volvo
o calzonovi platí, že nová metla dobre metie, ale len na začiatku... maka, i keď ho osobne nemám rád, chápem ako človeka, trepať sa x hodín na to, aby ma niekto videl, je neúctivé k človeku...
čo sa týka hasičov, tak skutočne človeku musí byť ľúto, lebo nešli dobrovoľne na to miesto, ale išli robiť svoju prácu... R.I.P., ale šutajkovi to celé akosi padá na hlavu, i keď v tomto prípade skutočne za to nemôže... ale nečudujme sa, agresivita medzi ľuďmi je obrovská, dnes som vycúvával z parkoviska, blaváčik sa tak strašne ponáhľal, že skoro do mňa vrazil, lebo za 5 sekúnd ušiel pár metrov a to je viac... a keď som doma cúval na parkovacie miesto, decko na kolobežke sa rozhodlo mi prejsť poza auto - nebyť automatickej brzdy, zrazím ho, opätovne sa strašne ponáhľalo...
to je výsledok demokracie - urobia z neho blázna, lebo chudák to nedal.... ale keby ho blízky obetí dobodali, do budúcna by si toto veľa tých tzv. bláznov rozmyslelo...
vážení pán moderátor, toto auto nie je do terénu, nespochybňujem ani jednu vlastnosť, len rázvor... svojho času som videl jedno pekné videjko z Álp - chlapík sa nevedel vyšplhať po malom kopčeku, nie preto, že by mu to nešlo, ale preto, že podvozkom zavadil o zem a hrozilo, že napr. prídem o olejovú vaňu... naopak okolo prešla malá panda 4x4 a nemala s tým problém....
to vieš, musíš sa na to pozrieť čisto matematicky - náš umelec mal pripravené 2 zásobníky, t.j. 24 nábojov, stihol vystreliť len 5x, čo je necelých 20% munície a zasiahol 4 krát, čo je ešte menej. cca 17%, skrátka zásah ochranky bol úspešný, horšie by bolo, keby sa úspešnosť strelca prehupla cez 50%...
klídek, všetky antiruské živli budú happy, lebo budú maž istotu, že plyn z ďaleka je lepší, kvalitnejší a hlavne nie je ruský, i keď je drahší...
nič v zlom, ale keby sa analyzovalo, čo nie je urobené v Čine, dopadlo by to zle pre všetkých, nie len pre rusov...
tak tí sú v pečku.... to si môžu rovno hodiť...
štát by mal dávky naviazať na minimálnu mzdu, nie životné minimum...
lebo je to nepekné, ale vidím celkom perspektívne dať na zmrzlinu, koláče a sladké pečivo...
počkajte, keď zdania bublinky CO2, sex a dýchanie, to len bude veselo... :-D
čo sa sťažujú.... nemecké delá z II. svetovej ešte stále používajú araby...
to, že nás napráskajú Švédi, to sme vedeli, ale to, že zrazu zisťujeme, že vraj nie sme tím, tak sorry, a čo robili doteraz... po prípravnom zápase s amíkmi som napísal, že kvákať o tíme nemá význam, ani amíci a ani kanaďania sa pomaly nevidia a hrajú jedna báseň, lebo vedia, kde by spoluhráči mali byť, ak majú niečo v hlave... u nás sa rieši, kedy konečne dá slafkovský gól a je jedno, či dostaneme aj 4 ako nám dali frantíci na 4:2... skrátka ak chcú byť tím, nech nehľadia na seba a reči ľudí, má tuším 7 asistencií a hetrik proti kanade by bol super, ešte krajší víťazný... ale pokiaľ bude hrať individuálku, tak smola...
chápem vysvetlenie, prečo ho nevzali, ale nechápem, prečo už nepovolali....myslím si, že je možné doplniť tým za zraneného hráča....
stačil jeden pohľad do vnútra auta a hneď som vedel, že tá cena je prestrelená - za 44.000 nemať elektrické ovládanie aspoň sedadla vodiča je priam hriech... a ten záver - kto nepotrebuje 4x4, ušetrí toľko, alebo kto nechce naftu, môže vziať benzín s dvomi fetujúcimi válcami pri nízkej záťaži ... autor pozabudol, že kto nepotrebuje 4x4, nepotrebuje ani toto auto a určite konkurencia je lacnejšia a lepšia ako predražená škoda.... čo sa týka spotreby, toľko robím na svojom novom volve xc60, pričom karoq je menšie auto, tak by som nebol akosi veľmi spokojný so spotrebou...
v tej cene som urobil chybu, osobne si myslím, že ceny pôjdu dole...
o 8 rokov bude všetko inak....
je to síce dobrá úvaha, ale je nutné sa na závery pozrieť cez segmenty:
- segment mass - úplný súhlas, tam sa tejto úvahe nedá nič vyčítať...
- segment prémia - tak tam už táto úvaha nemusí byť dobrá, ceny totiž áut so spaľovacím motorom a elektoáut nemajú nejaké extrémne rozdiely a je iné, ak niekomu žerie auto aj 8 - 10 litrov benzíny a 22 kW/h elektriny...
- segment luxus - tam je to myslím za jedno.... a škoda sa k tomu vyjadrovať...
ale v adaku zabudli na jednú vec - baterka je vymeniteľná vec a nikto nikde nenapísal, že o 5 rokov budem musieť vymeniť vo svojom volve baterku za rovnakú... je dosť možné, že už budem môcť meniť za inú, s vyššou hustotou a vyšším dojazdom ako mám teraz a omnoho vyššou cenou, navyše svoju baterku zrecyklujem a zakopem pri dome a budem si tam skladovať elektrinu zo solárov, ale v prípade spaľováku musím meniť motor za rovnaký motor a starý do zberu....
síce tvoja úvaha nie je zlá, ale vychádza z predpokladu, ktorý už je prekonaný a už aj v europarlamente pochopili, že tade cesta nevedie - dobíjanie...to, že systém pri kontrole vie vyhodnotiť, či vlastník dobíja alebo nie, to si nemusíme hovoriť a výsledky v rámci celej EÚ sú také, že majitelia pluginov dobíjajú málo, t.j. z úsporného hybridu sa stáva predražený benzín... a celé flotilové emisie idú síce dole, ale v skutočnosti to pravda nie je, preto radšej elektrina ako plugin...ale dám ti osobný príklad - v sobotu som dobíjal svoje elektro cez soláre , mal som 17% dal som to na 87%, urobil som dnes nejakých 160 km, baterku som mal na cca 42%, nemusel som, ale dal som to do komerčnej zásuvky na 20 minút a mám zas nabité na cca 83% len kvôli tomu, aby som mal auto v pohotovosti... denne som schopný najazdiť v meste 20, ale aj 120 km, takže mne stačí dobíjať aj raz do týždňa, keď mám auto pred domom... ale v prípade pluginu sa to musí dobíjať aj denne a na to nemá hoc kto nervy..
Odporúčame