Kto sa hlási k tradíciám horthyovského Maďarska, ten sa hlási i k maďarskej revizionistickej politike.
Kto sa hlási k tradíciám horthyovského Maďarska, ten sa hlási i k maďarskej revizionistickej politike.
Ak niekto konal proti záujmom maďarského národa a Uhorska, tak to boli tí politickí predstavitelia maďarskej vládnucej triedy, ktorí násilným a úplne neodôvodneným spôsobom pomaďarčovali nemaďarské národnosti v Uhorsku, resp. sa o to aspoň snažili. Oni sú skutočnými vinníkmi rozbitia a zániku historického Uhorska.
Občania - voliči nemajú vlastný rozum, prostredníctvom ktorého by rozoznali, čo je dobré a čo je zlé, resp. čo je správne a čo je nesprávne? Im musí, ako malým deťom, niekto niečo vysvetľovať, aby vedeli, akou cestou sa majú vybrať, aby vedeli, čo je pre nich najvhodnejšie?
Keby však boli dotyčné výrobky aspoň prvotriednej kvality. To, čo je v obchodných reťazcoch ponúkané Slovákom, by nemeckí roľníci nedávali ani ošípaným.
Už Dr. Milan Hodža hovorieval, že rozdrobenosť pôdy na slovenskej dedine je príčinou chudoby slovenskej dediny. Ak chce byť slovenský vidiek konkurencieschopný, roľníci musia zlučovať svoje malé statky do veľkých družstevných celkov.
V Nitre sa nachádza Archeologický ústav. Žiaľ, štátom podfinancovaný. Ako všetky úseky slovenskej vedy. Bodaj by nám bolo v tomto smere vzorom práve Maďarsko.
Dušan Čaplovič by mal opustiť politické zápasisko a venovať sa vedeckej práci, v ktorej je skutočným uznávaným odborníkom.
Arogantná, preafektovaná, falošná babizňa, ktorá má veľmi blízko k svojmu bossovi Dzurindovi. Ako ministerka spravodlivosti tolerovala všetky darebáctva, ktoré sa odohrali pod kuratelou SDKÚ - DS.
Alebo inak: Radičová by opäť zradila Slovensko.
Dušan Čaplovič - vynikajúci archeológ a medievalista, katastrofálny politik.
Je toto vládne uznesenie záväzné i pre hviezdu Slnko?
Po Figeľovi môže doprave šéfovať ktokoľvek. Ale je pravdou, že dopravu, výstavbu a regionálny rozvoj ovládne istá finančná skupina (miliardové investičné projekty sú už na dohľad - pre štát nevýhodné, pochopiteľne). Nezabúdajme však i na to, že pod dopravu (aspoň zatiaľ) patrí i cestovný ruch. A o ten má istá finančná skupina enormný záujem, tzn. o jeho absolútne ovládnutie.
Ministrom PSVaR by mal byť elitný ekonóm a zároveň nekompromisný človek so železnou päsťou. A nie stranícky funkcionár, ktorý dostane rezort za odmenu. Ján Richter v danej oblasti nikdy nepôsobil.
Odporúčame