Na schválenú južnú trasu som robil štúdie ako poslucháč VSDaS a teraz dúfam, že mi nikto nepridá aby som sa nestal ďalším ušetreným dôchodkom a nevylepšil p. Mihálovi rozpočet. Deštrukčné skúšky na modeli tunela Višňové sa robili okolo roku 1975+-, keby sa takto stavali pyramídy, tak faraóni museli žiť nejmenej 100 rokov a keby pred 150 rokmi sa takto stavali železnice, tak sa nám doteraz tu preháňajú dostavníky. Bohužial, situácia je taká, že keď v svete vymyslia fúrik, tu sa vymyslí výskumný ústav jednokolesových vozidiel, pretože k peniazom sa dá prísť aj bez toho aby boleli ruky. A vymýšľat vymyslené je to najjednoduchšie, hlane že kvapká. Stačilo by iba zabehnúť do archívov diplomových prác a určite by tých 28 tisíc mohlo zostať doma, p Fígeľ.