Východ Čínou aj Tchajwanom, JAPONSKOM VIETNAMOM KOREOU Juznou vyhrá túto ekonomickú vojnu nad záadaom EU- Europou a Severnou Amerikou , Tu ak sa aj nejaká fabrika stavá tak začínajú nekonečné procesy skupovania pozemkov, posudzovania vplyvov, vybavovania povolení, potom presun techniky po našich úzkych cestách kedy tradične odstavia úseky ako Strečno ap. V Číne na väčšinu z toho kašlú a stavajú megastrojmi - hotové to majú za rekordné časy, v Čine stojí 1kW elektrickej energie na verejných nabijackach okolo 25ct, na veľa miestach je dokonca zadarmo. To že pochádza výroba elektrickej enegie v Čine hlavne z uhoľných baní . Nemecku alebo v Rakúsku stojí 1kW na verejnej nabijacke medzi 60-90ct. Spotreba auta vrátené strát pri nabijani je okolo 22 kW na 100km.
Ďalším faktorom je to, že z predaja PHM su v EU dotované stavby ciest. Čo pri elektromobility nemas.
Najprv si zrátam prevadzku elektromobilov a potom píš nejaké závery. Popripade sa pozri Švédsko ich Atomobilky SAAB, Volvo,