Pod Tatry sa opäť vrátila zima, cestári sú v plnom nasadení
Je vynikajúce že tu máme dobrého, vševediaceho psa. Naozaj je pravda, že po dokončení 95% percent diaľnice je po diaľnici vyššia premávka, ako tam kde je už dnes iba roztrepaný asfalt plný dier, nazývaný cesta prvej triedy. Je to ale ďalší oblb retardošov a slaboduchých ze Žiliny. Používajú tento jediný parameter, po 95% dostavby severnej diaľnice, ktorý je dnes lepší ako cesta-necesta juhom. Pri začatí a rozhodnutí o výstavbe diaľnice bol aj tento parameter, keď boli cesty severom a juhom porovnateľnej kvality, výhodnejší pre južnú trasu. Nik nebol taký hlupák, aby šiel po ceste rovnakých parametrov o vyše 100 km viac severnou trasou kol dokola celého Slovenska, namiesto južnou, kratšou trasou. Vtedy, pri rozhodovaní kadiaľ viesť diaľnicu, ale tento parameter zamlčali, a dodnes tárajú o prázdnych cestách za Zvolenom južným smerom, a pre istotu trepnú že za BB. Banda nacionalistických retardošov a slaboduchých tým odôvodňuje svoje parazitovanie a ďalšiu existenciu z našich daní.