych prijmov. A z nasho pohladu nie su legalne ani prijmy zo spekulantskych nakupov a predajov majetkov, z financnych spekulacii kvoli ziskom, spekulacii v poistovnictve kde zisky su vysoke pretoze sa neplnia plne nahrady, bankovnictve kde prebieha legalizovana uzera.
Nuz ale takymto pristupom tych obycajnych ludi sa ich postavenie nezmemi,ale sa bude este zhorsovat. Vsak tie miliardy, ktore sa cez politicke struktury rozkradaju vytvorili svojou pracou oni. Musi ich najprv zaujimat kto a ako kradne to, co im potom chyba, to "z čoho zaplatia výrazne vyššie ceny plynu, el.energie, tepla, potravín a iných nákladových položiek rodinného rozpočtu". Musia vytvarat natlak na zakonodarcov, aby ten zakon upravili co najskor tak, aby bol pouzitelny pre rychle napravy formou vyvlastnovania (aby "už mohol byť funkčný"), aby v ňom boli zakotvene aj sankcie pri snahe vyuzivat rôzne spôsoby umelého delenia a znizovania hodnoty majetkov, ktore maju nepreukazatelny povod. Pri predajoch takehoto majetku s nepreukazatelnym povodom alebo jeho vyuzivanie na dary ci vyuzivanie na nakupy (napr.akcii, ineho majetku uz s legalnym povodom) je po vysetreni transakcii, trestany vzdy prvy zo zucastnenych v takomto obchodnom retazci, teda ten, ktory nevie preukazat legalny zdroj
Vykazovanie neopravnenych cestovnych nakladov u zivnostnikov je voci vyvozom ziskov oligarchov do danovych rajov, ktori nedokazu preukazat legálne povody ich financii na rozbeh ich firiem je prkotina.
Ako to bolo vlastne s peniazmi na nakup testov? Neschvalovali to vsetci poslanci? Vieme ako hlasovali vsetci?
Stale je tu snaha ako u novinarov tak u privrzencov lavice v opozicii zabudnut na tie programove body Hnutia, ktore na to, aby sa zacali realizovat potrebuju ine postoje sudov, prokuratury, ale hlavne vyznamnych zloziek policie, ktora je voci inym statom s fungujucou demokraciou obrovsky mohutna. Najvacsou prekazkou povalenia tohto vo svete uz vyrazneho klientelizmom prerasteneho systemu na Slovensku, je dodrziavanie velkeho poctu dokonca zakonmi chranenych tajomstiev. V skutocnosti ale tie tajomstva nie su realne pre vysetrovacie organy, prokuraturu. sudy take tajne ako sa to verejnosti tvrdi, rovnako nie su tajne pre ustavnych cinitelov, prijimajucich frekventovane info od SIS.
To je pravda, ze aj ine mesta a obce, ktore nemocnice este nemaju ak by k nim zavital Kollar B., tak budu pri dotaze ci by ju chceli odpovedat kladne. Kollar B. si neprestajne tymito podobnymi sposobmi (o bytoch, o nemocniciach, o daniach, atd.) realizuje jeho volebnu kampan. Podoba sa to jeho stylu balamutenia jeho doterajsich partneriek. Pytajme sa stale, kto takehoto cloveka volil az sa stalo, ze sa stal druhym ustavnym cinitelon a teraz vystupuje suverennne opakovanim ja nebudem suhlasit, ja odidem, ja zrusim, ...
Odporúčame