Ale on nepíše že bol prvým, ale že bol.
Štát nemá kde postaviť novú? To sa musí zaoberať tým skeletom ktorý nemá kto zbúrať? Zase taliani na Slovensku niečo brzdia? Nestačí že zdrbali diaľnicu pri Žiline? Už tú taľianskú mafiu vyhoďte.
Veď ešte je prezident stále pán úžerník, tak čo majú o Zuze písať?
Ja keby som dostal ženskú ochranku tak by som si povyberal, všetky nosaté, rapavé, blonďavé a inak škaredé by som vyhodil. Tak prečo by si ona nemohla vybrať?
5 mm. Písal som na mobile a ten somár furt "opravuje".
Púchov je Continental takže hociktoré tam môžu dať na linku. Ale tie Bridgestone Turanza boli opravdu moc hlučné.
Vidím že nechápeš pointu. Slovák kúpi to čo je lacné. Nehľadí na parametre, kvalitu, vidí len cenu. Myslí že ak má zimná guma 5 km. tak je super aj ak má DOT 2405. A u letných podobne. Aj keď dedkovi čo vozí babku do kostola a k doktorovi do najbližšieho mesta to na leto stačí. V zime je to horšie.
Ako u koho. Na Slovensku sa stále na Bazoši predávajú pneumatiky ktoré mali byť dávno na skládke, aj viac než 10 rokov staré. Ak viem že za 5 rokov najazdím max. 40-50 tis. km. tak budú pre mňa dôležité parametre ako spotreba, priľnavosť za mokra, za sucha a hluk. Na starom aute na ktorom jazdím iba 15km. na zahradu, niekedy s ľahkým vozíkom, tam na parametre kašlem, dojazdím tam aj staré pneu z prvého auta.
Truhlík si Ty. Ja neležím na gauči, pivo ani žiaden iný alkohol vôbec nepijem a je pravda že tam zahynulo vyše 300 ľudí, ale viac než 20 mil. prežilo. A Sagan je už v p*r*d*e*l*i. Je to šašo.
Ale na pláži jej nič nehrozilo predsa, do chrámov asi nechodila. Slovensko by prišlo o Top športovkyňu, Sagan je už odpísaný.
Ak chcem kúpiť pneumatiky cenovo prijateľné tak si kúpim buď GoodYear alebo Dunlop a nie hentaké šmejdy. Raz som sa ulakomil na Bridgestone Turanza, kúpil som takmer nejazdené, mali 1 rok, (samozrejme podľa DOT,) a hneď som pochopil prečo ich ten človek predal. Hlučné, a made in Poland.
Stále to je len rumunská napodobenina auta.
Ale to bolo za pragocentrizmu, spojiť mala Košice, Tatry a ZSSR s Prahou. A to bolo bližšie cez TN.
To je čo za argument? Slovenská Republika nie sú iba Tatry. Jazdiť z Bratislavy do Košíc popod Tatry je somarina. Ale začalo sa za vlády Mečiara a Sloptu, preto sa stavalo takto. Ale je pravda že na severe sa kus postavil ešte za boľševika, podobne Bratislava Piešťany. Ale vtedy bolo plánované trasovanie:
Ve vládním usnesení z 10. dubna 1963 č. 286 došlo k vymezení dálniční sítě. Byly vymezeny dálnice D1 v trase Praha - Brno - Uherské Hradiště - Trenčín - Žilina - Vrútky - Ružomberok - Poprad - Košice - státní hranice ČSSR/SSSR v délce 712 km, toho na Slovensku 402 km, a dálnice D61 Bratislava - Trnava - Trenčín v délce 107,8 km.
Veď z Rakúska už dochádzajú za prácou do Bratislavy, hlavne z Hainburgu a iných dedín.
Ako spojenie Bratislavy a Košíc samozrejme mala ísť diaľnica Bratislava - Šaľa - Levice - Lučenec - Košice. A dávno by bola hotová. Súčastne samozrejme Bratislava - Žilina - Čadca - ČR, PL. A Žilina - Martin mal byť tunel ktorý by kopíroval železničný tunel Strečno. Od Martina na Prešov by tým pádom stačilo vybudovať v pol profile, s možnosťou neskôr dorobiť na plný profil. O koľko by bolo bližšie z Bratislavy do Košíc cez Lučenec?
Odporúčame