Špinavé vlaky ľudí nelákajú, železnice nasadia stevardky
železnice ma už začínajú pekne štvať. Koľkými sa tam mrhá peniazmi, to nie je ani možné. Vyťaženosť vlakov je na Slovensku 22%, takmer najnižšia v EU (http://www.eea.europa.eu/data-and-maps/figures/tr ain-occupancy-rates). Prvý krok by mal byť okamžite znížiť počet používaných vozňov ťahaných hore dole po SK o polovicu. Staré vozne vyhodiť, a tie novšie poriadne udržiavať a nasadiť ich aj na tie trate, kde sa dnes dáva 40-ročný odpad.
A žiadne investície do nových predražených vozňov potom ani nie je ani treba. Sorry, zabúdam ale, že na Slovensku je železnica primárne sociálny podnik/tunel, a až sekundárne/terciálne dopravná spoločnosť. Čo by robili ŽOSky, rozni subdodávatelia...
PS: Stavim sa, ze po dokonceni R1 po Zvolen sa zavedie hromada non-stop busov Kosice-ZV-Bratislava za 10EUR, a vlaky pojdu totalne do muky... Tak nech radsej zavedu cim skor IC PO-KE-ZV-BA, lebo dialkova doprava je to jedine, kde maju zeleznice sancu. Nie udrziavat lokalky, na ktorych jazdi po 3 ludoch.