Kde vo svete to tak maju?
Kde vo svete to tak maju?
To je zaujimave, zrusenie bieleho pozitivneho svetla koli harmonizacii s EU Ti nevadi? Lebo ked tam to biele nie je, musis spomalit na 30 a presvedcit sa, ci na priecestie mozes.
A k zavoram, tie nie su z hladiska systemu ani zakona podstatne, najdolezitejsie je cervene prerusovane svetlo, ak je aktivne na priecesti nemas co hladat. Takze po zdvihnuti zavor cakas na zhasnutie cerveneho a az potom vstupujes na priecestie, ak niekto za Tebou vytrubuje je hlupak a mal by navstivit autoskolu.
Odkedy? Prave naopak zmena zmena zakona pred casom sprisnila povinnosti vodica a uklada mu prevedcit sa o tom, ci je vstup na priecestie bezpecny. Nehovoriac o 30km/h v pripade ze neblika pozitivka alebo je priecestie nechranene. Ale toto platilo aj predtym.
Ako sa elektrifikuje vyroba zeleza? U ocele je to jasne, ale zelezo?
Autor sa nestiti hanobit narod.
Stat bude tak ci tak musiet davat zaruky, tak preco rovno elektraren nevlastnit a s nou aj zisky.
Tu by som bol opatrny, sud moze dopadnut uplne inak. Vid Polomka.
To nie je ze z jednej alebo druhej strany, na jednej alebo druhej kolaji, potom Ti to da zmysel. Je to tak a podla ministra to mal byt dovod, preco sa na tej kolaji nemal vlak ocitnut.
Ale vyckaj, zatial nic nie je iste.
Mas to potvrdene? Zuzilo by to moznosti ale mrazi z toho.
Ak budes povazovat ministrom predlozenu informaciu za spravnu tak to nebolo technicke zlyhanie ale ludske, vlaku bola postavena nespravna cesta, na ktorej nebolo funkcne zabezpecenie priecestia. Preto to bola cesta nespravna a mala tam byt vyluka.
Ale stale je priskoro, siri sa tu niekolko protirecivych teorii ale zatial to nemaju pokope a netusia co sa stalo poriadne.
Nie, novinarom sa to nestava, pre nich je to pracovna metoda.
Trolujes naschval? Podla tej spravy bol na kolaji ktora bola odstavena koli nefunkcnosti PZZ. Takze ked sa tam ocitol, doslo koli tomu k nehode lebo PZZ nefungovalo a umoznilo vjazd autobusu na priecestie. Ak by bol siel po spravnej, po tej ktorou siel osobak tak PZZ bude fungovat a k nehode nedojde.
Ale nez sa to vysetri iba spekulujeme a trolujeme ako Ty.
Dtto sa urobilo v energetike ale to je dosledok nasho vstupu do EU. Museli sme pristat na ich pravidla hry.
Veronika, Tvoje pexeso s ktorym si chodila do TV nebola sikana?
Pokial si to pamatam spravne, zamestnavatel nemusi prejednat vypoved s odbormi pre kazdeho zamestnanca, pripady ked je tak povinny urobit su vymenovane. Je to v jeho pripade inak?
Ano, je to tak pokombinovane niekde. Nove info ale ukazuju, ze chyba nastala niekde uplne inde a nie v technike TZZ… ach jaj.
Ano, my to tu stale mame vratane priecestnikov, aj ked na priecestiach uz mame nieco od Betamontu, nieco syn vravel ze su aj AZD ale co presne je nadradeny system neviem, su tam viacere kombinacie. Ked pojdeme so synom najblizsie natacat tak sa prejdem popri trati a pohladam ci tam este su aj priecestniky.
Lenze Ty to nevies, vychadzas z protichodnych a neuplnych informacii a robis zavery. Navyse, na viackolanych priecestiach ak dochadza k zodvihnutiu zavor pri stale blikajucom cervenom, ked sa spustia spat je tam menej casu do prejazdu vlaku. Mam to odpozorovane ale nic zle na tom nie je, cervena je stale aktivna a vies, ze zavora je viac psychologickou barierou. Stale plati, ze podstatna je cervena.
Zavory nemusia zostat spustene, hlavne ak idu vlaky oproti sebe, ten maly casovy rozdiel medzi vlami dokaze sposobit presne tento efekt, cervena zostava lebo vlak uz aktivoval zabezpecenie ale zavora este dobieha smerom hore po uvolneni prvym, videl som to uz viackrat.
Na rekonstruovanej casti siete, kde mame povolenu 160 uz nemas ani jedno urovnove krizenie, je to zasadna podmienka a aj preto to tolko stoji a trva.. Preco splietas somariny?
Syn je zblazneny do vlakov a chodi si natacat vlaky a priecestia. Ma to priamo zachytene vo videu, co viac Ti k tomu napisat... Dodavkar bez zavahania na blikajuce cervene na koridore... Ludia uz po spusteni zavor, osobaky na poslednu chvilu.
Odporúčame