SITA, 23.03.2023
"...Najstaršie osobné autá jazdia v Európskej únii v Litve. Ich priemerný vek je 17 rokov. Druhé miesto patrí Rumunsku, kde je priemerný vek vozidlového parku 16,9 roku a tretie Estónsku so 16,7 rokmi..."
SITA, 23.03.2023
"...Najstaršie osobné autá jazdia v Európskej únii v Litve. Ich priemerný vek je 17 rokov. Druhé miesto patrí Rumunsku, kde je priemerný vek vozidlového parku 16,9 roku a tretie Estónsku so 16,7 rokmi..."
Preco hazard, ak samotni vyrobcovia pneumatik potvrdzuju, ze ich zivotnost je min.10r. a ukazuje to aj realita v praxi ? Pretoze autoservisy hovoria, aby som vymienal olej max. kazdy rok, aj ked najazdim len 5K, tak ho mam menit kazdy rok, hoc je ten olej este dobry ? Ako moze synteticky olej uplne zdegradovat za 1 rok ? Testy napr. ukazali, ze neexistuje rozdiel v jazdnych vlastnostiach prave vyrobenych novych pneumatik a 2-3 rocnymi nejazdenymi novymi penumatikami, pokial su skladovane spravne. To nie je normálne ako su ludia uz osprostení médiami. Naozaj nemas kam inam davat peniaze ako do kopy spotrebného železa ?
To nie je vôbec otázka. Počet mŕtvych (aktuálne takmer 32.000, z toho 70% žien a detí) je naopak podhodnotený, čo potvrdzuju aj medzinárodné organizácie, kedze Palestínci to robia poctivo a medzi mrtvych rataju len takych, ktorých nahodia v nemocniciach do databázy. Reálne cislo je este o niekolko tisic viac. Okrem toho je ku dnesnemu dnu takmer 74.000 zranených, 9/10 Palestincov su presídleni a takmer 2/3 budov zničené alebo poškodené.1/3 detí do 2r. je podvýživená, hrozí hladomor.
"Mimochodom - v civilizovanom zahraničí patrí k povinnosti občanov zabezpečiť si kontajner."
V tvojom "civilizovanom zahranici" ich už dosť dávno vykynožili (a nielen medvede). Najviac europskych medvedov žije vo vychodnej Europe, nehovoriac o Rusku. V "civilizovanom" a ešte zalesnenejšom, hornatejšom Rakúsku žije vo volnej prírode aktuálne plus-minus 5 ks, v Nemecku žiaden.
Tento zápas by sa nemal rátať do jeho kariéry a mal by byť skontumovaný, lebo za Tampu spolu s Černákom hrajú nepriateľské elementy Kučerov, Sergačev, Vasiljevskij...
Dnes si nezabudni pozrieť Feherváryho s kapitánom Ovečkinom, Kuznecovom, Alexejevom či Bielorusom Protasom, ako im to ide proti Arizone, ktorá vlani draftovala zo 6. miesta Simaševa... na čínskom TV, poháňanom elektrikou z ruského paliva.
A najkomickejšie je, keď tento istý autor volá po väčšom kritickom myslení vo vzdelávaní alebo keď denníky zverejňujúce tieto pravicovo-extrémistické blbiny označujú iných extrémistami.
"Azda najproblematickejšie sa javia nižšie odvody do druhého piliera. Vláda sa rozhodla, že na úkor budúcich dôchodcov uprednostní tých súčasných."
A vláda, ktorá ho zaviedla sa rozhodla uprednostniť akých dôchodcov, na úkor ktorých ? Nie aj na úkor medzigeneračnej aj príjmovej solidarity ? Koľko z tých miliárd sa otočí v slov. ekonomike a ide do rozvoja slov. firiem, do našich verejných investícií ? Nepoužijú súčasní dôchodcovia obratom to "uprednostnenie" namiesto spotreby napr. na podporu vnúčat, vrátane vzdelania ? Aký dôchodok z 2.piliera dostávajú a budú dostávať ľudia s priemerným a od neho ešte nižším slovenským príjmom ? Ak Rakúšania dávajú na dôchodky dnes taký percentuálny podiel z HDP ako my budeme v tých najpesimist. predikciách miestnych podržtašiek glob.rentierov o 40r., prečo sa im všetko už úplne nezrútilo a nechodia k nám žobrať ? Ak sa všetko zrúti, tak súkromné dôchodkové fondy budú rozdávať z čoho ? Koho ten "zlý insolventný" štát (nielen v 2008) ratoval a ratuje?
"Global Witness zistil, že medzi januárom a septembrom tohto roku USA doviezli 30 miliónov barelov paliva z rafinérií na ruskú ropu. Celkovo sa táto ropa dostala do najmenej 13 miest v 7 štátoch.
Medzi spoločnosťami dovážajúcimi túto ropu sú BP, Sunoco a Shell."
Aký je podľa teba rozdiel medzi "normálnym" vs. "nenormálnym" obchodom ?
Slovenská malomeštiacka mentalita si rošírila hoax o kriminalite a migrantoch, no z článku vyplýva, že ďalší most chcú. Taký, po ktorom prejdu aj autá, nielen bicykle s kolobežkami.
Bez napojenia na štát ? Na akom antivíre fičia všetky alebo takmer všetky počítače štátnej a verejnej správy vrátane príslušných organizácií a firiem ?
Ukončili ho od západu sa rýchlo blížiaci Sovieti, nie atómovka. Japonské najvyššie elity (so svojimi majetkovo-kapitálovými aktívami, životmi a štátom) nechceli dopadnúť ako tie nemecké aj s Nemeckom, tak radšej zobchodovali s Američanmi kapituláciu.
Až do roku 2020 Tesla vytvárala každý rok stratu.
Podla miestnej diskusnej buržoázie by mali zarábat menej, lebo za nižší plat ľahšie kúpiš Teslu. A z toho nižšieho platu sa ešte viac skladať na dotácie bohatým, aby kupovali Tesly aj za nich.
Je to normálne. Vo Švédsku sú legislatívne povolené solidárne akcie odborových združení, pokial nie sú v ich vlastnom mene a majú podpísanú kolektívnu zmluvu. Normálne pre Švédov nie je, že Tesla tam chce pôsobiť bez kolektívnej zmluvy, čo by bol precedens pre ďalších podobných.
A to už akože prečo by nemohol mať auto aj 25-30r staré, ak je v dobrom stave a spoľahlivejšie ako 10r. auto ? Nie je výnimočné vidieť 25r. autá, ktoré nemajú ani 200K na odometri. Navyše nie každý kradne, aby si mohol každé 4r kupovať nový kus spotrebného plechu, čiže je to aj otázka elementárnej finančnej gramotnosti. A aj otázka životného prostredia, kedže človek vystriedajúci za 20r 3 nové autá a zároveň poučujúci iných o ekológii pôsobí ako blbec.
Benzínove bezturbové motory aj s ich ľahkobežnými olejmi to nepotrebujú, motor zahreješ plynulou jazdou v nižších otáčkach. Netreba zahrievať ani pri odhrabávaní snehu z auta. Keď auto stojí na mieste, hrozí, že sa jednotlivé komponenty pohonu nebudú zahrievať dostatočne rovnomerne, hrozí opotrebovanie a netesnosti. Navyše, do studeného motora sa vždy vstrekuje o niečo bohatšia zmes, ktorá kompenzuje kondenzačné straty. Časť paliva totiž kondenzuje na studených stenách valca a opäť sa z neho stávajú kvapôčky. Tie de facto umývajú steny valca a odstraňujú z neho film maziva, čo opäť zvyšuje opotrebovanie. Tento spôsob zahrievania motora je škodlivejší aj pre životné prostredie.
Video motora zahrievaného na voľnobehu cez termálnu kameru:
Ten systém dokáže ním osadené míny (ak je treba po nejakom čase) aj samoodpáliť / samozničiť, aby nebolo potrebné nasadzovať odmínovaciu techniku aj s personálom.
Je pravda, že aj v Nemecku išli / idú na dotácie nákupu elektroáut miliardy, ale pravda je aj, že z roka na rok ich podiel v predajných číslach nových áut rastie a bude ďalej rásť.
Odporúčame