Ďakujem pekne.
Nehádame sa, polemizujeme, vymieňame si názory.
„Nesúhlasím s tým, čo hovoríš, ale do poslednej kvapky krvi budem brániť tvoje právo povedať to.“ Voltaire
Radšej si vymieňajme názory ako diagnózy.
Ďakujem pekne.
Nehádame sa, polemizujeme, vymieňame si názory.
„Nesúhlasím s tým, čo hovoríš, ale do poslednej kvapky krvi budem brániť tvoje právo povedať to.“ Voltaire
Radšej si vymieňajme názory ako diagnózy.
Teraz vidím, že som to zle umiestnil. Ktosi tu spomenul, že keď si niečo kúpim, môžem si s tým robiť, čo chcem. S topánkami, či tričkom áno, s umeleckým dielom nie ( žiaľ prax je iná ).
Skúsim takto.
Sadrového záhradného trpazlíka vyhodím do odpadu, keď ma omrzí ( alebo darujem kolegovi, ktorý ma neľúbi ).
Ja chcem trpazlíka z kameňa od sochára, ktorého diela poznám. Na takého sa pozerám inak. Do takej skaly dal autor kus seba, je to jeho dielo, priam dieťa a stále bude. Keď ma trpazlík omrzí, ponúknem ho autorovi ( hoci darujem ) alebo dám inzerát. V žiadnom prípade nezničím, " lebo je môj ".
Niet, čo dodať. Máte úplnú pravdu. Po nás - vlastne po našich vládach - potopa.
Pení mi krv, keď počujem o " prijatí politickej zodpovednosti ". Škody nahradí kto ???
Píšete od veci. A možno sa niečo dozviem.
Takže, keď si kúpite Monu Lízu, tak plátno vyperiete a budete s ním umývať podlahu a rám skúrite pri najbližšej grilovačke. Však to bol starý obraz a každý ho už pozná. Autorské práva nič? Kultúrne dedičstvo nič.
PS: Vami spomínaného pána si láskavo strčte, kde sa Vám len páči.
Prajem Vám veľa šťastia a mnoho rokov v zdravý a spokojnosti. Evidentne Vám chýba jedno, druhé i tretie. Ba aj viac.
Lebo ak sa budete druhýkrát ženiť, tak už nebudete mať 25 ako pri prvom pokuse.
Čo tak zbúrať Bratislavský hrad a postaviť nanovo, tak ako vyzeral na samom počiatku. To, čo tam stojí teraz je zbabraná napodobenina napodobeniny niečoho, čo vyzeralo úplne inak. Všetko len nie hrad.
V článku ja jasne napísané prečo tam deti neboli.
Áno. Presne tak. Môžete si to predstaviť tak, že čokoľvek, čo prekáža stavbe počas realizácie alebo vplyvom stavby po uvedení do prevádzky. Prekládkami inžirnirskych sietí ( plyn, voda, ... ), vysťahovaním a zatopením 12-tich obcí pri výstavbe Oravskej priehrady ( výstavba nových dedín napr. v podunajskej nížine ) až po umelecké dielo ako spomínané detské ihrisko a iné napriek tomu, že poniektorí tu majú jediný správny názor na všetko, hoci ani len netušia o čo ide. Vďaka takýmto sa zbúralo napr. legendárne PKO v Bratislave - úžasne, nadčasové dielo našich predkov a zničili sa nenávratne umelecké diela nevyčísliteľnej hodnoty - farebné vytráže, ktoré dnes nikto na svete nedokáže vyrobiť a iné. Všetko sa nenávratne zničilo. V Tatranskej Lomnici dolná stanica lanovky na Skalnaté pleso - na zaplakanie. A mnoho ďaľšieho. Akú životnosť majú napr. dnešné " úžasné " auparky a čo potom s tým? Rumovisko. Ale to už sme inde.
SCD sa o tom zjavne dozvelo neskoro. Určite by konali a zachránili.
Rád by som videl vykonávací projekt stavby. Muselo to tam byť.
Vyzerali nevšedne a zaujímavo. Deti ich mali radi.
PS: Vyvolané investície jestvujú aj dnes. Nikto to nerešpektuje. Ani investori a ani stavebníci. Neverím, že to nebolo v projekte a stavebnom povolení
Kapitalizmus vyzerá inak. Kapitalizmus už nenájdete ani na tom ospevovanom vyspelom západe.
Žiaľ, bol to unikát. Vskutku umelecké dielo. Sme barbari.
Máte pravdu. Aj za ten " stav " je/bol niekto zodpovedný. Kvôli výstavbe diaľnice bolo opustené a spustlo. Aj za to je zodpovedná NDS či sa jej to páči, či nie.
Čo takto to detské ihrisko preložiť. Hoci na opačný koniec republiky. To je nápad, že.
Odporúčame