Nie. Cirkvi sú proti, nie veriaci.
Samozrejme viem, o čom píšem. Preto light rail. A novú trať z LC vlastne cez RS do Tornale.
Chcelo by to aj light rail z Veľkého Krtíša do Lučenca a novú priamu trať z Lučenca do Rimavskej Soboty
Pekný článok. Bývam v Lučenci a tu by mohli zaviesť nejaký pekný jednotný typ tabuliek. Príkladom je Rimavská Sobota, kde majú veľmi pekné tabuľky, ktoré celému mestu aj dodávajú extra šmrnc. K tomu nejaká regulácia, lebo často chýbajú tabuľky s názvami ulíc. Všeobecne by sa v tejto krásnej krajine malo uvažovať viac o úlohe dizajnu. Od Rimavskej Soboty môžeme odkukať tabuľky s názvami ulíc, od Bratislavy krásny retro dizajn na autobusoch a električkách.
Skôr lepšia scenáristka než režisér. Výsledok mohol a mal byť lepší.
Trefný komentár.
Nie som sociálnodemokrat, ale myslím si, a tvrdím to už roky, že pán Maďarič je jediný skutočný sociálnodemokrat v Smere. Aj pani Beňová vykazuje symptómy sociálnodemokracie.
Všetci ostatní sú len karieristi a príživníci i na populistickom voze.
Slovensko nepotrebuje obrnené vozidlá, ale cesty.
Nie lávka, ale most. Lávky sú vždy drevené a nízke.
Nie, ten posledný odsek správne relativizuje priateľské, ale prázdne gesto Putina.
V Čechách hlupáci volili inteligenta a na Slovensku inteligenti volili hlupáka za prezidenta. Jin a jang...
K tomu by som spomenul menej bohatých občanov, ktorí bývajú veľmi blízko maďarskej hranice, a ktorí by iste radi išli autobusom nakupovať do Šalgótarjánu.
Nielen mám na auto, ale dokonca aj mám nové auto. A naviac pravidelne cestujem do Maďarska. Rád by som si však v sobotu ráno sadol do vlaku do Šalgótarjánu, dal si obed s vínkom a vrátil sa vlakom.
Okrem mojich sebeckých zámerov myslím ale na gigantické možnosti v oblasti cestovného ruchu. Ak budete mať chuť, tak si prečítajte môj neuverejnený článok o tom, ako obnova a rozšírenie autobusových a vlakových spojov môže rozprúdiť cestovný ruch. Môj článok sa týka Lučenca a okolia, teda Novohradu, ale podobné návrhy sa dajú napísať aj o iných regiónoch.
Samozrejme nechcem, aby dopravcovia prevážali vzduch, ale momentálne idú autobusy a vlaky po hranicu a nič by sa nestalo, keby išli o pár kilometrov ďalej. Osobne by som privítal napríklad rychlíky z BB do Budapešti.
Nedajte si pokaziť náladu hlupákom. Obaja herci hrajú veľmi dobre. V tom seriáli 1890 Koleník hral tiež výborne. Na seriál ako taký som mal kritiku, nepáčili sa mi tam tie paródie a karikatúry, ale väčšina hercov tam hralo výborne. Slovensko môže byť hrdé na /veľa/ svojich hercov.
Škoda, už som sa tešil na to. Všimli ste si to aj Vy?
Voz-ner = Koč-ner :)
Tá istá situácia je na slovensko-maďarskej hranici. Bývam v Lučenci. Ani autobusom ani vlakom sa nedá ísť z Lučenca do Maďarska. Ale do Ženevy, Amsterdamu, Londýna áno. Na hlavu postavené. Choré.
V mojom rodnom Holandsku je 8-ročná základná škola pre deti od 4 do 12 rokov.
Na strednú školu idú teda väčšinou 12-ročné deti. Vždy majú potom okrem holandčiny angličtiny a ešte jeden cudzí jazyk. Veľa detí má holandčinu a tri cudzie jazyky. Samozrejme okrem všetkých ostatných predmetov. Nemám dojem, že by to deti nezvládli.
Na Slovensku sa mi zdá logické, aby sa deti na gymnáziu okrem slovenčiny učili minimálne po anglicky aj po nemecky a ešte jeden voliteľný jazyk zo susedných krajín, teda poľštinu, maďarčinu, a ukrajinčinu.
My sme mali šesť povinných jazykov na gymnáziu a dva nepovinné. Nič sa nám nestalo.
Máte pravdu s tou poľnohospodárskou pôdou. Rovnako ma štve, keď všade vidím slnečné panely po celej krajine, tiež často na dobrej poľnohospodárskej pôjde.
Skôr alebo neskôr treba riešiť tie opustené fabriky. Napríklad pri Lovinobani je rozsiahly areál bývalej magnezitky, ktorý treba zbúrať. Na tom mieste, vedľa železničnej trate, sa veľmi hodia nové fabriky typu tej, o ktorej je reč v tomto článku.
Ale to chce všetko niečo, čo ten kaskadér, ktorý tu od roku 2006 ničí túto krásnu krajinu a brzdí jej vývoj, nemá: víziu.
Odporúčame