nevadí, dvoma fackami sa prekrúžkuje do parlamentu
nevadí, dvoma fackami sa prekrúžkuje do parlamentu
preto vtedy bolo policajtov asi dosť, teraz už nie sú kapacity - to povedal Hastrman.
Keď policajti v 2020 kontrolovali všetky prechody medzi okresmi, buzerovali ľudí a vytvorili obrovské kolóny, tak na to ich bol dostatok? Z toho vyplýva, že vtedy bol dostatok policajtov a teraz nie je, tak potom je chyba iba vo vedení polície, že PZ SR medzitým opustilo také množstvo policajtov. Hamran, potom to je tvoja chyba a sám si sa priznal, že to nezvládaš.
relatívne lacné a má to slušnú výbavu - súhlasím, ale ako to bude zo servisom a náhradnými dielami? Pamätám sa na začiatok Milénia, keď začali chodiť z Kórei a Tajvanu skútre, každá várka malá inú špecifikáciu, na náhradné diely sa čakalo aj tri mesiace a životnosť skútrov bola do 5. - 7.000 km. Rýchlo začali odpadávať diely kapotáže a servis bola nočná mora. Na cestách som ich nevidel dobrý 10 rokov, pritom japonské a európske skútre sa ešte z toho obdobia občas zjavia.
" Čo teda zachráni európske automobilky? Snáď len dovozné reštrikcie... "
Takže vinou svojich politikov a ich rozhodnutí, si Európa zareže vlastné automobilky a pre ich záchranu zavedie dovozné prirážky. Teda celé to zaplatia Európania vo zvýšených cenách produktov. Prachy sa nalejú do štátnych rozpočtov a tí politici, ktorí toto dopustili si tie prachy svojimi cestičkami rozkradnú. Tomu sa hovorí super biznis.
treba si otvoriť firmu s predlžovačkami. Na každom sídlisku aj päť pobočiek a človek je za vodou.
to sa môže stať le vo Francúzsku. Rovnaký symbol na kapote auta a aj rovnaká značka...
Americká ambasáda na Slovensku pred ich návštevou dokonca vydala bezpečnostné opatrenia, ktoré odporúča v rozmedzí od 31. mája do 4. júna obyvateľom dodržiavať. ?????
trafil som a nerozdávam osobné domienky, ale rady. Aj pre teba mám jednu, nájdi si iného kamaráta.
Šeliga, Šeliga, nie je potrebné tak často chodiť na návštevu k Sulíkovi. Tá Zuza má na Teba silný matroš a vypaľuje Ti to diery do mozgovne.
Momentálne v prevádzkových nákladoch vychádzajú elektromobily lacnejšie (ak sa dobíjajú z domácej zásuvky), ale to je len dočasné. Benzín a nafta sú aktuálne zaťažené spotrebnou daňou (cca 0,60 € / liter), ale elektrika spotrebnou daňou zaťažená nie je.
A čo sa stane v prípade, že poklesne podiel áut so spaľovacími motormi, poklesne dopyt a predaj nafty a benzínu a zo štátneho rozpočtu vypadne príjem zo spotrebnej dane z benzínu a nafty? A to sa nebavíme iba o nejakom milióne €...
Ako ministra hospodárstva, ktorého v agende bol slovenský priemysel, teda aj automobilky Vás to vtedy netrápilo? Len preto, lebo to bola agenda min. ŽP?
prečo o zákaze predaj spaľovacích motorov nekonal, keď bol minister hospodárstva? Teraz to vytiahol pár mesiacov pred voľbami... Nikto Ti nedá toľko, čo Ti politik môže sľúbiť!
Edo chce vyhrať voľby, Rišo chce vyhrať voľby, na čom títo chlapci fičia?
Škoda sama odháňa fleetových zákazníkov
to nie je konštrukčná chyba, ale vec znižovania emisií - olej 0W-20...
Inak mám druhú Škodu za sebou, ročný nájazd 50 - 60t. km a dolievam priebežne cca 1l oleja /7.500km.
Je potrebné ešte definovať aké staré autá sa dovážajú...
Ja napríklad zvažujem dovoz dvoj max. troj-ročného auta s nájazdom do 30t. km. Jednak preto, že na nové auto mám čakať minimálne 1/2 roka, pri niektorých automobilkách aj 1 a 1/2 roka. A ďalšie benefity sú, že autá sú väčšinou ešte v záruke a cena je podstatne zaujímavejšia ako na Slovensku.
stará pravda hovorí, čo nie je v aute, to sa pokaziť nemôže. Preto jazdím s hladkým benzínom, mením olej, sviečky a filtre. A že nemám cez 200 koní, stačí mi ich 150.
nechápem, prečo automobilky riešia takéto veci, miesto niečoho zmysluplného pre zákazníka.
Asi pred 1/2 rokom som čítal, že automobilky uvažujú nad tým: ako zákazník si zakúpim auto s napríklad vyhrievaným sedadlami, ale budem musieť platiť mesačný poplatok za jeho užívanie...
nebolo by lacnejšie a rýchlejšie zavrieť to čo sa doteraz urobilo a začať stavať nové rúry?!
Odporúčame