Žlč? Definíciou dumpingu? Hm. ako myslíš.
Ja plačem? Asi nie si normálny, mňa internetové diskusie nedojímajú, fakt nie. A nejaký Regiojet mi je ukradnutý, keďže vlakom nepotrebujem cestovať.
Píšem o princípe. Mimochodom, ak teraz fungujú IC s pôvodnými alebo dokonca s nižšími cenami, opäť ide o dumping.
izlato.sk
pozitiva
priateľke som zakúpil na Vianoce šperk - náušničky z bieleho zlata s perlou. Po dvoch týždňoch nosenia sa jej samovoľne stratila jedna perla z náušnice. Reklamácia nebola uznaná. Vyjadrenie o reklamácii Vám účelovo príde vo forme znaleckého posudku!!! Lajdácky spracované šperky. Za posledné dva roky som u nich nakupoval asi 2 x. Vždy bol šperk vyslovene nekvalitne vyrobený – lajdácke prevedenie. O úrovni učňa SOU nemôže byť ani reč. iZlato nikdy viac. Hanba podobným šmelinárom.
izlato.sk
Ďalej prsteň, ktorý mi poslali bol síce o číslo väčší, ale aj tak nezodpovedal štandardným mieram,preto sme ho chceli dať zmenšiť v zlatníctve, čo tiež nebolo možné lebo zlatník sa vyjadril, že v prsteni CHÝBA PUNC a to čo tam je, je úplne neidentifikovateľné tak isto chýba rýdzostné číslo, čo pravdepodobne značí, že ani nejde o zlato, ale o nejaký šmejd. Bol to môj prvý a posledný nákup v tomto obchode a vôbec neodporúčam.
Samozrejme som ich kontaktovala a pani v mene spolocnosti priznala chybu, ale zaroven neboli schopni ziadnej napravy. Nakoniec vypustila z ust, ze je moja vina ze som ich den pred dorucenim nekontaktovala o tom, ze na striebro negraviruju. Ja som ich mala kontaktovat a informovat sa, ze informacie, ktore poskytuju na stranke su klamlive a zavadzajuce. V zivote som sa s takymto pristupom nestretla.
Cez izlato.sk som nakupovala prvy a poslednykrat. Prvy sok ma cakal ked som zistila, ze to co bolo v cene vyrobku nebolo uskutocnene. Na stranke uvadzali moznost gravirovania, ktore mam zapocitane vo fakture pricom na naramku ziadne gravirovanie nebolo. Je to absolutne zavadzanie spotrebitela, co predstavuje porusenie zakona, pretoze bez gravirovania by som si za taku cenu naramok nikdy neobjednala. Dalsim sokom bol fakt, ze naramok bol poskrabany, cim porusili dalsi zakon o dodani vyrobku prislusnemu popisu kvalite.
smerácky brigoš:
Akciu zaštiťuje Erik Tomáš spolu s dojičkou Vaľovu.
Váš SMER-SD.
Jediné vysvetlenie, ktoré možno odvodiť od obsahu tvojho príspevku k téme zneužívania zverenej osoby, je osobná skúsenosť.
Dumping ZSSK = dumpingové ceny štátneho prepravcu. Možno to ešte celkom dobre nechápeš, ale keď je niečo v strate a štát to dotuje, jedná sa o dumping.
________
Pre menej chápavých s vysvetlením:
DUMPING spočíva v tom, že sa tovar alebo služba predáva za cenu, ktorá je výrazne nižšia ako hladina ceny ekvivalentného tovaru alebo služby na danom trhu, prípadne nepokrýva ani náklady vynaložené na tovar alebo službu.
Dumping ZSSK = dumpingové ceny štátneho prepravcu. Možno to ešte celkom dobre nechápeš, ale keď je niečo v strate a štát to dotuje, jedná sa o dumping.
________
Pre menej chápavých s vysvetlením:
DUMPING spočíva v tom, že sa tovar alebo služba predáva za cenu, ktorá je výrazne nižšia ako hladina ceny ekvivalentného tovaru alebo služby na danom trhu, prípadne nepokrýva ani náklady vynaložené na tovar alebo službu.
Takže už máme aj kategóriu IC, v ktorej sa dá vytvoriť monopol?
:-)
Zrušenie IC vlakov znamená "monopolizovat spojenie hlavneho mesta s druhou najdolezitejsou metropolou v krajine"...
Ešte nejakú hlúposť, nech sa pobavím.
Trúba, a kto zrušil svoje vlaky?
Isto máš na mysli zrušené IC. Ostatné fungujú a fungovali ďalej a obsluhovali celé Slovensko.
Ale pokojne obdivuj jednoduchého Danka.
Aký to je pre teba teda pocit, keď žiješ ako otrok?
Danko: „Vybral si iba ziskové hrozienka. Slovensko nepotrebuje takýchto špekulatívnych podnikateľov, ktorí to, čo nie je až tak lukratívne, nechajú na štát a vyberú si vopred iba istý zisk a profit.“
FAKTY: RegioJet po príchode na linku Bratislava – Košice prerobil za prvý rok podľa oficiálnych údajov 5,5 milióna eur.
...
Ale inak je Danko v poriadku, nie? Veď prečo by sa podnikateľ snažil o lukratívne zákazky a zisk... Danko predsa celý život produkuje IBA STRATU... Ibaže by nie. A produkuje len stratu - pre štát = Lesostav, "právne" služby pre Raču, atď...
„Ak česká spoločnosť kritizuje podporu našich vlastných vlakov, nech ukáže jediného slovenského prepravcu, ktorý má v Českej republike také podmienky a monopol na prioritnej trase medzi dvoma najväčšími mestami v štáte, ako mal práve RegioJet. Také podmienky pre súkromníka na úkor vlastných štátnych činností neurobil žiaden európsky štát.“
...
RegioJet skutočne nemôže ukázať Andrejovi Dankovi žiadneho slovenského dopravcu, ktorý by podnikal podobne ako RegioJet, pretože ani žiadny neexistuje. V osobnej doprave u nás pôsobí maximálne tak Čiernohronská železnica, ktorá jazdí parnou lokomotívou ako atrakcia pre turistov, prípadne ďalšie podobné spolky železničných nadšencov.
Klamár a tunelár Danko:
1.
DANKO: „My sme RegioJetu na Slovensku nezakázali podnikať a ani sme ho nevyzvali na to, aby opustil krajinu.“
DANKO: „Neznášam tie žlté vlaky a autobusy. Radšej mám tie naše. Žlté vlaky a autobusy musia ísť preč.“
2.
DANKO: „Rozhodnutím stiahnuť štátne IC vlaky z tejto trasy, ktoré prišlo v minulosti, dostal súkromník k dispozícii absolútny monopol.“
FAKTY: Vlaňajším zrušením IC vlakov na trati do Košíc získal RegioJet skutočne monopol, ako hovorí Danko, ale len v kategórii vlakov InterCity.
3.
DANKO: „Slovenská národná strana sa nemôže a ani sa nebude prizerať na rozklad a demolovanie posledných štátnych činností.“
FAKTY: Nie je jasné, o čo opiera Danko tvrdenie, že prichádza k „demolovaniu posledných štátnych činností“. Štát dlhodobo zabezpečuje absolútnu väčšinu železničnej osobnej dopravy na Slovensku.
Ratifikácia Dohovoru a ďalších dokumentov tebe asi nič nehovorí...
Odporúčame