a čo konkrétne po 5. rokoch by malo ísť do šrotu? Baterka ešte bude v záruke, takže ďakujem za výmenu a zvyšok konkrétne čo? jediné mám obavu o brzdy, lebo používam one pedal systém, t.j. ich používam len v núdzovom prípade...
a čo konkrétne po 5. rokoch by malo ísť do šrotu? Baterka ešte bude v záruke, takže ďakujem za výmenu a zvyšok konkrétne čo? jediné mám obavu o brzdy, lebo používam one pedal systém, t.j. ich používam len v núdzovom prípade...
čo už, dnes som s elektrickým volvom prešiel 230km, celkový dojazd pri teplote cca -2 až +3 okolo 300km, spotreba cca 22 kW na 100/km - dobíjať viem za 0,2 eur za 1 kW, t.j. robil som 100km za cca 3 litre benzínu, resp. nafty... cena tejto mazdy bude určite vo vyššej výbave niekde okolo úrovni elektromobilu... a poďme sa reálne baviť... a šiel som cca podľa predpisov + 5 - 10km/h navyše ako každý slušný človek, len na diaľnici pri Martine som vzhľadom na možnú poľadovicu a neustály dážď šiel len 115 km/h...
skutočne, článok hodný zamyslenia, ale nie pre čitateľa, ale pre autora - samozrejme, že klesli predaje, keď nie je čo kúpiť... ale ak by sa autor pozrel na predaj áut v okolitých štátov bývalého ZSSR, tak by zistil, že v prípade luxusných značiek to raketovo narástlo.... a pokiaľ by to zarátal s nejakou odchýlkou, tak by to zlé ani v Rusku nebolo.... len situácia sa vyostrila po sociálnej stránke .- tí, čo chceli auto, už ho nechcú, lebo majú iné starosti, napr. strach z toho, že živiteľ rodiny bude povolaný do špeciálnej operácie a tí, čo majú peňazí veľa, tak kupujú u susedov...
voloďa to tak potentoval, že minulý rok sme boli skoro v r..., tento rok sa uvidí, ale budúci rok bude celý gazprom v r.... - vojna sa možno skončí, ale kontrakty sa už uzatvorili a budú trvať v rokoch...
a na základe čoho to konštatovali - vzali mu na analýzu trenky, odkiaľ si odobrali vzorky moču, krvi a stolice + nejaký rozhovor?
mám elektromobil, ale limit je cca 300km teraz v zime a okolo 400 km v lete, cena za 100km je na úrovni cca 5 eur a nie je to extra luxusné auto - chcel som hybrid, nakoniec som rád, že som sa rozhodol pre elekrinu
elektrifikácia má určitý význam, ale nie za každú cenu....
a kto povedal, že o tie roky bude na diaľnici 130 :-D....
problém nie sú spaľovacie motory, problém je palivo, namiesto riešenia paliva, riešia motory - elektromobil mám, je to super, ale sú limity, prečo ho nie je vhodné používať a nejakou normou sa to nezmení, len technologicky, zatiaľ to nehrozí... ale pokiaľ budú takéto hlúpe nápady pokračovať, auto bude luxusom...
len za ne ti nikto nevyrúbe cestnú daň, emisné poplatky atď... aspoň zatiaľ
v jednej veci každý rozumný človek musí súhlasiť - platy našich poslancov sú neprimerané k podanému pracovnému výkonu, z tohto dôvodu by mali byť okresané na výšku priemernej mzdy, zvyšok nech si zarobia cez výkon - napr. predkladanie zákonov, účasti na schôdzach atď... zároveň by som zrušil preplácanie kancelárií - aj tak v nich nie sú + znížil by som príspevok na asistentov - väčšina z nich totiž aj tak nič nerobí....
nechápem, prečo sa humanita riadi politikou ... život človeka má cenu len vtedy, ak je v správnej krajine, v správnom politickom zriadení so správnymi vodcami.... a to je choré....
síce mám už elektromobil, ale chcem vidieť, ako bude fungovať zásobovanie elektrickými kamiónmi a hlavne, v akej cene sa bude riešiť elektrina do áut, nehovoriac o spotrebných daniach, ktoré narafičia na km... ak sa dožijem, budem už pred dôchodkom, ale začnem pomaly myslieť na chov koní, je to síce smrad a špina, ale predsa len, fungujú spoľahlivo tisíce rokov...
jedna vec je, čo o ňom hovoria, druhá, čo si o ňom myslia - po 3. titule som povedal, že sagan už nič nemusí, on už dokázal, len škoda, že chalan to nezabalil pred 2 rokmi a všetci to vedia... nemá zlé výsledky ani dnes, mnohé tímy by ho brali, veď stále dokáže byť do desiateho miesta, ak nerátam časovky a horské etapy, ale už nevyhráva a 5. alebo 8. miesto veľmi nikoho nezaujíma...
to, že sa niekomu zdá, že ide do boja s holými rukami je síce čudné, ale pravda je také, že títo branci išli ako doplnenie strát k jednotlivým jednotkám, nešli ako celok do útoku, ako to bolo za čias II. svetovej vojny, t.j. im sa to zdá ako zlé zaobchádzanie, ale v skutočnosti sa im dostalo pomerne dobrého prístupu - navyše ak sa niekto v boji za 3 mesiace nedokáže vycvičiť, potom buď je to magor alebo neschopák, skutočne vhodný len ako terč.... minule písali, že rusi už nemajú BVP, tak idú na front peši, ako keby ukrajinci išli do boja v luxusných mercedesoch...
no neviem, pre mňa alternatíva UFO vyzerá lepšie ako číňania, aj keď tí sú asi reálnejší.... amíci by mali urobiť transparenty "Martans, go home" a kývať nimi na tie ufá, možno to pomôže...
súhlasím s tebou, čo keby si to povedal priamo Voloďovi.... určite to ocení, tesne pred tvojou popravou...
Počkajte chlapci, ak máte problém so servisovaním tankov, čo bude pri lietadlách... jedna vec je niečo niekde poslať, druhá vec je to aj prevádzkovať a tretia vec servisovať a tá posledná akosi nie je riešená...
Odporúčame