A majú stále poháňané obe nápravy, alebo zapínajú predok aledo zadok podľa potreby?
A majú stále poháňané obe nápravy, alebo zapínajú predok aledo zadok podľa potreby?
A čo potom podľa teba má? Má stále poháňané obe nápravy To čo zapínaš jednou s pák je uzávierka medzinápravého diferenciálu a druhou redukciu.
V čase svojho vzniku to bolo celkom luxusné auto oproti takému "gazíku".
O tom asi málokto vie, že aj v Japonsku majú svoj Niva klub. Mimochodom bolo to jediné ruské auto, ktoré sa tam predávalo.
Porovnaj si ostatné, povozy s permanentným pohonom 4x4. Tá spotreba je veľmi podobná
Dávali sa 1,9 dizle od Peugeota a boli aj verzie TD,
By si sa čudoval, ale v čase vzniku sa Niva stala hitom na "západe", kde mimochodom išla väčšina jej vtedajšej produkcie.
Nevie niekto, ako dopadol yo-mobil? Svojho času okolo toho bolo veľké haló, že to mal byť najlacnejší elektromobil. Vraj mali na to aj nejaké objednávky http://www.hybrid.cz/novinky/e-mobil-ekologi…
On to bol predvojnový Opel Kadett, ale nevadí
A nebol to náhodou Moskvič a model 400?
Rusi hovoria "Кто на классике не ездил, машину водить не умеет"
тест драйв takto si to chcel? :-)
To isté by sa dalo povedať o Škode a VW. Lebo koncern
Pozri si súčasnú produkciu GAZ -u, nemyslím, osobáky, tie sú už asi nenávratne minulosťou, ale úžitkové. Súčasnú šéf AvtoVAZ-u predtým pôsobil v GAZ-e
Ale pre japonský trh myslím že nie je určený. Skôr pre rusky a rozvojové trhy
Ten Datsun je len Glanta s iným ksichtom. Tiež Datsun Mi-Do - Kalina 2
Tie ich to splnia tiež. Keď projektovali Grantu, tak chceli kúpiť licenciu na motor renault, ale zistili, že je zložitejší, ako ten ich a parametre tiež nemá ktovie aké. Len tak na okraj, platformu Kaliny kupil od AutoVAZu Renault.
Hej, tam to vyzerá ako by mal predaj áut len ako krytie inej činnosti...
Tie LADY s wankelom sa aj reálne vyrábali, ale boli určené pre KGB a podobné žložky
Odporúčame