Diesle ‘melú‘ z posledného! Odpisujú ich politici aj zákazníci
Turbobenziny maju velku nevyhodu v spotrebe paliva. Akonahle sa jazdi sviznejsie alebo so Skodou Rapid 1.2 TSi 190 km/h na nemeckej dialnici, clovek daleko nepride a vyprodukuje CO2 za 2 diesle (rapidka mi vytiahla podla Waze az na 200 km/h so spotrebou okolo 20 l/100 km).
Osobne mam VW Sharan 2.0 TDi so 125 kW. Potrebujem velke auto kvoli 3 detom a vykon kvoli kamionom na Donovalom. Aku alternativu mi ponukaju male elektromobily ci male alebo aj vacsie benzinove auta? Ak by som mal denne jazdit 40 km do skolky a naspat s benzinovou verziou tohto auta, okrem toho, ze ziadneho spomalovaca nepredbehnem budem mat spotrebu nie 6 l/100 km ale minimalne 10 l /100 km (pri mojom jazdnom style skor 13 l /100km).
Nie som jediny, ktory riesi tento problem a ine ako VW Sharan nie je pre rodiny s 3ma malymi detmi ani pouzitelne. Do buducna planujem dokonca z 5 miestneho presedlat na 7 miestne, ale teraz vozim este aj kocik v kufri.