Vodici nie sú priskrukovaní .... k miestu zakázky ale sú priskrutkovaní k firme k pracujú. Ariva má dosť vodičov taká je pravda...V nitre...
Vodici nie sú priskrukovaní .... k miestu zakázky ale sú priskrutkovaní k firme k pracujú. Ariva má dosť vodičov taká je pravda...V nitre...
NITRA. Nový dopravca Transdev Morava priviezol koncom októbra do Nitry prvý modrý autobus, ktorý bude od januára 2022 jazdiť na linkách MHD v NITRE.
Mestskú autobusovú dopravu bude od nového roku prevádzkovať Transdev Morava. Vodičov prevezme od Arrivy Nitra
Čo je to za debilizmus?
Sú zamstatnci Arrivy. Nech okamžite nastupia do Bratislavy!!!!! Transdev nech si hlada vodicov v Turecku!
A Ako dopadla nákladná ČSAD 802, Bratislava na Komárňanskej ceste ? Zničili ju..... tiež dali nákladnú prepravu zahraničným prepravcom / hlavne nemcom / ale zaujimave že na nemeckych kamionoch sú rumuni srbi, chorvati bosniaci albanci kosovcani / a slovákov zničili....
Obávam sa že po 10 rokoch nevrátia Bratislavkú župu tomu komu patrí ČSAD 801 Bratislava čiže Slovak Linesu....
A slovenskí vodiči sa musia kvôli vám túlať po Norsku, Švedsku, dansku, Anglicku, Holandsku....
Z hladiska vyššieho princípu ktorý je nad zákonom ten kšeft patrí ČSAD čiže Slovak lines-Bratisava
Ani nemci by nedovolili aby ČSAD čiže Slvak Lines-Bratislava jazdila v Berlinskej župe... Na to si môžte zobrať jed.
1952 1960 Československá štátna automobilová doprava, národný podnik Bratislava (ČSAD, n. p. Bratislava)
1960 1963
1963 júl 1989 Československá štátna automobilová doprava, národný podnik Bratislava
júl 1989 december 1993 Československá automobilová doprava, štátny podnik Bratislava
január 1994 január 1996 Slovenská autobusová doprava, štátny podnik, Bratislava
január 1996 september 2001 Slovenská autobusová doprava Bratislava, štátny podnik
september 2001 február 2007 Slovenská autobusová doprava Bratislava, akciová spoločnosť; v skratke SAD Bratislava a. s.
marec 2007 súčasnosť Slovak Lines, a.s.
Hladame prioritne slovenských vodičov slovenskej národnosti lebo sú s nimi veľmi dobré skúsensti!
Voľné pracovné miesto VODIČ AUTOBUSU V NÓRSKU - NOVÉ POZÍCIE V BERGENE, OSLO, TRONDHEIM, TROMSÓ ale aj inde po celom NÓRSKU!!!!
Jazykové znalosti: Základy anglického jazyka!
(Ref. č. ... Ponúkaný plat (základná mzda):, 2400 - 3000 EUR.
Arriva:
Ponúkaný plat (brutto): 4,9 €/hod. základná zložka mzdy
+ možno pohyblivá zložka mzdy.
za toto vám bude robiť len Turek!
Vrabce čvirikajú, že Arriva platí vodičov mizerne a ohýbajú v podmienkach pre vodičov, čo sa dá miestami až za hranicu povoleného a preto vedia dať nižšie ponuky a berú trh. Že vraj aj tu odbory nechcú, odborárskych funkcionárov už duplom nie, aj keď sú to zároveň vodiči. A tí blbí vodiči im to nechcú zobrať. No toto. Arriva je vo vojne s odbormi taká je prevda.... A preto :"Odbory vravia vodičom nie!!!! neberte to!!!!"
čiže napíšeme to takto samotná Arriva je si na vine sama že má nedostatok vodičov
Je všeobecne známe že jej vodiči sú kosovský albánci.... moldavčania..... ukrajinci.... srbi... rumuni... bulhari... macedonci......
ale hlavne a podržte sa hlavnou zložkou sú v zahraničí TURCI!
VODIČ/ VODIČKA AUTOBUSU
ARRIVA Liorbus, a.s. hladá vodičov
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, dohodou
Termín nástupu: ihneď/ dohodou
Ponúkaný plat (brutto): 4,9 €/hod. základná zložka mzdy
+ možno pohyblivá zložka mzdy.
Arriva v septembri poslala médiám fotku autobusov s českými EČV /???? žeby český majiteľ autobusov?/, ktoré má pripravené pre Bratislavský kraj.
Bratislavský župan priznáva, že výpadky v prímestských autobusových spojoch sú príliš veľké. Manažérov Arrivy si vraj predvoláva „na koberec“.
Z obce Veľké Úľany pri Sládkovičove pravidelne cestujú desiatky detí do škôl v Bratislave. Tento pondelok sa im doprava nebývalo skomplikovala. Dcéra Veroniky Košťálovej Tornyaiovej najprv viac než hodinu čakala na zastávke autobusu. Zbytočne.
„Napokon sme ju museli odviezť autom, a aj to sa nám podarilo len vďaka tomu, že sme si preventívne zobrali prácu z domova. Niektorí rodičia túto možnosť nemali, takže ich deti sa na vyučovanie nedostali,“ hovorí Veronika.
Zmätky súvisia so zmenou dopravcu. O polnoci na 15. novembra prestala prímestskú prepravu zabezpečovať Slovak - lines čo je bývalá ČSAD ktorá prepravovala týchto ľudí okolo 80 rokov!!!!
Brandenbursko je to okolie Berlina ale bez Berlina... Brlin je samostatny kraj....
ale po starom sa hovori obidvom krajom jednoducho Prusko....
Hladame prioritne slovenských vodičov slovenskej národnosti lebo sú s nimi veľmi dobré skúsensti!
Voľné pracovné miesto VODIČ AUTOBUSU V NÓRSKU - NOVÉ POZÍCIE V BERGENE, OSLO, TRONDHEIM, TROMSÓ ale aj inde po celom NÓRSKU!!!!
Jazykové znalosti: Základy anglického jazyka!
(Ref. č. ... Ponúkaný plat (základná mzda):, 2400 - 3000 EUR.
Hladame prioritne slovenských vodičov slovenskej národnosti lebo sú s nimi veľmi dobré skúsensti!
Voľné pracovné miesto VODIČ AUTOBUSU V NÓRSKU - NOVÉ POZÍCIE V BERGENE, OSLO, TRONDHEIM, TROMSÓ ale aj inde po celom NÓRSKU!!!!
Jazykové znalosti: Základy anglického jazyka!
(Ref. č. ... Ponúkaný plat (základná mzda):, 2400 - 3000 EUR.
Opýtam sa takto:" Dovolili by napríklad Nemci aby Slovak Lines zabezpečovala dopravu v Berlínskom kraji.? v okolí Berlína?....
Opýtam sa takto:" Dovolili by napríklad Nemci aby Slovak Lines zabezpečovala doprovau v Berlínskom kraji.? v okolí Berlína?....
Z hladiska vyššieho princípu ktorý je nad zákonom ten kšeft patrí ČSAD čiže Slovak lines-Bratisava
1952 1960 Československá štátna automobilová doprava, národný podnik Bratislava (ČSAD, n. p. Bratislava)
1960 1963
1963 júl 1989 Československá štátna automobilová doprava, národný podnik Bratislava
júl 1989 december 1993 Československá automobilová doprava, štátny podnik Bratislava
január 1994 január 1996 Slovenská autobusová doprava, štátny podnik, Bratislava
január 1996 september 2001 Slovenská autobusová doprava Bratislava, štátny podnik
september 2001 február 2007 Slovenská autobusová doprava Bratislava, akciová spoločnosť; v skratke SAD Bratislava a. s.
marec 2007 súčasnosť Slovak Lines, a.s.
Vrabce čvirikajú, že Arriva platí vodičov mizerne a ohýbajú v podmienkach pre vodičov, čo sa dá miestami až za hranicu povoleného a preto vedia dať nižšie ponuky a berú trh. Že vraj aj tu odbory nechcú, odborárskych funkcionárov už duplom nie, aj keď sú to zároveň vodiči. A tí blbí vodiči im to nechcú zobrať. No toto. Arriva je vo vojne s odbormi taká je prevda.... A preto :"Odbory vravia vodičom nie!!!! neberte to!!!!"
čiže napíšeme to takto samotná Arriva je si na vine sama že má nedostatok vodičov....
Je všeobecne známe že jej vodiči sú kosovský albánci.... moldavčania..... ukrajinci.... srbi... rumuni... bulhari... macedonci......
ale hlavne a podržte sa hlavnou zložkou sú v zahraničí TURCI!
VODIČ/ VODIČKA AUTOBUSU
Pre našu spoločnosť: ARRIVA Liorbus, a.s.
Miesto výkonu práce: Liptovský Mikuláš, Dolný Kubín, Námestovo, Trstená, Ružomberok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, dohodou
Termín nástupu: ihneď/ dohodou
Ponúkaný plat (brutto): 4,9 €/hod. základná zložka mzdy
+ možno pohyblivá zložka mzdy.
Z hladiska vyššieho princípu ktorý je nad zákonom ten kšeft patrí ČSAD čiže Slovak lines-Bratisava
1952 1960 Československá štátna automobilová doprava, národný podnik Bratislava (ČSAD, n. p. Bratislava)
1960 1963
1963 júl 1989 Československá štátna automobilová doprava, národný podnik Bratislava
júl 1989 december 1993 Československá automobilová doprava, štátny podnik Bratislava
január 1994 január 1996 Slovenská autobusová doprava, štátny podnik, Bratislava
január 1996 september 2001 Slovenská autobusová doprava Bratislava, štátny podnik
september 2001 február 2007 Slovenská autobusová doprava Bratislava, akciová spoločnosť; v skratke SAD Bratislava a. s.
marec 2007 súčasnosť Slovak Lines, a.s.
Vrabce čvirikajú, že Arriva platí vodičov mizerne a ohýbajú v podmienkach pre vodičov, čo sa dá miestami až za hranicu povoleného a preto vedia dať nižšie ponuky a berú trh. Že vraj aj tu odbory nechcú, odborárskych funkcionárov už duplom nie, aj keď sú to zároveň vodiči. A tí blbí vodiči im to nechcú zobrať. No toto. Arriva je vo vojne s odbrormi taká je prevda.... A preto :"Odbrory vravia vodičom nie!!!! neberte to!!!!"
čiže napíšeme to takto samotná Arriva je si na vine sama že má nedostatok vodičov....
Je všeobecne známe že jej vodiči sú kosovský albánci.... moldavčania..... ukrajinci.... srbi... rumuni... bulhari... macedonci......
ale hlavne a podržte sa hlavnou zložkou sú v zahraničí TURCI!
VODIČ/ VODIČKA AUTOBUSU
Pre našu spoločnosť: ARRIVA Liorbus, a.s.
Miesto výkonu práce: Liptovský Mikuláš, Dolný Kubín, Námestovo, Trstená, Ružomberok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, dohodou
Termín nástupu: ihneď/ dohodou
Ponúkaný plat (brutto): 4,9 €/hod. základná zložka mzdy
+ možno pohyblivá zložka mzdy.
Odporúčame