A toto sú názory poniektorých "blavákov":
Angela Merkel,Tereza May spolu študovali program pre manažérov v Inštitúte medzinárodných ekonomických vzťahov vo Whasingtone. Dá sa preto dedukovať,či vyvodiť niekoľko záverov. Výber kandidátov do postov premiérov nenechávajú USA za nijakých okolností na nejakú náhodu. Sú pozorne vytipovávaní,školení a napokon aj nasadzovaní. Merkelová slepo počúva všetky pokyny z USA. A preto aj z aktuálnej reakcie Merkelovej,týkajúcej sa otravy ruského exagenta a jeho dcéry,je úplne jasné, že aj napriek nulovému dôkazu,ktorý dodnes sv etu Tereza May nepredložila,musí spolužiačka podržať svoju spolužiačku. A kto je tretia "záhadná" dievčina? Je to Dalia Grybauskaitėová, súčasná litovská prezidentka, bývalá ministerka financií a členka Európskej komisie pre vzdelanie a kultúru.
Takže,aby sme vedeli, zopakujme si,že takto sa rodia kádre,americké poslušné figúrky! (A takto podobne bol do služieb USA aj "naverbovaný" akýsi umývač riadu a upratovač americkej benzínovej pumpy, Andrej Kiska)!
Závery cvičenia vzdušných síl v r. 2012.
Slovenskí piloti na lietadlách MiG-29 viedli viacero vzdušných bojov s dánskymi kolegami na strojoch F-16, pri ktorých sa ukázalo, že lietadlá MiG-29 sú stále obávaným súperom v blízkom manévrovom boji.
Ich podstatne lepší pomer ťahu motorov ku hmotnosti stroja im dal výraznú energetickú výhodu nad protivníkom.
A predbežné obdobné štatistiky vychádzajú aj v komerčných poisťovniach.
Navyše, keď v krátkej budúcnosti budú zdaňovať majetkové poistenia, ktoré v platbách prenesú na klientov, zisk im neklesne.
... a súčasne vytvárať hodnoty...
:-)))))
Čo nové potrebuje Kiska pozakrývať a odpútať pozornosť?
@zbino
Perfektné... čiže fikcia budúcnosti, alebo klamlivá reklama...
Rok výroby.: 11/2018,
(2993cm3, 173kW (235PS), Generácia vozidla: E70, 4x4, A6, Diesel, Euro 4, 5 dv., (5-miestne),
Kilometrov: 253000 km, Čierna farba, VIN: wbaff41010l103762
:-)))
... a navyše si kľudne môže dať aj pivo, alebo víno, či čokoľvek "svižnejšie".
:-))))))))
Nezobralo mi link, tak skúsim znova:
... veru, niekedy niet nad komplet vybaveným obytným karavanom. Len kde naň vziať.
:-))))))
Neviem ako analytici prišli na tie čísla,ale je množstvo faktorov,ktoré je možné ovplyvniť.
Ak vychádzali zo štatistických "priemerov", tak výsledky môžu byť nepresné aj o 25%.
*
1. Nadobúdacia hodnota vozidla
2. Prihlásenie na tabuľky
3. PZP - toto dokáže majiteľ ovplyvniť úsporou aj o 25% (v tej istej poisťovni)
4. KASKO - havarijné poistenie (toto dokáže majiteľ ovplyvniť správnym,potrebným výberom rizík)
5. Prepočítaný vek - držania vozidla
6. EK - TK ( 4+2+2+2+2...roky)
7. Palivo - spôsob jazdy a údržba
8. Pneumatiky -2 sady- leto/zima,vplyv má spôsob jazdy a údržba (kontrola tlaku...)
9. Nutné výmeny mazív a spotrebných súčiastok (oleje,filtre,chladiaca kvapalina,servis klímy,brzdové obloženia, rozvody,stieratká,žiarovky,umývanie,drobné opravy laku...)
10.Výmena väčších komponentov - závislá aj na poruchovosti (ložiská kolies,guľové čapy,závesy,tlmiče pérovania, tlmiče výfuku...)
11. Kilometrový nájazd...
*
Celý súčet deleno počet rokov, deleno 12 a pozná orientačnú sumu.
Darujte im jednu F-16, ktorú keď predajú aj na súčiastky, budú mať do najbližšej kultúrnej revolúcii peňazí habadej.
... stále platí... radšej raz vidieť, ako 5 x o tom počuť, či čítať...
Pozri si web cameru napr. Sabinov, Piešťany a zopár iných....
Ak by tam nebol názov, ani nevieš kde to je.
Vieš vysvetliť, prečo nemôžu byť na Slovensku ON-LINE kamery z diaľnice, alebo cestných uzlov a p. na webe??
Tak, ako existuje zákon pojednávajúci o klamlivej reklame, tak existuje aj zákon o "porovnávacej" reklame...
:-))
Vie niekto uviesť akýsi konkrétny príklad?
Aj toto je hodné Sagana:
Otázka novinára:
"Máš ráno pred pretekmi nejaký špeciálny rituál?"
Sagan:
"- Áno, musím sa každé ráno v y s * a ť ! "
@Počtár
I napriek tomu, veľa krát a už dosť dávno som uvádzal, že až 60% účastníkov DSS, vzhľadom na vstupný vek -nad 45 rokov a s príjmom ledva na úrovni štatistického priemeru a pod ním, v DSS nemajú čo robiť.
Títo môžu byť v akomkoľvek fonde, zisk jednoducho mať nebudú. Navyše, ak posledné roky sú "peniaze" prevádzané do garantovaných fondov, aby nedošlo k totálnej strate aj toho, čo tam bolo odvedené.
To je ďaľšia z mnohých tragédií a nešťastí.
Človek išiel obdivovať krásy prírody a táto ho nepekne uvítala do večnosti...
Vyjadrujem sústrasť pozostalým.
Po Nemecku a Poľsku budú môcť vodiči pridať plyn aj v ďalšej krajine.
Pribudne k nim Rakúsko, ktoré od začiatku augusta zvýši rýchlosť na dvoch úsekoch diaľnic z pôvodných 130 kilometrov za hodinu na 140.
Odporúčame