U nas prokuraturu nezrusili. Prestan pocuvat Simecku, nerobi Ti to dobre.
U nas prokuraturu nezrusili. Prestan pocuvat Simecku, nerobi Ti to dobre.
Spochybnujes prezumpciu neviny?
Uz zabudla ako pretlacila okliestenie pravomoci US?
Nie, nerozhoduje o tom vlada. Rozhoduje o tom parlament ako moc zakonodarna.
Ani velmi nie, zatial to smeruje k spravcovi vlakovej cesty, ci uz to bolo presne tak ako to popisoval minister alebo bola pricinou porusenie ineho predpisu.
Len je tu jeden malicky rozdiel. EU parlament totiz sice schvaluje nejake veci ale sam ich nemoze tvorit. Okrem par malickosti. V nasom systeme, si moze parlament navrhnut zmenu zakona bez toho, aby toto musela navrhnut a spracovat vlada, ktora podlieha jeho kontrole. V EU co nepride z Komisie, neexistuje. Takze je EU parlament dost bezzuby. Je to dobre vymyslene len nie pre nas.
To je teoreticka moznost, ale pozeral som video z vlaku iduceho usekom v noci a bolo to na rozkaz, dve priecestia v poruche, jazda po jednej kolaji 10km/h a hukanie. Zavory dole a cervene blika… takze toto bolo nieco ine, zrusena vyluka bez previerky PZZ?
Kde vo svete to tak maju?
To je zaujimave, zrusenie bieleho pozitivneho svetla koli harmonizacii s EU Ti nevadi? Lebo ked tam to biele nie je, musis spomalit na 30 a presvedcit sa, ci na priecestie mozes.
A k zavoram, tie nie su z hladiska systemu ani zakona podstatne, najdolezitejsie je cervene prerusovane svetlo, ak je aktivne na priecesti nemas co hladat. Takze po zdvihnuti zavor cakas na zhasnutie cerveneho a az potom vstupujes na priecestie, ak niekto za Tebou vytrubuje je hlupak a mal by navstivit autoskolu.
Odkedy? Prave naopak zmena zmena zakona pred casom sprisnila povinnosti vodica a uklada mu prevedcit sa o tom, ci je vstup na priecestie bezpecny. Nehovoriac o 30km/h v pripade ze neblika pozitivka alebo je priecestie nechranene. Ale toto platilo aj predtym.
Ako sa elektrifikuje vyroba zeleza? U ocele je to jasne, ale zelezo?
Autor sa nestiti hanobit narod.
Stat bude tak ci tak musiet davat zaruky, tak preco rovno elektraren nevlastnit a s nou aj zisky.
Tu by som bol opatrny, sud moze dopadnut uplne inak. Vid Polomka.
To nie je ze z jednej alebo druhej strany, na jednej alebo druhej kolaji, potom Ti to da zmysel. Je to tak a podla ministra to mal byt dovod, preco sa na tej kolaji nemal vlak ocitnut.
Ale vyckaj, zatial nic nie je iste.
Mas to potvrdene? Zuzilo by to moznosti ale mrazi z toho.
Ak budes povazovat ministrom predlozenu informaciu za spravnu tak to nebolo technicke zlyhanie ale ludske, vlaku bola postavena nespravna cesta, na ktorej nebolo funkcne zabezpecenie priecestia. Preto to bola cesta nespravna a mala tam byt vyluka.
Ale stale je priskoro, siri sa tu niekolko protirecivych teorii ale zatial to nemaju pokope a netusia co sa stalo poriadne.
Nie, novinarom sa to nestava, pre nich je to pracovna metoda.
Trolujes naschval? Podla tej spravy bol na kolaji ktora bola odstavena koli nefunkcnosti PZZ. Takze ked sa tam ocitol, doslo koli tomu k nehode lebo PZZ nefungovalo a umoznilo vjazd autobusu na priecestie. Ak by bol siel po spravnej, po tej ktorou siel osobak tak PZZ bude fungovat a k nehode nedojde.
Ale nez sa to vysetri iba spekulujeme a trolujeme ako Ty.
Dtto sa urobilo v energetike ale to je dosledok nasho vstupu do EU. Museli sme pristat na ich pravidla hry.
Odporúčame