hmm, môj názor je taký že piano vzniklo ako výsledok nejakého "brainstormingu" ako by sa dalo vytrieskať z tisícov kliknutí a tisícov čitateľov komentárov nejaké to euro navyše. Keď si zainteresovaní zrátajú na konci sledovaného skúšobného obdobia, potom uvidia - podľa môjho názoru - že sa mýlili. Slovensko nie je taký mediálno - intelektuálno - finančnícky pupok sveta, aby tento nápad, ak by jeho zriaďovateľom prinášal signifikantný profit, nebol realizovaný tam, kde sa točia ozajstné peniaze, kde je ozajstná čitanosť ozajstných novinárskych osobností a kde je ozajstný mediálny trh. 30 tisíc eur je podľa môjho názoru fiasko. Zvlášť, ak sú v tom zahrnuté aj celoročné predplatné a peniaze sa delia 9 ! Navyše, v mienkotvorných médiách zriaďovatelia potrebujú aj čítanosť, aby mali myšlienky komentátorov aj dosah na verejnosť, čo môže pre majiteľov médií mať niekedy väčšiu cenu ako okamžitý finančný profit.