IQ to Vase je ake, ze sa takto vyjadrujete o snahe zamedzit plytvaniu a rozkradaniu v state?
IQ to Vase je ake, ze sa takto vyjadrujete o snahe zamedzit plytvaniu a rozkradaniu v state?
Mame pokriveny takmer totalitny rezim ovladany tymi oligarchmi, ktori si ziskali v malom statiku taku moc, ze si vedia kupovat co si zmyslia. Aj tie zaloby voci statu, ze zisky, solidarnej zbierky vsetkych obcanov zo zdravotnych odvodov su legalne.
Ano loteria nemala byt. Tu u dani a odvodov vsak to nie je projekt jeho sameho, teda pana Matovica. Da sa predpokladat, ze na Financnej sprave a Ministerstve financii je dostatocny pocet odbornikov, ktori sa podielali na tomto navrhu. Boli prizvani aj statni tajomnici koalicnych stran, aby to oponovali. Este to nie je celkove uzatvoreny navrh, predpokladaju sa na zaklade pripomienok zmeny, prebehnu aj diskusie v parlamente. Snaha je to uzakonit ustavnym zakonom. Nikto to nebude brat zo suhlasiacich poslancov na lahku vahu. Diskutujuci obcania by mali byt tiez objektivni nehladiet na interpreta navrhu zakona, ale na obsah navrhu, hladat chyby, upozornovat na ne a predkladat opravne navrhy.
Ziskame vacsina z nas radovych obcanov. Odvody, napriklad zdravotne, nepoputuju na Doveru a Union, aby si tam z nich tunelovali zisky zbohatlici. Da sa robit pri cenralizovanom zbere financii ako z dani tak z odvodov prehladnejsie kontrola ich pouzitia.
Co tak radsie Vas?
Dochodci zijuci z dochodkov vo vseobecnosti nemaju zlocinecke sklony okradat. Ale v sucasnosti uz maju silne povedomie toho, ze vo svete sa drzi peniazmi pri moci nielen oligarchicka cast bohatych z rodovych dedicstiev, ale aj zbohatlikov, ktori vyuzivaju chaos, lobizmus, bezne uz aj kriminalne metody hromadenia penazi k budovaniu ich postavenia v spolocnosti, state, takeho, aby mohli rozhodovat o vsetkom, teda aj o socialnej politike statu. To je hrozba stale narastajuceho zbedacovania pre masy v dochodku.
Takto uvedomeli, by sme mali pohrozit ozaj revoluciou. Revoluciou bez uvodzoviek. Zacat sa organizovat do skutocne aktivnej strany dochodcov (Jednota dochodcov je nepodarena napodobenina takejto aktivity). Da sa uz teraz ocakavat, ze tuto stranu by volilo 600 az 800 tisic volicov. Predstavuje to zhruba tretinovu ucast poslancov tejto strany v parlamente.
Je to moj pokus o ine nasmerovanie myslenia dochodcov ako ste ho naznacili, nerobte z nas moznych bankovych zlodejov.
Najpodstatnejsie pri rozdelovani penazi statu - teda nas obcanov - je sustavna prisna kontrola ich pouzitia, efektivity, ci boli naozaj pouzite na co su urcene. Pri centralnom pridelovani a planovani bude tato kontrola prehladnejsia ako doposial ked si vyuzitie predelnych financii kontrolovali samospravy same. Ministerstva maju dost uradnikov, aby vytvorili timy inspektorov, v ktorych sa bude menit ich obsadenie cirkulaciou uradnikov ministerstiev. Najvacsi problem na Slovensku je stale rozkradanie verejnych prostriedkov.
Robite chaos v mysliach citatelov. Nestaci nieco prehlasit, najma ak niekoho obvinujete. Patri sa uviest detailne tie zameny dosledkov a pricin.
Uplne ste si prisposobili princip priebezneho dochodkoveho systemu pre Vasu argumentaciu. Pay as You Go. Samozrejme v takomto systeme musia odvody kolisat ak sa meni pomer zijucich dochodcov a platcov odvodov do fondu starobneho poistenia. Lebo inac stat musi ziskat zdroje do tohoto fondu aj zo ziskov ci uz statnych alebo sukromnych podnikov. V kapitalizme to vlastnikom podnikov nevonia, v socializme je to bezproblemove, na takychto principoch je tento system postaveny. Nie ten modifikovany ako ho maju napriklad v Kanade kde je v systeme ucast zamestnavatelov.
Dufajme, ze nikdy sa nieco podobne nezopakuje. Miesto toho, aby sa boli tie peniaze venovali na osvetove besedy po celom Slovensku kde by hlavne psychologovia aj po najzapadlejsich dedinach vysvetlovali odbornym sposobom problemy imunity, metody ako ju mozno ziskavat, ako sa neobavat ockovania ako jednej z najleosich moznosti, tak uplne diletantskym sposobom vladny minister vymysli pochybne lakadlo, strelnicu, do ktorej laka "vystrielat" si tzv. odmenu za to, ze urobil nieco uplne normalne a dal sa zaockovat.
Aj to citite, ze Vas organizmus sa chova inac ako ked ste ho nebrali? Nie je dolezity pri ucinku D vitaminu vek cloveka, ktory ho nahle prijme vo vacsom mnozstve?
Dochodca potrebuje na potraviny mesacne aspon 120 €, na plyn elektrinu cca 15 €. 135 x 1,04 = 140,4 Naklady kazdemu dochodcovi stupnu len z tychto poloziek minimalne o 5€/mesiac. Pre dochodcov pod priemerom dochodkov to znamena zvladnutelny narast nevyhnutnych zivotnych nakladov. Ale len ak nebude kurit, nebude jazdit autom. 90€ mesacne na kurenie a predpokladany narast jeho ceny bude znamenat dalsie zvysenie nakladov pre dochodcu o cca 3,6€. Valorizacia vsak bude iba 1,3% co znamena zvysenie u spominanych dochodcov pod priemernym dochodkom o cca 475 x 1,013 = 481,10, t.j. o 6,10€ / mesiac. Na navstevu restauracii, hotelov, rekreaciu a kulturu budu musiet postupne zabudnut. Vyska podpriemernych dochodkov je vsak u vacsiny z tych zhruba pol miliona dochodcov znacne nizsia ako sme ju uviedli. Ti budu stradat viacej.
Mazurek, Kotleba, Krupa a Medvecký nevyrastli z puberty. Treba sa zamyslat ako identifikovat take pubertalne spravanie u kandidatov vo volbach.
Pan Dulva1uviedol co sa mu hodi z toho paragrafu 7 Pred nim uvedenym odsekom je nasledovne:
(2) Ak sa majú informácie získané použitím informačno-technického prostriedku použiť ako dôkaz v trestnom konaní,Zákon č. 141/1961 Zb. o trestnom konaní súdnom (Trestný poriadok) v znení neskorších predpisov, vyhotoví orgán štátu písomný záznam s uvedením údajov o mieste, čase a zákonnosti použitia informačno-technického prostriedku; k písomnému záznamu orgán štátu priloží záznam a jeho doslovný prepis. Informácie získané použitím informačno-technického prostriedku, ktoré sa nevzťahujú na dôvody jeho použitia uvedeného v žiadosti, sa môžu použiť ako dôkaz v trestnom konaní, len ak sa týkajú trestnej činnosti, v súvislosti s ktorou možno použiť informačno-technický prostriedok.
Pokial sme dobre informovani, tak trestna cinnost identifikovana z predmetnych odposluchov je taka, ze na ňu je mozno použiť informačno-technický prostriedok.
Ak to nie je pravda vyvratte to uvedenim podrobnosti preco.
Preco vsak nie su zasadnutia vsetkych disciplinarnych senatov verejne, vysielane na niektorom televiznom kanale.
Vid v TA3 od 22:25 min. https://www.ta3.com/relacia/22320/hlada-sa-p… . Vystupuje tam aj Sutaj Estok. To, ze Kremsky ma nazor, ze stat nemoze riadit dobre strategicke podniky on vyvracia. Len treba zaviest planovanie a dosledne kazdorocne kontroly z ministerstiev, aj v planovanych terminoch aj v neplanovanych.
Ako to podat jednoducho ludom? Aktiva Slovenskej distribucnej boli v roku 2020, vid https://www.finstat.sk/36442151 Zisky vo firme sa vytvaraju z platieb za prenos elktriny k odberatelom, do podnikov aj k obcanom. Zisky zacali rast v roku 2017. Pytajme sa vsak na akom zaklade ked trh sa v podstate nezmenil, predmety podnikania tiez nie a odrazu zisky vzrastli na stvonnasobok. Pritom ale dane z prijmu vzrastli iba cca na dvojnasobok (priemer viacej rokov pod uvadzanou medzou a nad nou). Co robili lepsie ci horsie novi vlastnici po roku 2016? Tu koncim pretoze v podstate mame my obcania prispievajuci k vynosom tychto spolocnosti nedostatok informacii, Boli v zlome vysledkov hospodarenia nejake zmeny vlastnickych vztahov? Bola tato akciovka stale rovnakym platcom DPH? K tymto analyzam je treba viacej informacii. Po tom co nam obcanom servirovali poslanci R. Kazda(SaS) podpredseda Výboru NR SR pre hospodárske záležitosti,P. Kremský (OĽANO) treba viacej diskutovat
Nebol vtedy ich asistentom ci poradcom aj Sulik?
Odporúčame