Je mi ľúto, aj keď som profitoval z tohto opatrenia, nemôžem ho považovať za systémové patrenie.
Je mi ľúto, aj keď som profitoval z tohto opatrenia, nemôžem ho považovať za systémové patrenie.
Do čoho sa ten sopliak vlastne vyzná ?
Tu pomôže jedine daňový automat. Podnikateľ sa môže dobrovoľne rozhodnúť akú uplatní.. Daňový automat spočíva v troch kategóriách, podľa výšky marže, ktorú chce podnikateľ prevažne uplatňovať vo svojom biznise. Základná daňová sadzba by sa použila pri marži od 0 do 50 %. Pri marži nad 50 % by sa daň zvýšila o 10 %. Naopak, pri marži pod 0 % /strata/ by sa neuplatňovala, prípadne by sa mohla odrátať od celkovej daňovej povinnosti ? Niečo ako záporná úroková sdzba.
Čo, vám to vyrazilo dych ? Nazrite do odpadových kontajnerov týchto reťazcov, kde sa vyhadzujú celkom zdravé potraviny len preto, že sa už neoplatí ich držať v regáloch. Tie by sa kľudne mohli použiť na charitu do rôznych domovou a spotrebovať obyvateľstvom na účet štátu. Štát aj tak mnohokrát pomáha rôznymi dotáciami, stimulmi, daňovými prázdninami a pod. zachraňovať firmy pred krachom, tak prečo by aj firmy nemohli raz začas pomôcť štátu ?
V skutočnosti štát zachraňuje banky.
Bol to nezodpovedný hazard. Ten šport je aj za dobrých podmienok nebezpečný a nemal sa vôbec konať.
Tu pomôže jedine daňový automat. Podnikateľ sa môže dobrovoľne rozhodnúť akú uplatní.. Daňový automat spočíva v troch kategóriách, podľa výšky marže, ktorú chce podnikateľ prevažne uplatňovať vo svojom biznise. Základná daňová sadzba by sa použila pri marži od 0 do 50 %. Pri marži nad 50 % by sa daň zvýšila o 10 %. Naopak, pri marži pod 0 % /strata/ by sa neuplatňovala, prípadne by sa mohla odrátať od celkovej daňovej povinnosti ?
Spýtali ste sa pána Mikuša, či by neprijal ponuku na kandidáta na funkciu prezidenta republiky ? Je to inteligentný, vzdelaný a pohľadný pán s politickými skúsenosťami, ktoré naposledy preukázal vo veľmi úspešnom a bezkonfliktnom príbehu vo VUC Trnava . Má krásnu a múdru manželku, ktorá by určite s veľkým obdivom zastala post prvej dámy nášho štátu.
Tak ako som to uviedol pri špeciálnej prokuratúre z princípu nesúhlasím ani so špeciálnym súdom. Nikto nie je tak špeciálny, aby si vyžadoval špeciálnu pozornosť.
Tam , kde zlyhá výchova a štátna politika, zariadi sa rodičovský dôchodok.
Súhlasím s pánom Dankom. Nikto nie je tak špeciálny a výnimočný, aby jeho konanie mohla posudzovať jedine nato zriadená osobitná špeciálna prokuratúra.
Spýtali ste sa pána Mikuša, či by neprijal ponuku na kandidáta na funkciu prezidenta republiky ? Je to inteligentný, vzdelaný a pohľadný pán s politickými skúsenosťami, ktoré naposledy preukázal vo veľmi úspešnom a bezkonfliktnom príbehu vo VUC Trnava . Má krásnu a múdru manželku, ktorá by určite s veľkým obdivom zastala post prvej dámy nášho štátu.
Podľa mojich prepočtov na získanie minimálneho dôchodku si potrebuje zamestnanec našetriť odvodom z minimálnej mzdy počas 45 ročnej prac. aktivity cca 100 000 .- €, aby prežil nasledovných cca 10 rokov z príjmom v sume minimálneho dôchodku z toho 3 roky v zariadení /1200.- €/m/. Ak chce , alebo musí občan ísť do predčasného dôchodku o desať rokov skôr, musel by si nešetriť do toho termínu ešte ďalších 60 000.- € v treťom pilieri so spravodlivým rizikovým príspevkom /napr. vojak, policajt, športovec, baník, baleťák / od zamestnávateľa vo výške 80 %.
Pre nenásytných podnikavcov by mohol štát zaviesť strop na marže napr. v hodnote 50 % na potravinový a hygienický tovar a k tomu progresívny daňový automat zo zisku . Napríklad daň zvýšená o 10% z tovarov predaných s maržou nad 50%. V ktorej kategórii bude chcieť podnikateľ pôsobiť je jeho dobrovoľné rozhodnutie. Alebo iný rebríček daní podľa výšky marží. Jednoduché a demokratické nie ?
Mne prekáža každý zloduch, čo si robí čo chce.
Myslel s tým spravodlivosť pre Lipšica ?
Ako svojprávny štát si môže poupratovať po svojom.
Nuda vychádzajúca z nesystémovej práce. Keby bolo po mojom, pouvažoval by som o novom schopnejšom trénerovi zo zahraničia.
To by už nemali byť darmožráči, ale zástupcovia regiónov s rovnoprávnym hlasom nezávisle od počtu obyvateľov v regióne.
Dajme tomu, že by sme ostali pri jednokomorovom parlamentnom systéme. Máme 79 okresov, takže vyvážiť stranícky, závislých poslancov, regionálnymi nezávislými poslancami /priama demokracia/ t.j. o osem poslancov viac s vlastným klubom/ frakcia ľudovej kontroly, alebo tak-nejak/, stojí za tie náklady. Nakoniec, môže to byť len čestná funkcia s úhradou priamych nákladov. Aj tak sa nám po parlamente potuluje banda nezávislých, skorumpovaných zradcov, na hlase ktorých stojí mnohokrát osud celej spoločnosti. Potom už len založiť samostatný senát.
Odporúčame