ono je rozdiel väzniť bez súdu a strieľať bez súdu.
ono je rozdiel väzniť bez súdu a strieľať bez súdu.
No a? Nedohodli sa tak zamestnanci pritvrdili. Úvidíme,kto ustúpi.Možno vedenie a akcionári budú ochotní aj 4 rok po sebe znášať stratu a možno nie.Je to súkromná a.s. sám som zvedavý ako to dopadne.
Napísal skoro to isté,nie to isté.Nie je ďaleko od pravdy.
Čím viac platíš,tým viac dostaneš - to je super veta.Ak platíš z 2000€ dostaneš 4x vyššiu penziu ako z 500€?
Skús si to spočítať.
Sofistikované zbrane a zbraňové systémy a majú tam každý mesiac tajfún.Som zvedavý,keď zase príde nejaký silnejší,ktorým smerom budú tí nešťastníci pozerať.
Veď je to tak jednoduché.
Ak vyhrá zákulisný boj preceda,riaditeľ RTVS by mal byť Jarjabek.:-)
Ak to vyhrá Tomtom,potom teda Farkašovský aj keď hovorca bol nad jeho sily:-)
Sledovanosť STV je cca 10% správy cca 15% a večne nespokojní politici i diváci.
Neexistuje u nás človek s ktorým bude spokojná drvivá väčšina.
:-))
""platene skolstvo, v nemocnici bude kazdy priplacat 20% nakladov na jeho liecbu z vlastneho vrecka v hotovosti, znizia sa dochodky a platy statnych uradnikov o 10%""
NEVERÍM,že toto Babišovi v Čechách prešlo!!
Môžeš mi povedať prečo aj v ruskej KHL platia hráčov bezcennými zelenými papiermi?
Nie,ja som úplne blbý.Keď tá prevádzková strata bude niekoľko rokov,potom čo? Nemocnice tiež majú "len" prevádzkovú stratu?Nechápem,prečo ich stále oddlžujú....
Ale veď štát predsa IC dotuje.Čítaj pozorne:
Štát IC vlaky zastavil v januári tohto roku. Rozhodol tak bývalý minister dopravy Ján Počiatek zo Smeru. Dôvodom bolo, že IC vlaky boli v strate a nedokázali sa dostať do zisku. Za rok 2015 mali štátne IC vlaky skončiť v približne 1,15-miliónovej strate.
IC vlaky chodili od roku 2012 na komerčné riziko. To znamená, že vlaky si museli zarobiť sami na seba. Od roku 2012 to však ani raz nedokázali, hoci svoju stratu postupne znižovali.
Rovnako to má byť aj teraz. Dopravca odhaduje, že ich prevádzka by sa mala dostať do zisku v horizonte troch až štyroch rokov. Tvrdí, že našiel technický koncept, ktorý je postavený na ľahších a rýchlejších vlakoch. Chce teda efektívnejšie využívať obehové možnosti vlakov.
On má možno guláš,ale:
Št.rýchliky sú pre veľa ľudí zadarmo.
IC sú dotované,uvidíme koľko rokov
To podľa teba konkurenčné prostredie?
Ak prerába ten Čech,je mi to jedno,u ZSSK pri IC to platím aj ja.
Vlakom som išiel pár krát,ukázať vnukom aj iný druh dopravy a som presvedčený,že úroveň pomohol zvýšiť aj tento dopravca.
Podliezať cenu je jedna vec a podliezť tak,že vozíš zadarmo vec druhá.
Komunista s černokňažníkom.Ten svet sa už ozaj zbláznil.
Máš zaujímavú definíciu strednej vrstvy.Lepšie povedané,také kraviny,že je na smiech.
Keby na jedlo.Myslím,že to nebolo na jedlo a to v čase keď premiér Robert Fico hovorí: "Budeme robiť všetko pre to, aby Slovenská republika fungovala naďalej ako hodinky,"
Pravdepodobne píše o Lade.Škodu som vždy kúpil normálne,na Ladu som bol v poradovníku v niekoľkých predajniach,nikdy som sa nedočkal.
Odporúčame