to asi preto, ze na mokrom sa stava viac dopravnych nehod ako v porovnatelnom obdobi na suchom povrchu.
to asi preto, ze na mokrom sa stava viac dopravnych nehod ako v porovnatelnom obdobi na suchom povrchu.
Vsetko zalezi na nastaveni vah.
Ak by to bolo napriklad 35 35 10 10 10, tak by test vyhrali, hore by sli napriklad aj Bridgestone Turanza a vyrazne by sa prepadli tie skvele Fuldy.
Takisto by bolo zaujimave pridat do porovnania cenu plastov a dat si ju do nejakeho vztahu so zivotnostou pneumatiky a jej vplyvom na spotrebu.
Ine preferencie by mal mat clovek co najazdi rocne 20 000 na dvoch sadach (letne/zimne) a pneumatiky mu skor odidu na vek ako na opotrebenie plasta a ci ma teda pren zmysel kupovat plast co stoji o 20E viac ak ma ostatne parametre porovnatelne.
Ine clovek/firma, ktory najazdi 10 000 mesacne a naozaj gumy zoderie za sezonu. Ak nepotrebuje dvoje a prezuva len zima/leto, max vyvazi a prehodi spredu dozadu mozno sa ta investicia 20E navyse za 2 mesiace vrati na palive.
Niekto ma radio vypeckovane tak, ze nejaku hlucnost pneumatik vobec nezisti....
Ja tam jasneho vitaza nevidim, len pole vacsich a mensich favoritov, zopar outsiderov a jeden prepadak.
PS:ja mam tie Nokiany
Odporúčame