no a na portály o elektromobiloch by to hneď nazvali fakom, lebo tesla je najlepšie auto...
no a na portály o elektromobiloch by to hneď nazvali fakom, lebo tesla je najlepšie auto...
presne tento problém som riešil teraz na svojom Volvo - one pedal je super a podľa mňa aj rekuperácia tam funguje lepšie ako pri vypnutí tejto funkcie, aspoň čo sa týka volva, ale na druhej strane mám okamžite koróriu na brzdách, lebo sa nepoužívajú... určite je to však skvelá funkcia na terén a na jazdu v meste....
na jednej strane sankcie zaberajú, ale ich skutočný dosah budú rusi cítiť ešte dlho po ich skončení - celá Európa podpísala dohody s inými dodávateľmi plynu a ropy na dlhodobé kontrakty a rusi namiesto lacnej dopravy plynovodmi a ropovodmi budú dlhodobo odkázaní na drahé lode, resp. nákladné technológie na skvapalnenie plynu, ak budú chcieť predávať....
práve teraz povedal Medvedev pravdu - ak rusi nedosiahnu akékoľvek víťazstvo, Rusko končí, preto chcú dobiť Donbas.... a to je zároveň problém celej vojny... rusi musia mať svoje víťazstvo
horský nemá ani šajnu o realite - je síce pravda, že útok na Ukrajinu bol cez čiaru, ale len slepí nevidí, že amíci robili všetko preto, aby Ukrajina spadala do sféry vplyvu a vďaka útoku ju defacto vyzbrojili.... putinovi stačilo odpálil x rakiet a povedať, buď sa začnú riešiť veci, alebo sa ide bojovať, on sa rozhodol poslať armádu na jatky a teraz už len hľadá spôsoby ospravedlnenia strategickej chyby....
wagnerovci vs ruská armáda je cca rovnaká situácia ako počas vojny SS vs. Wermacht ...
prigožin nech pekne krásne presunie ľudí do obrany a veselo vyhlási, že z nedostatku munície - veľmi rýchlo sa to dostane do hlásení a do novín a pokiaľ sa do toho oprú proruský blogeri, tak sa jemu budú ospravedlňovať a nie opačne....
áno, hlavne lokality ako Buča sú ukážkou ruskej antifašistickej kampane a hlavne denacifikácie... predovšetkým krásnym príkladom je zastrelenie deda na bicykli, aby si nemyslel, že len tak môže jazdiť po ulici, keď sú tam rusi... resp. ukážka kastrovania... ten chalan bol najprv mučený a potom zabitý...
celkom dobre mienená urážka voloďu a hlavne ukážka toho, že ukrajinci sú schopní vo vnútrozemí ubrániť kohokoľvek a určite bola celá obrana v pohotovosti...
čo sa týka zákazu elektrických áut v rámci podzemných garáži, ide o bezpečnostné dôvody, aj autá s LPG majú zakázaný vstup a nikoho to nevzrušuje... pozeral som aj MG, ale potreboval som štvorkolu, tak som to okamžite zavrhol, navyše až možno v 3. reportáži a chvále na tie autá som sa dozvedel, ako je to s ich 10 stupňovým automatom....to už skutočne radšej korando....ASX svojho času sa mi aj páčilo, ale rovnaký problém ako u koranda - mali len 2 varianty, obe s vysokou spotrebou, teraz napr. nový eclipse je už 4x4 ako plugin, lebo skutočne je to hanba, že takéto auto nemá awd, známy ho dokonca má ako prednokolku a sám mi priznal, že v zime, keď poriadne zamrzne, odstavuje ho pod koncom, lebo nevytiahne k sebe domov...
určite je tento rozsudok veľmi zaujímavý a hlavne rozporuplný - netvrdím, že trnka je nevinný, ale zároveň nemusí byť ten, kto úplatok dostal - obvinených je viacej ľudí, prečo žiadosť o väzbu išla len na trnku a realizátora zákazky, t.j. toho, kto mal úplatok dať? aby sa neopakovala situácia s kusým....
aj mne núkali korando, ale práve pre motor a prevodovku som povedal nie - ako cena na 4x4 je super, ale benzín zbytočne predražuje prevádzku, vrátanie len 6 stupňovej prevodovky, navyše je možné do 2 - 3 rokov sa začne obmedzovať vstup do niektorých zón pre autá s iným pohonom ako hybrid, resp. elektrina a zasiahlo by to aj toto auto...
tak to preto v Nemecku Lidl ruší veľkú časť nepotravinárskeho sortimentu, lebo konkurencia je lacnejšia a asi aj kvalitnejšia..
neboj sa, mám aj druhé SUV :-D, ale na skutočne bežnú prevádzku ti to úplne postačuje, na dlhšie trasy len vtedy, ak vieš, že budeš sedieť na nejakom stretnutí, počas ktorého sa ti to dobije, inak nie, cca o 3 - 4 roky však už budú normálne s dojazdom cca 700 - 900km.... peugeot vraj tento rok pustí 5008 so 700km..
nie je to až také zlé, ako si myslíš, len si musíš auto oťukať - na to potrebuješ pár ciest a tak isto len si musíš zistiť, kde vieš dobiť a nabíjačky rastú ako huby po daždi, ak to bude pokračovať takto ďalej, onedlho budú na každej benzínke, pri každom obchodnom centre, resp. supermarkete, neskôr každej novej budove.,... takže nemaj obavu, otázka je len rýchlosť dobíjania - pokiaľ máš dočinenia so skutočne rýchlou nabíjačkou, tak ti stačí dobíjať 15 minút a čo sa týka dojazdu, niekde medzi 300 - 500 km ti úplne stačí na bežné prevádzkové veci - samozrejme, máš pravdu ohľadom kritickej situácie, ale auto vieš na totálku vypnúť, takže problém nevidím.... čo sa týka spotreby, všetko je postavené na tom, či chceš alebo nechceš, môžeš ísť kľudne aj 160, to je všetko len a len rozhodnutie každého vodiča a je jedno, čo poháňa jeho auto, ale určite sa zhodneme, že ani tebe nežerie tvoj slávny spaľovať 4 litre pri 160 km/h rýchlosti, ale možno 10, ale je to v rovine, či priplatíš alebo nie...
jasné, že by mal odstúpiť, veď povedal pravdu - stačí sa pozrieť na rok 1939 - len čo horthy získal podporu hitlera na obsadzovanie nášho územia, nezdráhal diskutovať a začal konať, ak by bol putin našim novým susedom, snaha o obnovenie uhorska by začala dostávať reálne kontúry....
chlapci, technologicky je kia pri tomto modely niekde inde ako volvo, ktoré mám cca mesiac, to je pravda, ale tá spotreba je katastrofa, ak si vezmem, ako vyzerá volvo XC40 a kia EV6 po stránke aerodynamiky - ja som totiž urobil takúto spotreby pri trase ZA-MT-RK-DK-TS-ZA v teplote -3 až 3 stupne, plne naložený nejakými vecami vo váhe ďalších 3 pasažierov a to isté platil aj o dojazde, keď kia dáva o 50 km viac pri takýchto teplotách ako volvo, navyše ja mám 4x4 a toto bola len zadnokolko, i keď aj to stačí na horšie cesty... cena ja pritom cca rovnaká... čo sa bavím s ľuďmi, ktorých stretávam na nabíjačkách, tak priemerka teraz je niekde od 25 do 35 kw s tým, že nikto to veľmi po diaľnici neženie viac ako 125 km/h... a nešiel som po danej trase pomaly. resp. za ideálneho počasia, lebo pršalo a bola poľadovica na niektorých úsekoch ciest... na diaľnici som z tohto dôvodu neťahal viac ako 115
bohužiaľ, celý problém elektromobilu je baterka, preto tam nemá čo ísť do šrotu a pokiaľ sa vyrieši otázka baterky, vyrieši sa všetko.. ale druhá strana je nastavenie systému - osobne nepotrebujem mať auto on-line, doteraz som ho nemal a žil som, zároveň je v aute inštalovaný aj tepelný managment baterky, ktorý ju chráni pred zimou a extrémnym teplom a ten nefunguje zo vzduchu... osobne si myslím, že by mohla kľudne v aute byť ešte normálna baterka, ktorá by sa dobíjala počas jazdy a ktorá by všetky tieto blbiny obhospodarovala, ale to musí napadnúť vývojárov, nie mňa...
tak to je prekliaty dom - minule podkrovný byt, teraz rovnaká situácia...
Odporúčame