celý problém je v zlých rozhodnutiach, zaspanie na vavrínoch, vysokých cenách a hlavne katastrofálnej kvalite...
1, talianske autá sa predávajú hlavne doma - známy šéfuje jednému koncesii, kde už nepredávajú len fiaty a keď pribrali prvú inú značku, tak mi povedal, že za rok predá toľko osobných fiatov, koľko za mesiac tej inej značky, čo sa týka predaja ducato, tak to si nesťažoval, naopak...
2, zlé rozhodnutia - tak lancia vlastne predáva len jeden model, ktorý sa ani akosi nemení... kedysi to bola značka snov, nehovoriac o tom, že prechod na elektromobilitu skončil pohromou vo fiate
3, síce samo o sebe tipo alebo 500 sú cenovo dostupné autá, lepšie ako napr. alfa romeo sú už drahé a keď som videl super recenziu na tonale, stačil pohľad na cenu a bolo jasné, že akosi nebude trhať predaj, giullia, stelvio detto...
4, katastrofálna kvalita... známa skončila s ulomenou nápravou po 40.000 km a nerobí jazdca formuly 1..


