Meddzi BA a Žilinou chodí do Piešťan aj rýchlik Považan a z Trenčína ešte REX. 42 km do Piešťan prejde za 23 minút, z toho ešte 2 min. stojí v Pov. Bystrici. Šiel som ním, medzi stanicami ide 160 km/h.
Meddzi BA a Žilinou chodí do Piešťan aj rýchlik Považan a z Trenčína ešte REX. 42 km do Piešťan prejde za 23 minút, z toho ešte 2 min. stojí v Pov. Bystrici. Šiel som ním, medzi stanicami ide 160 km/h.
To je zdržanie pre 15 ľudí a zrýchlenie pre zvyšných 500. Volá sa to pásmová obsluha a funguje to tak všade vo vyspelom svete.
Koľko % zo železníc je v súkromných rukách? Zistíš ľahšie ak si upresníš na "koľko % z majetku železníc..." Lebo po liberalizácii nákladnej dopravy prebehla jej skrytá privatizácia. Cestou odpredaja "nadbytočného majetku", nehnuteľností, zariadení, vozidiel za cenu šrotu, kupovania rušňovodičov, lukratívnych prepráv... Manažeri si súbežne vybudovali firmu a potom do nej prešli - aj so zákazníkmi. Algoritmus podobný zdravotníctvu, presne ako píše kalioskop.
Zato do Komárna jazdil s dotáciami rád. Bez výberového konania a monopolne, vtedy po konkurencii nevolal. Ani v Čechách, kde si vtedy postavil biznis na preplácaní študentských zliav.
Progresívny matematik ready: 33 % je väčšina.
Ďalší agitprop z prostredia virtuálej reality pani politručky. Alebo čo sa babe chcelo, to sa babe snilo...
Newspeak Pravdy: Výmena vedenia štátnych organizácií je "prepúšťanie odborníkov". Keď to ale robí pravica, tak je to "očista štátnej správy" a je tak prirodzená, že sa o tom ani nepíše. Prečo? Lebofico!
Newspeak Pravdy: Organizačné zmeny ľavicovej vlády sú odsúdeniahodným "prepúšťaním odborníkov". Keď ich robí pravica, tak je to chvályhodné a potrebné "zoštíhlenie verejnej správy". Prečo? Lebofico!
Borisa Lattu som radšej nespomenul, ten sa asi obracia v hrobe.
Ak by sme porovnali, že cestujúci sa musí dostať z centra Bratislavy do centra Košíc, lietadlom by to mohlo trvať približne dve a pol až tri hodiny,“ zrátal odborník.... Podľa Mateja bude úspora času pri ceste lietadlom ešte menšia. „V dopravnej špičke treba počítať niekedy aj s hodinou na cestu na letisko... Táto celková doba by sa tak vyšplhala na približne štyri hodiny,“ hovorí odborník na dopravu.
Na každý riadok Ondrejových nezmyslov hlavne zdôrazniť, že pokadník z SDKÚ je "odborník na dopravu "a článok je hotový.
"pripomína riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo (IDH) Ondrej Matej". Hlavne však bývalý pokladník skrachovanej SDKÚ, pre Pravdu proste "odborník". Politická fosília, udržiavaná v povedomí červenými denníčkami.
Chceli "získať zadarmo čo najviac paliva..." niektorí získali aj kremáciu zdarma.
Štvorkolkári sa preháňali po územiach v 2. stupni ochrany aj za vlády pravicovej junty. Či to robili v rozpore či v súlade so zákonom je z pohľadu výsledku relevantné. Robili to, lebo mohli. Stráž prírody maximálne tak buzerovala hubárov a turistov 4. a 5. stupni, ak šliapli mimo chodníka. Nech pán Barát prinesie štatistiku motorkárov, ktorí dostali pokutu za jazdu v 2. stupni za éry pravicovej junty. Potom nech to úžasné číslo rozpočíta na 3,5 roky a výmeru CHKO. Ak pán Barát píše na margo buzerácie včelárov a rybárov, že "toto všetko sa už dnes dá jednoducho vyriešiť", nech napíše, prečo sa to teda jednoducho nevyriešilo za ministrovania kotolníka a jeho mimovládkových "odborníkov", za ktorými tu pán Barát nedávno ronil krokodílie slzy. Asi nestíhali, lebo potrebovali vyplácať stovky dohodárov...
Tú už vyriešili pred 80 rokmi, pri nejakom Stalingrade...
:-)). Inak vidno, že Nemci nečítajú, Pravda už predvlani písala že Rusom dôjde o 14 dní munícia...
USA im odpočúvali Angelu, vyhodili do vzduchu nordstream, migranti ich hlušia, ale sú v konflikte s Ruskom.
Ona mala smolu, že IT skúsenosti nadobudla v OS Speybl &Hurvinek, ktorý je zatiaľ málo rozšírený.
Strašná škoda, že odbornosť tohoto experta ocenili vo voľbách už len osadníci a svako.regan.
"kritizujú fakt, že ide o manažéra bez skúseností". Čo v prípade referentky pezinského MsÚ nevadilo. Samozrejme ani u ministra financií, ktorý nerozumel ani rodinnému rozpočtu.
Odporúčame