Omyl je to, že trafia to, čo chceli trafiť...
Humanitárne bombardovanie a zabíjanie je ešte stále v móde.
Dokedy?
Omyl je to, že trafia to, čo chceli trafiť...
Humanitárne bombardovanie a zabíjanie je ešte stále v móde.
Dokedy?
Väčšina tých,ktorí si neprešli Bratislavou si neuvedomujú,že Bratislava, ako mesto, je uložená v kopcovitom teréne. Mnohé ulice majú nízku prepustnosť.Stačí, ak niekto (v zime) neubrzdí,ostane krížom cez pruh.
Bratislava je jedno z najzastavanejších území s vysokou koncentráciou obyvateľov a pracujúcich. To má vplyv aj na dopravu, na nutnosť kompromisov pri rôznych rekonštrukciách a výstavbách.
*
Áno,aj 3-5 cm snehu dokážu narobiť problémy. Stačí,ak sú zaparkované autá aj tam, kde by na krátku dobu čistenia vozoviek byť nemuseli. Stačí,aby pri vysokej hustote premávky vznikne dopravná nehoda,alebo autá jazdili tam,kde nemajú (autobusové pruhy), výpadky semaforov,ale i iné prírodné vplyvy.
O vplyvoch rôznych "ochrancov" proti výrubu stromov sa toho popísalo už dosť. Ani jeden si ale neberie na osobnú zodpovednosť,ak takýto strom potom padne -zlomí sa-, spôsobí škody a zastaví premávku...
No a takýchto vplyvov sú desiatky.
Systém kanálov je 80% z bývalého režimu - "neslobody".
@branoslavo
Ľudia, čiže väčšina tých, ktorí si neprešli Bratislavou si neuvedomujú, že Bratislava, ako mesto, je uložená v kopcovitom teréne. Stačí, ak niekto neubrzdí, ostane krížom cez pruh...
Bratislava je jedno z najzastavenejčích území s vysokou koncentráciou obyvateľov a pracujúcich. To má vplyv aj na dopravu, na nutnosť kompromisov pri rôznych rekonštrukciách a výstavbách.
*
Áno, aj 3-5 cm snehu dokážu narobiť problémy. Stačí, ak sú zaparkované autá aj tam, kde by na krátku dobu čistenia vozoviek byť nemuseli. Stačí, aby pri vysokej hustote premávky vznikla dopravná nehoda, alebo autá jazdili tam, kde nemajú (autobusové pruhy), výpadky semaforov, ale i iné prírodné vplyvy.
O vplyvoch rôznych "ochrancov" proti výrubu stromov sa toho popísalo už dosť. Ani jeden si ale neberie na osobnú zodpovednosť, ak takýto strom padne-zlomí sa-, spôsobí škody a zastaví premávku...
No a takýchto vplyvov sú desiatky.
Celé DSS až pre pár nadpriemerne zarábajúcich jedincov , majiteľov komerčných poisťovní, zvyčajne matiek DSS a agentov, je podvod na klientoch.
Aká je hodnota dnešných 100€?
Aká bude hodnota 100 € o 20 - 25 rokov ?
Koľko € bude treba na zhodný tovar a služby ? 200 - 250 € ??
O koľko sa zhodnotia zostatky na účtov investorov - klientov cez DSS ? Možno o 15 - 20 % ?
Pre ktorých klientov ? Pre tých, ktorí budú mať trvalý príjem minimálne na úrovni 1,3 násobku štatistického priemeru...
Manipulácia ako sviňa.
Splietať spolu DSS - II. pilier a komerčné životné poistenie, je ako h xxx a med.
V komerčnom životnom poistení je dojednaná doba trvania poistenia a poistná suma pre prípad dožitia sa konca poistenia, alebo úmrtia počas trvania poistenia.
Ak bude doba napr. 25 rokov a poistná suma25.000 €, tak po ukončení poistenia bude vyplatená suma 25.000 € plus zvyčajne podiel na zsiku.
V prípade úmrtia napr. po 4 rokoch platenia, bez ohľadu na výšku zaplateného poistného, je oprávneným osobám vyplatená dojednaná suma 25.000 €.
Ak má dojednané aj úrazové úmrtie a dôjde napr. k úmrtiu pri dopravnej nehode, kde má dojednaný napr. 5 násobok základných poistných súm, tak bez ohľadu na výšku dovtedy zaplateného poistného je vyplatená aj táto dojednaná suma.
Z II. piliera, v prípade poberania dôchodku a úmrtí po 7 rokoch pozostalým už ani cent. Zisk má komerčná poisťovňa, zvyčajne matka DSS a agenti...
.... a prečo nevytiahla "európsku" hviezdičkovanú ???
... aj "slušná ulica" by sa zmestila spolu s "rodinou"...
Na vine sú tí, čo je zanechali z OBDOBIA NESLOBODY.
Novodobí demokratickí kapitalisti sa na kanalizácie , a nie iba tie, vyprdli...
Po dôkladnom umytí všetkých priestorov podchodu Trnavského mýta, po predpremiére môže Nesrovnal spustiť generálku premiéry. V niektorých miestach je už 0,4 m vody.
Mnohé podjazdy sú neprejazdné.
Svetelné križovatky sú vyskratované.
Viaceré električkové trate a nízkopodlažné autobusy sú vyradené.
Autá zaparkované v nižších polohách na uliciach sú zatopené po poloosy a niektoré už aj do poloviny dverí.
Po cestách sú povyrážané poklopy na kanáloch, odkiaľ vyráža voda.
Z viacerých domov hlásia prenikanie vody do pivníc.
... a aj nadnormálne platená...
Neni si ty taký majster sveta. A na majstrov sa majster lišiak nájde.
Kiska to má pripravené v šuflíku, ak na neho nabehne Matovič so Sulíkom ako pomstu, že im chce pobrať voličov.
Prečo si berie Kiska do úst Ústavný súd, keď jeho rozhodnutie - nález pri nemenovaní sudcov odmietol rešpektovať ?
Vrahovia mali dôvod na stretnutie s vrahom.
*
Na Slovensku si musíme dávať pozor celý budúci týždeň na cestách, nakoľko sa budú presúvať vojská NATO, rozvážajúce demokraciu.
Nitra - Lešť, Poprad - Ukrajinská hranica, Sliač - Rožňava - Košice - Prešov...
Zopár nehôd a škôd už spôsobili.
Veľký vplyv bude po prvých dvoch rokoch schopnosť splácať.
Druhá etapa bude po viazanosti úročenia, nakoľko fixácia bude ukončená.
Je odhad, že približne 20% bude schopných ponížiť výšku dlhu pri výročiach bez poplatkov jednorázovým vkladom.
Počas celého obdobia je povinnosť poistenia nehnuteľnosti, na ktorú je braný úver a to najmenej na úroveň výšky pôžičky, resp. celkového dlhu.
Najneskôr po troch rokoch je vhodné upraviť - prepočítať - ponížiť výšku poistnej sumy, ale tak, aby nedošlo k podpoisteniu. Súčasne pri zmene prehodnotiť poistené riziká - doplniť . vypustiť.
Tie F-16 by mohli robiť každé ráno pol hodinu pred budíčkom Gajdošovi budíček.
Ten prezident, ktorý odmietol akceptovať vyjadrenia Ústavného súdu a menovať jeho sudcov, by nemal mať právo kecať o Ústavnom súde.
Aj Harabin mu to úplne jasne a otvorene, bez škrupúľ povedal. A opakovane.
@Mr.Fígeľ
To ti to trvalo, pokiaľ si si uvedomil, že ako si poohýbaný...
:-))
@oči_orla
Lebo má konzistentné názory, odbornosť, stabilitu, nie je prhký, je rozvážny, znalý vecí práva, má sociálne cítenie, vie veci logicky zdôvodniť a vysvetliť, atď.
Jeho názory nie sú jednorázovo účelové a ani prospechárske.
Odporúčame