Gorila a Pán Nicholson?
až úplne zmizol. Práve ním vypovedané načrtnuté špinavosti politicko-ekonomické zase ustúpili, zmizli práve vďaka aj TV a iných masmédií a aj pán N. to zrejme pochopil a po jeho investigívnej žurnalistike a vôbec po žurnalistike je už amen, je pochovaná. Miesto nej nastupuje niečo ako marketing, práce reklamných agentúr, keď hovoríme o reklame, tak myslíme na jej nepravdivú informovanosť a klam ako to u reklám býva.
Záverom k téme, takže gymnazisti sa nedozvedeli aké naše pozitíva viedú p. N. že tu zostáva dlhodobo žiť (dúfam že nie ako budúca 5.kolóna, lebo toho veľa o sebe nezverejnil), zato p. kanaďan vysvetľoval našej zlatej mládeži ako jej v rukách leží budúcnosť našej krajiny, čo je pravdou, lebo kto ak nie nastupujúca generácia sa dostane do pozície, ktorej bude ako vždy odovzdávané žezlo ďalšieho riadenia štátu a spoločnosti či už smerom hore alebo dole bude už len v jej rukách určitú historickú dobu. Preto školiť mladých je veľmi dôležité.