Jasné. Idioti milujú vyhrážanie sa. To je také smerácke.
Jasné. Idioti milujú vyhrážanie sa. To je také smerácke.
V USA sa predalo v 2024 15,9 milióna osobných áut a dodávok. Importovaných bolo 7,7 milióna áut - 48,5%. Otázka je ešte aj to, koľko % dielov na autá vyrobené v USA je dovážaných zo zahraničia.
Takže je celkom reálne, že autá v USA zdražejú o 20% a importy sa znížia o 20-30%. Z EU a Slovenska sa vyvážajú väčšinou luxusné autá a luxusu sa dopyt znižuje menej ako lacnému tovaru.
Strašné, Ursula ti ešte neoznámila protiopatrenia?
Protiopatrenie proti čomu? Proti nejakému Trumpovmu výlevu na sociálnej sieti?
Ruské suroviny lacné neboli a nie sú. Navyše sú to krvavé suroviny.
Ak to Trump skutočne urobí a zavedie 30% clá v podstate na importy z celého sveta, bude to zaujímavý ekonomický experiment na účet bežných Američanov. Bude to znamenať explóziu cien, zníženie dopytu po tovaroch a hospodársky pokles.
Pre primitíva ktorý ničomu nerozumie ako si ty je tá otázka jednoducháAk zatvára VW nejaké výrobné závody v Nemecku, tak je to kvôli vyšším nákladom na pracovnú silu ale hlavne kvôli nedostatku pracovnej sily v Nemecku.
Na okraj: Priemerná mzda zamestnancov vo VW Bratislava (bez manažmentu) je viac ako 2700 EUR. Napríklad v Rakúsku je priemerná mzda cca 2800 EUR, na Slovensku 1700, v Nemecku 4300.
Zisk im produkujú koncoví zákazníci a konštruktéri, technológovia a marketing.
Výrobný závod žiadny zisk neprodukuje.
Lenže Trump a jeho poradcovia neustále šermujú s DPH... takže zrejme nechápu/nechcú chápať princíp fungovania DPH. Počul som aj o požiadavkách zrušiť DPH na US-tovar.
Petrík, ty si taký hlupáčik, ktorý nechápe čo je a ako funguje DPH. Vypisuješ sprostosti, ktorým ani ty sám nerozumieš.
Trump prezentuje zavedenie ciel ako daň, ktorú budú platiť exportéri. Netuším, či je taký blbý alebo to len hrá, ale každému trochu vzdelanému človeku je jasné, že platiť to budú americkí spotrebitelia.
Štát si peniaze požičiava - dotácie na plyn sú prežraté drahé úvery zo zahraničia.
Ale za svoje.
Na akom koči by sme ho povozili? Na BMW, VW alebo Mercedese?
Súhlasím do bodky "Slovensko ešte nikdy nebolo v takej krízovej situácii, ako je teraz". Uviedol to na sobotňajšej tlačovej besede premiér Robert Fico.
Sme v takej situácii preto, lebo vládne totálne neschopná smerácka banda na čele so šialeným Ficom.
Napíš mi prosím to, na čo som sa pýtal. Čo vyštudovali a robili celý život tie dve smerácke hnidy Blaha a Kaliňák, aby sme to porovnali s človekom, do ktorého sa navážajú.
Wolfram Kirchert, je vyštudovaný inžinier (vyštudoval letecké a kozmické inžinierstvo, následne absolvoval postgraduálne štúdium priemyselného inžinierstva) a inžinier ekonómie. Viac ako dvadsať rokov pracoval pre značku Porsche. Má skúsenosti v oblasti produkcie a projektového manažmentu, pričom pracoval v rôznych riadiacich funkciách, okrem iného aj ako vedúci riadenia externej zákazkovej výroby. Viedol tím výroby produktovej rady a modelov Boxster/Cayman. Od roku 2018 zodpovedal v Porsche ako vedúci plánovania výroby za produktové a procesné plánovanie naprieč všetkými závodmi a produktovými radmi.
Napíšte mi prosím, čo vyštudovali a v živote urobili tie dve otravné smerácke hnidy, nech to porovnáme.
Blaha a malý Kaliňák nie sú predstavitelia štátu.
Všetci živnostníci, zamastnanci štátnych inštitúcii závidia zamestnancom nadnárodnej spoločnosti VW ich pracovné podmienky aj odmeňovanie.
Najhoršie na tom je, že smerácki paraziti už začali útočiť na ľudí z najvyšších priečok reálneho biznisu. Títo dvaja tajtrlíci, Blaha a Kaliňák, ktorí nikdy v živote nič užitočné nerobili otravujú človeka, ktorý riadi najväčší priemyselný podnik.
Balkánci zadar a miloslavovič by mali pakovať domov na Balkán...
Nerozumiem tomu plaču... veľkým pekárňam na Slovensku rástli v posledných rokoch tržby aj zisky...
Fico a Fantozzi teraz hodili slovenským výrobcom potravín na krk transakčnú daň, zvýšili všetky možné poplatky ... a spotrebiteľom (rodinám s deťmi) zobrali peniaze. Takže idem na nákup do Kittsee, kde nakupujú roduverní Slováci, možno stretnem aj Martinku.
Odporúčame