Mne sa zdá, že dosť dobre opäť postavil holandskú ekonomiku na nohy. Neopísal by som ho ako odrbávača.
Mne sa zdá, že dosť dobre opäť postavil holandskú ekonomiku na nohy. Neopísal by som ho ako odrbávača.
Hlavne Mark Rutte dobre využíva mocné zbrane: bez úsmevu som ho nevidel, vždy je dostupný pre obyčajných ľudí na ulici a perfektne používa Facebook. Potom Geert Wilders to má ťažké s kampaňou založenou na tvrdých výrokoch a nenávisti. Rutte samozrejme prebral časť Wildersových stanovísk, tak ako Fico prebral časť Kotlebových stanovísk.
V tom kontexte občas myslím na nebohého holandského politika Hansa Janmaata, ktorého celé Holandsko, vrátane mňa, preklínali za jeho pravicové názory typu: "Holandsko je plné. Vlastný národ na prvom mieste. Cudzinci sa majú integrovať. Nechceme tu zahalené moslimky. Atď." Prešlo 10 rokov a aj najľavicovejšia politická strana mala pravicovejšie názory ako Janmaat...
Celú aféru okolo zavlečenia som nesledoval, keď sa odohrala, keďže som cudzinec a vtedy som nebýval na Slovensku. Od roku 2006 tu bývam a sledujem so záujmom a aj s určitým odstupom slovenskú politiku. Keď mám sucho ohodnotiť včerajšiu diskusiu, videl som tam na jednej strane hrubého človeka, ktorý prezentoval uveriteľnú verziu udalostí podloženú argumentmi a na druhej strane hlúpeho afektovaného človeka, ktorý hlavne reagoval gestami, ale "nikoliv" argumentmi.
Pripomenulo mi to diskusie a rozhovory s Harabínom. Príjemne sa nevyjadruje, ale vždy k veci.
Bola chyba pána Bugára pustiť sa do diskusie so skúseným právnikom Mečiarom na témy, ktoré neovláda.
A máte pravdu, zišlo by sa získať odpovede na tie Vaše otázky.
Darmo, socialisti sú socialisti...
Riešenie vidím skôr v elektrických autách a postupnom zákaze áut na naftu a potom na benzín.
To ma nenapadlo. Ja som sa v Holandsku vždy tešil, keď som dal auto na prehliadku, že mi opravia a vymenia, čo treba a zároveň urobia STK. Len tie opravy boli väčšinou trochu drahé, keďže som mával staršie autá.
Ako funguje STK v Holandsku? Domov dostanete list s pripomienkou, aby ste do určitého dátumu išli na STK. Potom idete do takmer hociktorej opravovne áut, lebo takmer každá opravovňa áut/autoservis má oprávnenie vykonať STK. Na mieste za chvíľu urobia STK a autoservis potom nahlási ukončenie STK do počítača. Náhodne sa vyberá každé toľké auto na opakovanú STK v inom servise do cca 15 km od daného autoservisu. Nikto nevie vopred, ktoré auto sa pošle na re-kontrolu a do ktorého iného servisu. Brilantne jednoduchý systém bez kamier, bez hlúpostí, bez byrokracie.
Veď to. Celý succes story mi pripadá ako ďalší podvod z našich daňových peňazí.
Absurdne veľa peňazí za auto bez 4x4. Naša Kia C'eed stojí toľko ako tie príplatky, a má tiež cuvaciu kameru, navigáciu, automatickú dvojzónovú klimatizáciu, vyhrievané sedadlá atď. A 4 kolesá. Žiaľ, nejde 223 km/h na diaľnici, ale vraj to stojí aj tak každý raz 800 eur, keď vás policajti pritom zastihnú. Tak podľa mňa tu ide o úplne zbytočný nový model príliš malého auta. Za tretinu tej sumy si radšej sadnem do vlastného príliš malého auta... :)
S okamžitou platnosťou povinná literatúra.
Lepšie by bolo, keby ten vlak nezastavil nikde. Nech BA a KE majú konečne nejakú výhodu.
S vrelým pozdravom z Lučenca!
Bla bla bla. Na mojej ulici v centre Lučenca nemám ani normálne telefónne linky, ani DSL ani optický internet. O tom už do vagíny konečne začnite písať články.
Zaujímavejšie by boli štatistiky, ktorí vodiči na ktorých autách spôsobujú najviac nehôd. Tam tie typy najrýchlejších áut určite nenájdeme. Vodiči tých najrýchlejších áut väčšinou dodržujú rýchlosť v obci, a to, že potom na rýchlostných cestách alebo diaľniciach idú trochu rýchlejšie, nikomu neublíži.
Osobne sa oveľa viac bojím mladých somárov za volantom starých Golfov atď.
Dal som Vám +, hoci som liberál. Nepatrilo sa, čo Sulík urobil.
Akurát, že tá druhá asi prvýkrát videla mobilný telefón...
Problém je, že Lajčák sa snažil odpovedať správne, ale len z pohľadu svojho šéfa, ktorý už od roku 2006 ruinuje túto krásnu krajinu a brzdí jej vývoj. A snažiť sa odpovedať správne je veľmi ťažké, keď niekto nie je hlboko presvedčený o správnosti svojich odpovedí. Predseda vlády je napríklad úplne presvedčený o správnosti svojich odpovedí, akurát škoda, že si neuvedomuje, že trepe.
Lajčák urobil množstvo chýb v tomto rozhovore. Minimálne na margo policajného násilia proti cigánom mohol a mal povedať, že to je skutočne vytrhnuté z kontextu, a že slovenská polícia postupuje veľmi slušne ku všetkým. Ale Lajčák nechal aj túto šancu ujsť, aby prevzal iniciatívu v rozhovore.
Celkovo tento rozhovor bol hotovou katastrofou. Zle z neho vyšli Lajčák a aj Slovenská republika.
U nás v Lučenci jedna pani má Mercedes G 500 na prekonanie 2 km medzi domom a kaviarňou. Tiež veľmi praktické auto do centra.
Odporúčame