Verona a DPH-čku si z toho odpočítala???
Verona a DPH-čku si z toho odpočítala???
to čo predvádza USA je kšeft storočia - z 500 miliard pomoci:
cca 1/3 ostala nalepená u politikov doma v USA,
cca 1/3 boli staré zbrane, ktoré bolo takto lacnejšie zlikvidovať,
cca 1/3 sa prilepila na ľudí okolo Zelenského,
a celé to zaplatí Ukrajina a jej ľudia, keď okradnú o ich vlastníctvo.
Aj Remišová by nebola zlá voľba. Musí vedieť agent 007, aká je aktuálna DPHčka?
Kúp si auto z Číny a myslím, že Vás bude na Slovensku toľko, že to bude možné spočítať na jednej ruke chlapa, čo robí 20 rokov na píle...
Inak piesok je určite lacnejší na Sahare, ľad v Grónsku, benzín na Arabskom polostrove a tiež ich tam kupovať nepôjdem a ani 99,9% ľudí na Slovensku.
A čo má stúpajúci Dunaj s nárastom hladiny morí? Vybreženie Dunaja je bežná vec - po jarných dažďoch a roztápajúcemu sa snehu. Ten sa topí každý rok a záplavy sú každých 5 až 10 rokov. Proces topenia ľadovcov v Alpách už beží x rokov, ale nikdy to nebola primárna príčina vyliatia Dunaja z koryta.
Prečo zbytočne strašíte ľudí!
Ešte raz, pôjdeš si kúpiť auto do Číny? Aj keby a priviezol by si ho, doplatíš na daniach a cle...
Keď si otvoríš cenník, na ktorý si dal link, kukni na druhej strane posledné auto...
Pôjdeš si kúpiť auto do Číny? Koľko je z tých 380 t. áut vyrobených mimo EU, prevažne v Číne? Napriek dovozným prirážkam a clám, stále sú čínske elektrické autá lacnejšie ako autá vyrobené v EU. A tak sa dostávame to čo som písal na začiatku, odstavenie výroby spaľovacích áut a prechod na elektrické autá, dáva Čína Európe na frak aj vo vývoji elektrických áut.... Inak keď si pozrieš link, čo som poslal, tak pokles 18% bol za prvých osem mesiacov. Následne ku koncu októbra to boli -32%...
"Uz 1Q 2024 bolo podla BloombergNEF 64% modelov EV lacnejsich nez porovnatelne ICE.":
- Volvo EX30 v základe 39.960,- € / Volvo EX30 (4x4) 52.160,- €
- Lexus LBX v základe 33.900,- € / Lexus LBX (4x4) 41.900,- €
- Toyota Yaris Cross 4x4 Priemer Edition (plná výbava a pohon 4X4) 30.790 €... To žiadné elektrické auto v porovnateľnej výbave a s pohonom 4x4 nedá. Za usporené finančné prostriedky môžeš kupovať benzín niekoľko rokov.
citujem ťa:" ...elektromotorom, ktore su vyrazne lahsie a lahsie vyrobitelne"... Preto sú drahšie ako autá s konvenčným motorom?
Tvoje tvrdenie: "V Nemecku sa minuly rok registrovalo vyse 380 000 EV bez dotacii, to ma znamenat, ze je to nieco co "nikto bez dotácií nechce"?" - menej o 18% ako v roku 2023.
fakt, a kde všade si bol? Celá Ázia jazdí na spaľovacie motory. Hybridy alebo elektrické autá vidíš iba vo veľkých mestách. A sliepka, ktorá nosí zlaté vajcia som myslel celý automobilový priemysel. To, že strácame podiely na trhu je opäť dôsledok green dealovej politiky, lebo prostriedky na vývoj a modernizáciu niečoho fungujúceho (napr. spaľovacie motory) sa museli presunúť na nové projekty (napr. elektrické autá), ktoré nikto bez dotácií nechce (pozri prepad predajov v DE, po skončení dotácií). Inak dotácie nie sú nič iné, len krivenie a deformácia trhu. Ak by mal ich predaj fungovať na trhových princípoch, tak z elektrických áut, by sa najprv predávali malé mestské autá a veľké autá by možno mohli prísť neskôr. Aký zmysel má 2,5t. SUV v elektrike, ktoré prejde max. 400km? Nie je to auto vhodné na dlhé trasy a ani do mesta...
Autá sú viac ako 100 rokov, rozmach začal po I. svetovej vojne, obdobie 50.- 80.-té roky boli veľmi silné v rámci automobilizmu (bežne jazdili 6 a viac valcové motory) a neexistovali žiadne obmedzenia a reštrikcie ohľadne exhalátov. To čo hádžeš na autá je blbosť, ak by si napísal o potravinách, GMO poľnohospodárskej produkcii, herbicídoch alebo hnojivách - s tým by som plne súhlasil, ale tu si vedľa.
Ešte k tej plodnosti - pozri ako žijú mladý ľudia, ako nešportujú, sedia doma na HomeOfficoch, keď skončia prácu, sedia ďalej za PC, telefónami alebo NTB a hrajú hry, resp. celý ich sociálny kontakt je cez čety (česť výnimkám). Tam hľadaj problém.
napriek green dealu, pre nechápavých - odstavenie výroby spaľovacích áut a prechod na elektrické autá, dáva Čína Európe na frak aj vo vývoji elektrických áut.... Odstavíme si to čo vieme vyrábať, chceme vyrábať, to čo nevieme poriadne vyrábať a to čo si chce kúpiť asi 20% kupujúcich (samozrejme so zľavou s dotácie) ....
Čína nás preválcuje v technológiach pre elektrické autá a sami si zarežeme sliepku, ktorá nosila zlaté vajíčka (ekonomický motor Európy)!
Niekde bude chyba.
narodený v 1998, svet začal vnímať okolo rolu 2009 a nepochopil ho doteraz! Hééérec.
nájdi ho v pozvaní
pozvanie slovami: " Príďte v piatok do Kyjeva" je také slušné a diplomatické....
Valášek je odborník na všetko, ešteže ho máme. Truhlík II. - všade bol, všetko videl, len v psej ri..ti ešte nebol, ale už sa tam chystá!
čital si denník N? Ešte raz - skús chápať písaný text. To že niekde nie je niečo napísané, neznamená to, že to nie je napísané inde.
A čo sa týka Šimečku, ak ho trápi kam chodia Slováci na dovolenku, môže začať trápiť Slovákov, kto financoval jeho štúdium.
Máš pravdu z môjho to nebolo a vôbec ma to netrápi. Trápi to Šimečku, treba mu to vysvetliť. A keď si prečítaš článok, tak zistíš kto na to prišiel. Treba čítať aj chápať čítané...
Ak tam mohol ísť čitateľ Denníka N, prečo by tam nemohol ísť hocijaký iný občan SK, hoci aj premiér?
Pán Šimečka, koľko stálo Vaše štúdium v zahraničí a kto ho financoval?
máme námorné sily, napríklad:
novú loď Zemplín na Šírave, minulý rok ju doviezli s veľkou parádou z ČR,
pltníkov na Dunajci a na Váhu
Poriečnú políciu na Dunaji, prístav Bratislava a Komárno,
To Valaškovi stačí. Podľa neho je Zemplín lietadlová ľod
už prestaň húliť a práškovať, robí ti to koktail v hlave
Odporúčame