len pre tvoje vrúcne info - obchodné reťazce sa sem trepú preto, lebo chcú obsadiť trh - majú na to ešte cca 5 rokov max... preto tak rastú, ale to, že do nich chodia ľudia nakupovať, je rozhodnutie ľudí... stačí ich začať ignorovať, max. chodiť na chlieb, šunku a syr, zvyšok Poľsko, Maďarsko, Česko a je to vyriešené - minule som mal dobrú diskusiu, kde ma napádala dievčina kvôli tomu, že nechápem cenotvorbu, tak som jej dal príklad zo z Chorvárska od svojej známej - ako je možné, že DM predávalo značkové vložky v Chorvátsku bez akcie v takých cenách ako tam si kúpila známa 3 balenie v cene jedného na Slovensku a dalo by sa pokračovať... môj zamestnanec raz do mesiaca sadne do auta a ide do biedronky na rodinný nákup za 500 - 600 eur, ak si preráta náklady na benzín, tak stále 100 - 200 ečiek ušetrí...


