kto chce predať dieselové auto, tak je najvyšší čas. Na jar budú ich ceny výrazne klesať.
kto chce predať dieselové auto, tak je najvyšší čas. Na jar budú ich ceny výrazne klesať.
šup späť do školy a doučiť sa...
Ak aj zoberiem možnosť, že poľský článok bol vymyslený, ale za humnami mi lietajú rakety ako kolotoče v lunaparku, tak minimálne by mala mať poľská armáda na hraniciach neustále zapnuté radary, protivzdušnú ochranu a sledovať, či niečo náhodou nepriletí k nim. Samozrejme, otázka je či sa to robí aj u nás.
tiež možno čakajú, kedy sa Biden zobudí.
a myslíš, že Edo by konal ináč? Ten by už o piatej ráno stepoval pre americkou ambasádou, aby mohol popriať dobré ráno...
a mala byť položená ešte jedna otázka. Keďže Poliaci vedeli o týchto strelách - sledovali ich zo špeciálneho radarového lietadla, prečo ukrajinskú raketu nad poľským územím nezostrelila poľská armáda?
radšej väčšiu atmosféru, ako trojválcový motor s turbom. Ak v technike niečo nie je, tak sa to nemôže pokaziť.
Bohužiaľ áut s atmosférickým motor je na trhu ako šafránu, ale nájdu sa. Síce väčšinou Japonci - Mazda, Subaru, Toyota, ale dá sa vybrať.
keby v suteréne, tak by sa dalo vyjsť po schodoch. Tu nie je žiadna politická kultúra!
a čo tak najprv dokončiť celú diaľnicu cez Slovensko? Asi by si to slovenský motoristi viac zaslúžili. A ešte jedna poznámka, ak nebude diaľnice cez republiku v jednom kuse, tak pri Ružomberku si všetci budeme čerpať dva dni dovolenky...
ako ekologický nezmysel (zvýšené hodnoty CO2) a aj technické obmedzenia (problémy s hadicami, rozklad biozložky po určitom čase) opísali v článku, potom je tu ešte ďalší pohľad - ceny potravín výrazne stúpajú, sú krajiny kde ľudia hladujú a my tu "pálime" poľnohospodárske produkty (potraviny) v autách...
zato Remišová reklamovala v Markíze spôsob telefonického hlasovania, aby sme sa mali všetci lepšie...
zadržaním a umiestnením do CPZ-tky, štát prevzal za neho zodpovednosť
ak by bol doma v posteli, tak je to jeho problém, kedže zomrel v CPZ-tke, bol obmedzený na slobode, je to problém policajtov
prečo nebol v nemocnici, ale na CPZ-tke? Nad 3 promile je vysoké riziko otravy alkoholom. Zjavne si naša polícia nerobí svoju prácu, tak ako má.
zjavne netušíš ako funguje štát a samosprávy.
A ku kritickým úsekom, ak postavíš niekde stacionárny radar, tak vyzbieraš pokuty prvé dva mesiace, potom už domáci a všetci z okolia vedia, kde tie radare sú. Na inkriminovanom mieste v úseku cca 200m pribrzdia a ďalej pokračujú ako predtým. Viď stacion. radare na D1 pri NMV, Trenčíne, Dubnici a Ilave... Väčšina už je prázdna, len krabice.
To čo je treba, aby si polícia riadne plnila svoje povinnosti. Kedy si videl naposledy hliadku čo meria rýchlosť, alebo Ťa zastavili aby si fúkal? Ja som v tomto roku fúkal dvakrát, aj to cez víkend doobeda (zostatkový alkohol). V iný čas ani ťuk a to jazdím ročne cca 50t. km. Denno-denne merať rýchlosť, spolu s testom na alkohol, po pár dňoch sa cesty vyčistia od ožranov za volantom, nechať týždeň pauzu a opäť do akcie. Dočistiť šťastlivcov, ktorých sieť nezachytila a na Vianoce jazdíme všetci predpisovo a bez alkoholu. Je treba s tým niečo urobiť, rýchlo a efektívne, s tým čo už štát má k dispozícii.
nech ju má, ale v rámci svojích právomocí a nad občanmi svojej obce - preto je to SAMO - SPRÁVA. Zvrhne sa to ako pri inom prenose výkonu štátnej správy.
Napríklad v každej obci je iný výklad stavebného zákona a každá obec to vykonáva ináč. Taký bordel, ako je u nás v stavebnom konaní, nie je asi nikde na svete. Kto vlastní nehnuteľnosti vo viacerých obciach, ten to môže posúdiť. A toto hrozí aj s pokutami. Teraz platí, že niektoré pokuty vyrieši na mieste policajt a na niektoré musí zadržať vodičský preukaz a riešiť priestupky v správnom konaní. Kto bude v obci správny orgán? Ako zabezpečia, že posudzovanie priestupkov bude jednotné v rámci celého Slovenska. Ako bude zabezpečené, že občanovi danej obce nebude ponížená pokuta a "cudzincovi" nebude naopak prisolená...
Toto celé je teraz čistý populizmus, veľká bublina a za týždeň to nikto riešiť nebude, ľudia sa vykričia a karavána pôjde ďalej. Chvalabohu, lebo to čo by potom vzniklo by bola čistá katastrofa.
zamysli sa na tým, prečo má mať kontrolné a regresné funkcie obec - samospráva? Samospráva by mala mať dosah na občanov vo svojej obci a nie aj na všetkých, resp. na tých čo na cez ňu prechádzajú. Na to máme štátnu políciu, ktorá zjavne na to prdí. Prečo majú štátnych suplovať mestský policajti, ktorý na to nemajú vzdelanie a ani prostriedky? Samozrejme, že starostovia radare hneď nakúpia, lebo im budú generovať príjmy. Ale ak majú zakúpiť semafory na prechodoch pred školami, alebo aspoň osvetlenie nad prechody pre chodcov, tak na to nie sú finančné prostriedky. A tiež by to zvýšilo bezpečnosť na cestách v ich obci. Druhá vec, je prečo má každý každého kontrolovať? Taká kontrola nebola ani za socíku.
samozrejme že to starostovia chcú. Pred pár rokmi to zaviedli v ČR (meranie rýchlosti), prvé do čoho starostovia investovali financie boli radare a spravili si z merania rýchlosti a pokutovania finančný zdroj pre obec. Za pár mesiacov sa im investícia vrátila. Teraz je to už tak, že sú postavené úsekové radary a pokutu posielajú poštou.
presne tak, akékoľvek zhabaná vec je pre štát len príťaž. Zistite s ako dopadli zhabané autá a jachty po Frunim z BMG invest
v prvom rade by mala fungovať prevencia a hlavne kontrola. Je zjavné, že u nás sa vodičov s alkoholom v krvi nájde habadej. Ako často a v akom čase Vás zastavil policajt, aby ste fúkali? Mňa v tomto roku asi trikrát, vždy v sobotu alebo nedeľu doobeda (asi zostatkový alkohol) a na tom istom mieste. Ročne najazdím cca 50.000km, ale nikdy ma nezastavili večer, v noci, alebo cez týždeň.
Odporúčame