nie, že by boli radi, že kreatívny zamestnanec našiel využitie pre umelecké dielo, ešte sa tí úbožiaci sťažujú :-D
nie, že by boli radi, že kreatívny zamestnanec našiel využitie pre umelecké dielo, ešte sa tí úbožiaci sťažujú :-D
tak hej, ale v Nemecku sú aj inak platené služby - to ťa udajú za to, že si si dovolil niečo zapýtať, tam si zapýtajú a sú ľudia radi, že niekto im príde niečo urobiť.... to je ten rozdiel - keď som ešte chodil do Holandska, tak som tankoval v Nemecku, prídem na benzínku šóra na mäsu, na Slovensku by tu bol milión sťažností, niektorí by sa dušovali, že v živote nikdy viac sa v prevádzke neobjavia, v Nemecku všetci v kľude čakali v rade bez šomrania, nadávania, sťažovania, lebo obsluhoval počerný novonemec, ktorý poriadne po nemecky ani nevedel a nemec vedľa jeho pchal do seba jedlo, ale nechal chalana trápiť samého, nech sa učí...
a náš hlavný mierotvorca odsudzuje zabíjanie, ktorému cez výrobu zbraní tak dobre pomáha? čo on vlastne okrem klamania ľudí urobil pre mier? len čo lavrov si spomenie, že by bolo dobré sa stretnúť s nejakým kolaborantom, tak hneď je k dispozícii niekto zo slovenskej alebo maďarskej vlády...
doteraz som tarabu s tými dvomi poskokmi považoval za náboženských fanatikov a polobláznov, teraz vidím, že ide prakticky o svätú trojicu psychicky narušených jedincov... naša armáda nemá dosť ľudí ani na to, aby bojovala, nie aby monitorovala jeho medvede, namiesto toho, aby urobil v rámci rezortu efektívne zmeny, aby vyhodil nič nerobiacich úradníkov, aby zistil, prečo majú štátny tajomníci pridelených niekoľko áut, má k dispozícii zásahové tímy medveďa, vyhadzuje z práce priamo ľudí z terénu, ktorí ako jediní vyvíjali nejakú činnosť.... som rád, že je na riadiacej pozícii, nech ľudia vidia, akí sú tí traja neschopáci...
nejak tak, skrátka problém nie je rast platov, ale aj rast daní a odvodov a teraz som dal 1 výpoveď, do konca roka však rátam ešte zo zrušením 1 prevádzky a 6 pracovných miest... nič iné mi neostáva, teraz som písal zamestnancom - v jednej firme som mal na účte 7500 eur, zaplatil som mzdy (3 x TPP, 1 dohoda), zaplatím DPH a som na nule... ale treba riešiť tovar.... aj keď jeden nájom je prakticky zadarmo, aj tak je to drahé, lebo náklady na zamestnanca sú okolo 2000 eur mesačne...
bohužiaľ, platy idú hore spolu s našimi slávnymi daňami a na toto už bude každý rozumný človek reagovať, aj ja prepúšťam a neriešim viac veci a ľuďom začína pomaly dochádzať, že táto vláda nás úspešne vedie do krachu, lebo namiesto šetrenia okrádajú všetkých, podnikateľov daňami, tí zvyšujú ceny, aby mali na ne prašule a v konečnom dôsledku to platia bežní ľudia, i keď voliči tejto vlády to akosi nechápu...
nechápem, čomu sa niekto čuduje - aj ja prepúšťam, lebo rastú nám náklady, tržby klesajú... ale i keď v tomto prípade si mnohí za toto môžu sami - namiesto práce kmeňového zamestnanca v menšej firme na o pár eur horšie platenej pozícii fungujú ako agentúrni zamestnanci, ktorí môžu dostať výpoveď z dňa na deň bez odstupného... toto už mali dávno odbory zakázať...
však sa AI aj používa, na vymýšľanie špiny na politických oponentov - ak by sa používala na riadenie štátu, tak by sa prestalo kradnúť a to si vláda nemôže dovoliť...
rodičia by nemali prežiť svoje deti.... a to, čo sa stalo, je smutné...R.I.P.
v Európe áno, to je pravda, v Číne už idú do sériovky takéto delá... na ceste nenabíjam, lebo pravda je taká, že robím max 200 km denne a to si poriešim aj doma cez soláre...
to je iný hrdina - na berlingu pokúsiť sa ujsť policajtom a ešte sa aj vyhrážať...
v Čine už riešia nabíjanie 800 kW a ešte k tomu dojazdy okolo 800 km.... len pre predstavu za 5 minút na takejto nabíjačke ideš bratislava - žilina...
mám elektrické volvo xc40, ročník 2022, ja, so svojím volvom robím takéto čísla dojazdu a spotreby ako originál vyvinutý elektromobil ako napr. tento cupra born, pričom volvo je len derivát spaľováka a keď sa na to pozriem za 2 roky aktívneho jazdenia, elektromobilita v Európe šľape na jednom mieste, ani spotrebou, ani dojazdom a ani cenou to zatiaľ nikam ešte nezašlo - skrátka spotreba 20 kWh/100km je normálka a dojazd podľa kapacity baterky, cena na 3 veci..
За два дня - два сбитых F-16. Один пилоты подтверждено - 200. По второму пока не ясно.
Оба два, молодые, 21 и 24 года. Оба борта из переданных и обученных в Дании.
- rusi hovoria, že za 2 dni bojov zostrelili 2 F-16, prvý pilot mal 21 rokov a ten padol, druhý 24 rokov a jeho osud je neznámy, obaja vycvičení v Dánsku
inak podľa niektorých ukrajinských zdrojov mal ukrajinský pilot len 21 rokov...
tak to je fakt bieda, ak museli niekoho preškoľovať z SU25 na F-16...
rusi ohlasujú zostrel F-16 systémom S300... takže asi nejak tak a nejde o lietadlo, ale o prístup k výcviku a to, že máš síce preukaz inštruktora je pekné, ale nič to neznamená... na še bývalé MiG-29 mali v čase mieru bojaschopnosť na úrovni 2 - 4 lietadiel, v čase vojny však platia iné pravidlá a bojaschopné sú všetky, ktoré sú schopné vzlietnúť do boja... ale to musíš pochopiť tie rozdiely medzi mierom a vojnou...
a tam sa stal stíhacím esom a keď sa vrátil späť k čs. jednotkám, všetci čušali... skôr problém je iné riadenie stíhačky, s tým súhlasím, lebo sú tam iné veci ako v ruských, ale v situácii, v akej je ukrajinské letectvo, si nemôžu dnes skrátka dovoliť posielať na polročný výcvik pilotov bez riadne ukončeného výcviku, i keď pravdepodobne mladí ukrajinskí piloti sa cvičia od začiatku na západe.... napr. pokiaľ viem, žiaden náš pilot F-16 nikdy nelietal na MiG29.... aspoň tak to tvrdil veliteľ letky
začni používať mozog - v čase mieru áno, piloti majú vysokoškolské vzdelanie, ale v čase vojny to nie je podmienka, napr. v druhej svetovej vojne prišli japonci o najlepších námorných pilotov v bitke o Midway, lebo počas ich výcviku sa každý, kto dostal do námornej akadémie považoval za génia, pričom ročne produkovali školy pár desiatok pilotov, ale počas vojny taký prístup nestačí, aj u nás je príklad - stíhací piloti československého vojenského letectva vo Veľkej Británii boli na začiatku vojny všetci absolventi Vojenskej leteckej akadémie vo Vyškove, dokonca mali už dopredu určené, kto bude veliteľ, ak jeho predchodca padne v boji, ale bude prevelený, prišiel mladý Smik, tak ho prakticky vyštvali z československých jednotiek, lebo bol polovičný slovák a ukrajinec, polovičný žid, ale s tým by ešte vedeli prežiť, ale on bol absolvent leteckých kurzov a mal anglickú dôstojnícku hodnosť a čs. poddôstojnícku, aj napriek tomu, že sme mali málo pilotov, musel požiadať o prevelenie k RAF
Odporúčame