Zákon je v takýchto situáciách dostatočne prísny, najmä v ochrane osobných údajov.
Ani jeden agent poisťovne, bez jej poverenia nesmie ani len telefonovať klientom. Musí mať poverenie na starostlivosť o existujúcich a budúcich klientov - ich zmluvy.
V prípade kedy nemajú marketingový súhlas klienta, nesmie ho ani telefonicky kontaktovať za účelom ponuky iného poistenia (napr.klient už má životné poistenie a chcel mu ponúknuť poistenie majetku). Môže ich telefonicky kontaktovať iba za účelom servisu existujúcej poistnej zmluvy, ktorú má v správe - v kmeni.
Klienti, ktorí poskytli marketingový súhlas, (aj v inom telefonáte), môžu byť kontaktovaní aj za účelom ponuky iného poistenia (napr.klient má životné poistenie a môže mu ponúknuť aj poistenie majetku, auta a p.)
Na každej zmluve je kontakt na oprávneného agenta a tel.číslo, kde je možné si overiť oprávnenosť toho, kto klientom - komukoľvek volá.